Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uurisin, et see auto müügis.
müüa kõik kenasti kohe vigadest rääkima ja et auto ei astu edasi nagu aerole kohane ja turbo rõhk ei lähe ülesse....
ma kohe soovitama, et mine sinna või tänna meeste juurde ja tema vastu, et siin ja seal ja 3 ja 4 koha peal käidud ja ikka EI MIDAGI. :red:
lõpeks veel vigingus kat ka ära vahetatud, et just selles kurinahk pidi see viga olema aga ei miskit.
aga milles siis viga on? no ma ikka arvasin, et mingi 9-5 saab ära tohterdatud aga et ta niisugune purakas on, siis...
mida arvata?
müüa kõik kenasti kohe vigadest rääkima ja et auto ei astu edasi nagu aerole kohane ja turbo rõhk ei lähe ülesse....
ma kohe soovitama, et mine sinna või tänna meeste juurde ja tema vastu, et siin ja seal ja 3 ja 4 koha peal käidud ja ikka EI MIDAGI. :red:
lõpeks veel vigingus kat ka ära vahetatud, et just selles kurinahk pidi see viga olema aga ei miskit.
aga milles siis viga on? no ma ikka arvasin, et mingi 9-5 saab ära tohterdatud aga et ta niisugune purakas on, siis...
mida arvata?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lõpuks tundub, et masin jälle korras ja turbo rõhk seal kus ta olema peab. Poolteist aastat sõi see asi mu närve ja kaotas igasuguse usu Saabisse kui normaalsesse autosse. Kellel huvi, võib asja kohta lugeda siit. Igaljuhul proovisin sõita ja kiirendada niipalju kui see praeguste teeoludega võimalik on ja turboseier liigub kenast punase alani ning tõmme on mõnus Nüüd vaja veel tagarataste kalle ka normaalseks ajada ja siis võib täitsa sõita jälle.
Aeg jälle aru anda. Tagarattad peaksid nüüd normi piirides kaldu olema ja ehk ei söö enam rehve ka seestpoolt. Käigukastipadi vahetatud, käiguvahetus hoopis vaiksem kohe. Püüdsin ka natuke välimust parandada - toonklaasi abil. Aga saaga jätkub ja on vähemalt koht, kuhu kõik oma vaba raha paigutada.
Ja mis kõige olulisem - uue kapotiembleemi panin ka, kohe teine minek autol.
Ja mis kõige olulisem - uue kapotiembleemi panin ka, kohe teine minek autol.
Mõni plekidetail tahaks ka tagasipaigutamist;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nii, puuduolevad plekidetailid taas paigas. Tänu Trionicu teravale kõrvale sai tuvastatud ka roolivõimu pumba saabuma hakkav suremine. Kokkuhoidlik sell nagu ma olen, ostsin "uue" pumba romulast võileivahinna eest ja hoopis teine tera, kapoti alt kostuv hääl on hoopis midagi muud kui varem. Katkine udutuli peaks ka üsna pea terve vastu vahetatud saama. Üks asi veel on, mis häirib selle auto juures...loodan, et see kaob uute rehvide alla panemisega. Kuigi elu on näidanud, et sellel autol vigadele jälile jõudmine ei ole lihtne asi. Enam ei ole selle auto juures vist väga palju asju, mida üldse vahetada võiks. Elame näeme
Algselt postitas: mm17
Esistange alumine serv oli ajahamba ja äärekivide poolt päris räsitud olemisega, lasin korda teha ja kogu stange üle värvida, jäi täitsa nagu uus.
Kus kohas teha lasid ja kui saladus pole, siis mis maksma läks? Endal sama asi juba pikka aega plaanis.
Netis tuhnides leidsin järgmise teema audiklubi foorumist: Värvitööd
Esistange värvimine koos eeltööga ja lahtivõtmise-kokkupanemisega oli 1500 kr. Väga mõistlik hind mu meelest ja töö tulemusega olen ka väga rahul. Isegi garantiid lubati tehtud tööle 1 a.
Esistange värvimine koos eeltööga ja lahtivõtmise-kokkupanemisega oli 1500 kr. Väga mõistlik hind mu meelest ja töö tulemusega olen ka väga rahul. Isegi garantiid lubati tehtud tööle 1 a.