Tervitus, sai soetatud omale ka esimene saab ja seda täiesti juhuslikult. Läksin hoopis üht volvo s80 vaatama aga jäi pilk peale hoopis saabile. Peale esimest 500 kilomeetrit on siis ilmnenud ka mõned vead mis esmapilgul kahe silma vahele jäid. Salongis ei põle see tuluke mis peaks näitama fasten seat belts, siis info displei on poolikute numbritega. Ülevaatuspunktis käies avastati kuskilt mootorist õlileke, aga ei tea kust, peab vist saabiantit külastama ning sirgel teel sõites on rool natuke vasakule viltu ja auto kisub kergelt paremale. Kliima võiks ka minu arust natuke külmemat õhku toota aga võibolla see peabki nii olema. Loodan et see õlileke seal midagi väga halba ei tähenda, teised vead vist peaks natuke kergemini kõrvaldada saama. Andmed siis sellised:
Saab 9-5 Aero, 2000, 2,3 T 169 kw. Varustus: Nahkpolster, ventileeritavad istmed, elektrilised istmed mäludega, automaatne kliimaseade, stereo + orig subwoofer, püsikiirusehoidja, manuaalkast, 17" veljed (saab). Kindlasti oli midagi veel aga mul pole kõik meeles. Ahjaa üks küsimus ka, lugesin kuskilt, et aerodel ei ole puitimitatsiooni keskkonsoolil, aga miks siis mul on? Ära vahetatud midagi või? Pilte praegu pole, nii kui teen siis lisan siia juurde.
Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)
Kui õlileke on otsakaane juures siis hakka kettidevahetuseks valmistuma.
Seda leket saab peatada ainult mootorit maha võttes ja kuna see on nii suur töö(loe kulukas) tasub kohe ka ketid ära vahetada:facts:
Seda leket saab peatada ainult mootorit maha võttes ja kuna see on nii suur töö(loe kulukas) tasub kohe ka ketid ära vahetada:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aja oma auto teise sarnase kõrvale ja siis näed erinevusi.
aga eks ta natuke soodsama hinnaga kah oli.
aga eks ta natuke soodsama hinnaga kah oli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Nonii, pikk aeg juba möödunud ja ära unustanud selle teema, lisan siis mõned pildid ka autost. Vahepeal olen õlilekkest lahti saanud, läbi oli väntvõlli otsatihend (kui ma õieti mäletan, pole tehnikaga väga kursis, kas on selline asi olemas üldse
) Kaugtulede relee andis vahepeal alla, sai see vahetatud. Muud nagu polegi viga olnud, muidugi kui välja arvata see, et üks kits otsustas ette joosta ja parem esitiib oli natuke lömmis ja paremad tuled mõlemad katki, kuid nüüd kõik ok jälle, tarvis vaid termostaat ära vahetada kuna itaaliast toodud auto ja soojamaa termostaat sees.
Lisatud failid

Lisatud failid
Jätkuvalt õnne uue auto puhul, ilus teine:). Pead uue numbrialuste teema algatama, need E-AUTOPOOD kirjad ei sobi kohe mitte sinna, www.saabnet.ee sobiks palju paremini 

Algselt postitas: mm17
Auto juba pea pool aastat mu käesolen jah uurind seda numbrialuste teemat, aga vist pole neid saada praegu või eksin? ammu juba soov need ära vahetada.
Aga nüüd on ju pildid kah


http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4646&page=1Algselt postitas: mm17
Auto juba pea pool aastat mu käesolen jah uurind seda numbrialuste teemat, aga vist pole neid saada praegu või eksin? ammu juba soov need ära vahetada.
Esimeses postituses on numbrialuste müüja kontaktandmed. Suht hiljuti oli neid veel küllaga, nii et äkki veab.
EDIT: Oi, Avelito eelmist postitust lugedes tekib mulje et on otsas?
Neid peaks veel olema. Usun, et Saabu annab teada, kui need otsa saavad. Küsija suu pihta ei lööda!Algselt postitas: mm17
Auto juba pea pool aastat mu käesolen jah uurind seda numbrialuste teemat, aga vist pole neid saada praegu või eksin? ammu juba soov need ära vahetada.
istmesoojendustest tunnen ka praegu puudust, proovisin teise auto pealt lüliteid, vool on pistikutes sees, aga soojaks istmed ei lähe. ilmselt on küttekeha puudu istmetes. oskab äkki keegi öelda kas ja millise raha eest on võimalik neid lisada?
Palju vett juba merre voolanud viimasest postitusest, natuke siis täiendan. Erinevalt piltidel näha olevast on numbrialused juba 2 korda vahetunud, esmalt siis saabneti omade ja hiljem saabiklubi logo kandvate vastu. Mis kõik vahetatud on ei tule kõik hoobilt meeldegi...mõned suuremad väljaminekud on olnud tagasillapuksid, siduri töösilinder koos survelaagriga, piduriklotsid ja kettad esimesed ning tagumised klotsid. Katalüsaator oli umbes, sai see ära vahetada, kuigi lõplikku lahendust probleemile ei ole veel tulnud. Hetkel võtsin ette suurema mootori hoolduse, plaan oli ketid vahetada ja mootori õlilekked peatada aga oh üllatust, ka kolvid loksusid sees. Mis siis ikka, kui mootor juba korra lahti on, siis kõik vajalik vahetamisele, plokikaan ja klapid ning klapipesad tegemisele, uued sääretihendid jne. Nüüdseks on asjad nii kaugel, et nädalavahetusel ilmselt mootor peale tagasi ja eks ole näha mis häält tegema hakkab
Esimese parema ratta juures ka kole klobin augulisel teel sõites, nüüd mootori remondiga koos sai vahetada ka abiraami puksid, eks ole näha kas läks paremaks. Kui ei, eks siis tuleb uued amordid panna, muud võimalust enam ei ole. Lühidalt siis kõik, kui mootor peal ja töötab jälle, annan märku 


Ahjaa üks vahejuhtum tuleb ka meelde, reede õhtupoolikul enne maale sõitu avastasin, et kütusefiltrist tuleb lahinal benssu läbi. Mõte, et mis teha, niimoodi sellist pikka sõitu ette võtta ei saa. Kõne Trionicule ja tänud Audaceri töökale kollektviivile, kes mu vahele võtsid oma töödele ning asja operatiivselt ära lahendasid. Uue kütusefiltri paigaldamise näol siis.
NG 2.3 vabalthingaval tegi üks mees sissesõitu sedasi: http://www.900saab.com/engineoverhaul7.htmlAlgselt postitas: mm17
Nii, nüüd on mootor koos ja auto jälle sõidus. Üks küsimus seoses uute kolvide ja rõngastega - kaua sissesõitu peaks tegema ja millised oleks mootori maksimaalsed lubatud pöörded sellel perioodil?
55581286