Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647

Suletud
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#1

Sai siis endale ka esimene Saab hangitud.

On igasugu aparaate läbi käinud, kuid kuna eelmine oli veidi liiga väiike ja raputas neerud paigast, siis mõtlesin et müün maha ja ostan midagi odavamat aga suuremat. Paistis suhteliselt võimatu missioonina, kuid lõpuks silmasin teda. . Feissbuuki turuplatsile oli ilmunud Saab 9-5, ainsaks kirjelduseks hinnalipik ja mootori töömaht 3.0V6 (Y) Läksin õhinasse, kuid samas mõtlesin, et see ilmselt liiga odav et olla tõsimeelselt liikuv ja korras auto:) Mis seal ikka läksin järgi ja hoidsin pöidlaid pihus :headbang:

Läbisõitu aparaadil 350k, elektrilised lisad kõik töötavad, tagumised 6x9 bassikad on läbi minemas, pole hullu. . Mootor vedelikke ei leki, kütust võtab kõik ära mis sa talle sisse kallad ja hääl on mõnus, urisev sellel V6-l
Võiks ainult veidi valjem olla.

Ainus asi mis tsipa häirib on fakt et juhikohale pritsib ainult külma õhku, mis foorumit veidi lehitsedes, tuleb välja, on suhteliselt tüüpiline ja samas piisavalt lihtne parandada :)

Niipea kui esimene autopesula läbitud saab, siis teen mõned klõpsud ka, siiamaani on päevad kiirelt möödunud ja polegi veel jõudnud :roll:
Viimati muutis Marko647, E Jaan 15, 2018 19:14, muudetud 2 korda kokku.
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#2

See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#3

Lol (Y) Nagu aru saan, siis need Griffinid miskipärast väga popid ei ole ? Mulle iseenesest meeldib väga, just see mootori hääl ;)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#4

Pereira kirjutas: K Jaan 10, 2018 11:51 See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.
Sina kui Griffini omanik, oskad sa kommenteerida kas NGK BKR7E-11on õiged küünlad mu Griffinile ?
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#5

Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 13:08
Pereira kirjutas: K Jaan 10, 2018 11:51 See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.
Sina kui Griffini omanik, oskad sa kommenteerida kas NGK BKR7E-11on õiged küünlad mu Griffinile ?
Ausaltöeldes ei oska kommenteerida. Kapotialust on mul siiani ainult Trionic torkinud. :)
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#6

Pereira kirjutas: K Jaan 10, 2018 15:19
Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 13:08
Pereira kirjutas: K Jaan 10, 2018 11:51 See LPT tuleks pealkirjas ikka V6-ga asendada. :D Tere tulemast Griffiniklubisse.
Sina kui Griffini omanik, oskad sa kommenteerida kas NGK BKR7E-11on õiged küünlad mu Griffinile ?
Ausaltöeldes ei oska kommenteerida. Kapotialust on mul siiani ainult Trionic torkinud. :)
Plaanisin nagunii Trionicut torkima minna kliima-alastel küsimustel, eks siis saab ka küünlad üle vaadatud (Y)
Tänud !
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1254
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#7

Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀
Kogenud Aeronaut. :drive:
entson
Postitusi: 497
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#8

Korrektne peaks olema NGK BKR 7ES-11. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#9

9-5LPT kirjutas: K Jaan 10, 2018 16:41 Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀
Perekonnanimi on õige :) Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Kui kuskilt mujalt mind silmanud, siis võid mu mälu värskendada :thumb:
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#10

entson kirjutas: K Jaan 10, 2018 16:57 Korrektne peaks olema NGK BKR 7ES-11. edu.
Tänud !
Aga kas tead ka mis vahe on 7E ja 7ES vahel ? :?
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1254
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#11

Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 17:02
9-5LPT kirjutas: K Jaan 10, 2018 16:41 Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀
Perekonnanimi on õige :) Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Kui kuskilt mujalt mind silmanud, siis võid mu mälu värskendada :thumb:
Projektiautod Eestis, Saab 9000 Aero, Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#12

9-5LPT kirjutas: K Jaan 10, 2018 17:09
Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 17:02
9-5LPT kirjutas: K Jaan 10, 2018 16:41 Oletan, et Kaljula on perekonna nimi ja võtsid mu nõu kuulda? 😀
Perekonnanimi on õige :) Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Kui kuskilt mujalt mind silmanud, siis võid mu mälu värskendada :thumb:
Projektiautod Eestis, Saab 9000 Aero, Johannes.
Meeldiv tutvuda ! Mõtlesin et Siim oled ;) Su 9000 näeb ka päris äge välja, loodan et näen ka kunagi oma silmaga ära (Y)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#13

Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 17:02 Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma :mrgreen: 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda. :head:
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#14

Ma ilmselt tahaks seda igavat saada oma V6 kõrvale kui ma vaatan kütusekulu ummikus passides :D :D Seal pole väga vahet palju sul neid hobuseid kapoti all kalpsab :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1254
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#15

sigaelmar kirjutas: K Jaan 10, 2018 22:22
Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 17:02 Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma :mrgreen: 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda. :head:
VVS-il on r4 ka täitsa mõnusate häältega, vähe tummisem sumbutilahendus ka muidugi :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 17:04
entson kirjutas: K Jaan 10, 2018 16:57 Korrektne peaks olema NGK BKR 7ES-11. edu.
Tänud !
Aga kas tead ka mis vahe on 7E ja 7ES vahel ? :?
https://www.ngk.de/fileadmin/Dokumente/ ... ode_en.pdf
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#17

Sai ka esimest korda autot pesta nädal aega pärast ostu, täitsa kena auto on tuleb välja :beer:
Samas proovisin parklas auto korra lahti ka nokkida et näha kas see kliima error 1 21 on käepäraste vahenditega kõrvaldatav, pärastt ca tunniajast nokitsemist tuleb tõdeda et ei ole ikka piisavalt pädev et viga leida :conf:
Tuleb vist palgapäeval töökotta sammuda :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#18

9-5LPT kirjutas: N Jaan 11, 2018 6:05
sigaelmar kirjutas: K Jaan 10, 2018 22:22
Marko647 kirjutas: K Jaan 10, 2018 17:02 Kui feissbuukis nõu jagasid sellest mootorist hoidumise kohta, siis ilmselgelt ei võtnud kuulda :lol:
Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma :mrgreen: 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda. :head:
VVS-il on r4 ka täitsa mõnusate häältega, vähe tummisem sumbutilahendus ka muidugi :).
Vaatan seda VVS-i summutilahendust ja ila hakkab jooksma, ikka megakena näeb see auto tagant poolt välja :thumb:
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#19

Autot omatud nüüdseks pea kuu aega, sai väike remont vahepeal tehtud.
Vahetusse läksid terve posu pukse ja muid käändmike juppe, ning lisaks sai lasta eemaldada õlibassein küünalde piirkonnast :D
Täiesti kohutav rotipesa olevat olnud kapoti all peidus, jumal tänatud et Troostis on põhjalikud ja targad mehed (Y)

Pilt

Pilt
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#20

Mõtlesin et viin auto vahelduseks vähe pikemale jalutuskäigule ja sõitsin nädalavahetuseks maale. Kui enne remonti sain kahekesi autos omles maanteel 9 ja veidi peale l/100km peale, siis nüüd sain 5kesi autos 8l keskmiseks 👍🏻 Lisaks sai esimest korda ka korralikult jala välja sirutada ja peab mainima et see V6 teeb ikka mehist häält küll.
Ainuke asi mida tahaks veel parandada on helikvaliteet ja salongimüra, sai siis mõtteid mõlgutada, hetkel liigub mõte ühe 2x4ohm mähisega 12" supakal tagumisele "aknalauale" ja tagauste kõrged elemendid välja vahetada, lisaks tuleks ilmselt esiustes madalad kuidagi paremini tööle meelitada 😁
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#21

Kaamera jäi ikka maha, aga pidin ühe pildi ikka tegema
Pilt
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#22

Lõpuks ometi sai veidi aega leitud ja tagumiste ovaalide asemel 2x2Ohm supakas taha ühendatud. Soovitan soojalt, Harmani originaalvõimul on jõudu mehiselt, ei tunne mingit vajadust midagi lisada.
Esmase mõtte, bassika aknalauale kinnitamisest, pidin küll maha matma, kuna ei tahtnud plekkraami lõhkuma hakata ( ilmselt ei olnud 12" bassikas just kõige õigem mõõt :D )

Pilte ei hakka lisama hetkel, kuna kast mida kasutan sai suht laadnalt kokku klopsitud, tulevikus plaan ikkagi kinnine kast, õigetes mõõtudes teha :)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#23

Ja läinud ta ongi, oli tore masin, aga kuna kahte ei jaksa pidada ja läbisõit on pigem kasvanud tuleb liikuda vähe ökoma masina rüppe...

Pilt
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Suletud