Minu oma see pole jah:D Aero minek on tõesti ikka teist moodi,kuigi ma pole tavalise manuaaliga ennem sõitnud.Ma pole veel otsustanud,kas panen ta kevadel müüki või ei.
Rõhk on regullitud fuel cut-i piiri lähedale
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
- D116
- Postitusi: 2070
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: vl
Kuiva asfaldi peal tõmbab 2. käiguga u 80 peal rattad ringi (veojõukontrolli pole) . Ja sutsub käiguvahetuse ajal (lisaks õhu imemise kohinale kiirenduse ajal ) nagu mingi Impereza Turbo. uuh...
Mis siis 1. käigust rääkida , 15" talve variandiga mul üldse ei ole mõttet gaasi põhja vajutada 1-2. käiguga TCS hakkab kohe tööle. Ootan suve, et 235/40 18" esisillal annaksid rohkem kontakti teega.
Kas strutbar aitab vältida mõtetut ratta ringikäimist?
__In Boost We Trust__
Mismoodi 235 rehv ära mahub? Isegi 205 laiusega käib juba koopa siseseina vastu, selle saab parandada ET muutmisega aga 235 peaks juba koopa välisserva vastu käima hakkama, või mahub täpselt ära?
Strutbar nagu tühja kaapimist kuidagi takistada ei saa, küll aga muudab kere jäigemaks ning parandab sõiduomadusi teatud tingimustes. Sportamordid, vedrud ja jäigemad stabikapuksid võivad mingil määral tühjakaapimist vähendada aga mingit imet ei toimu. Kui ikka rehvisegu ja teepinna hõõrdejõud ületatakse, ei aita ussi- ega püssirohi
Pigem tuleks korralikud pehme seguga sportrehvid alla panna. Tõsi, need ka kuluvad palju kiiremini.
Strutbar nagu tühja kaapimist kuidagi takistada ei saa, küll aga muudab kere jäigemaks ning parandab sõiduomadusi teatud tingimustes. Sportamordid, vedrud ja jäigemad stabikapuksid võivad mingil määral tühjakaapimist vähendada aga mingit imet ei toimu. Kui ikka rehvisegu ja teepinna hõõrdejõud ületatakse, ei aita ussi- ega püssirohi
Pigem tuleks korralikud pehme seguga sportrehvid alla panna. Tõsi, need ka kuluvad palju kiiremini.
Algselt postitas: olaviv
Mismoodi 235 rehv ära mahub? Isegi 205 laiusega käib juba koopa siseseina vastu, selle saab parandada ET muutmisega aga 235 peaks juba koopa välisserva vastu käima hakkama, või mahub täpselt ära?
Strutbar nagu tühja kaapimist kuidagi takistada ei saa, küll aga muudab kere jäigemaks ning parandab sõiduomadusi teatud tingimustes. Sportamordid, vedrud ja jäigemad stabikapuksid võivad mingil määral tühjakaapimist vähendada aga mingit imet ei toimu. Kui ikka rehvisegu ja teepinna hõõrdejõud ületatakse, ei aita ussi- ega püssirohi
Pigem tuleks korralikud pehme seguga sportrehvid alla panna. Tõsi, need ka kuluvad palju kiiremini.
Jäigem ning madalam vedrustus koos uretaan puksidega tegi ikka suhteliselt imet. Enam ei lähe igasse kurvi minnes sisemine rehv põlema.
Muidugi pole mõtet rääkida märjast teekattest ning pitsalõikuritest talverehvidest.
Iga ratas veab and then some!
Täna hommikune seis
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab006.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab005.jpg[/IMG]
Ja paar päeva varem;)
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... rts460.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... rts462.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab006.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/uhti/Saab005.jpg[/IMG]
Ja paar päeva varem;)
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... rts460.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... rts462.jpg[/IMG]
- D116
- Postitusi: 2070
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Sul kuidagi vähe lund veel, aga elad paari km-i kaugusel:freak:, minuoma garaazist väljasõites ilusti ronis ette kuni esistange ees juba tekkis hea lume kogus peale 50m siis juba mingi TCS ei aitanud ainult labidas ja puhastatud teeni oli paar meetrit, selle lõigule kulus ~10min. 9k on ikka heade omadustega off road-iks Kõrval garaazist naaber, et pääseda välja oma MB-ga peale mind hakkas labida tööga.
__In Boost We Trust__
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma just vaatasin aknast kuidas elektroonikat täis topitud MB E-klass ei suutnud pisikesest mäejupist üles saada... ESP jms kraam poosid hinge kinni ja oligi kogu ooper.. Ja lumi on seal juba laiali sõidetud autod kõivad edasi-tagasi pidevalt.. Elektroonika seebiks..
Poleeritud ja akende vahed mustaks värvitud
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... rts546.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... rts546.jpg[/IMG]
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Superaerosid võib VM-ist küsida...
Audi on päris pull preparaat jah,kuigi mootor on lahja.Algselt postitas: RaidT
Sinu nelikveoline audi on ka päris vahva. Olen sellest videot vaadanud, päris pull aparaat tundub.
Tonn on aga veelgi ilusam. Ainuke asi, et kas sul superaero velgi pole?
Valge aero on päris ilus tõesti.Mulle on elu aeg päris valged autod meeldinud.
Minu aerol teisi velgi pole ja arvatavasti ei viitsi panna ka.
To TGB:
Pole veel kindlalt otsustand,mis asemele tuleb.
Varjante on palju.
Näiteks uus KIA CEE`D,mingi kasutatud 4x4 diisel sõiduauto või hoopis off-roadi ja muidu hobi autoks Jeep cherokee.
Samas on suht kahtlane,et keegi sellise hinna eest nii vana autot ostab aga oluliselt odavamalt ma teda ei müü ka kuna otsest vajadust ju pole.
Näe,saab ka peale jäänud:thumb:
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... ill706.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... ill706.jpg[/IMG]