Sai siis endale ka esimene Saab hangitud.
On igasugu aparaate läbi käinud, kuid kuna eelmine oli veidi liiga väiike ja raputas neerud paigast, siis mõtlesin et müün maha ja ostan midagi odavamat aga suuremat. Paistis suhteliselt võimatu missioonina, kuid lõpuks silmasin teda. . Feissbuuki turuplatsile oli ilmunud Saab 9-5, ainsaks kirjelduseks hinnalipik ja mootori töömaht 3.0V6 (Y) Läksin õhinasse, kuid samas mõtlesin, et see ilmselt liiga odav et olla tõsimeelselt liikuv ja korras auto:) Mis seal ikka läksin järgi ja hoidsin pöidlaid pihus
Läbisõitu aparaadil 350k, elektrilised lisad kõik töötavad, tagumised 6x9 bassikad on läbi minemas, pole hullu. . Mootor vedelikke ei leki, kütust võtab kõik ära mis sa talle sisse kallad ja hääl on mõnus, urisev sellel V6-l
Võiks ainult veidi valjem olla.
Ainus asi mis tsipa häirib on fakt et juhikohale pritsib ainult külma õhku, mis foorumit veidi lehitsedes, tuleb välja, on suhteliselt tüüpiline ja samas piisavalt lihtne parandada
Niipea kui esimene autopesula läbitud saab, siis teen mõned klõpsud ka, siiamaani on päevad kiirelt möödunud ja polegi veel jõudnud
Saab 9-5 1999 3.0 V6 Griffin, Marko647
Meeldiv tutvuda ! Mõtlesin et Siim oled Su 9000 näeb ka päris äge välja, loodan et näen ka kunagi oma silmaga ära (Y)9-5LPT kirjutas: ↑K Jaan 10, 2018 17:09Projektiautod Eestis, Saab 9000 Aero, Johannes.
Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda.
VVS-il on r4 ka täitsa mõnusate häältega, vähe tummisem sumbutilahendus ka muidugi .sigaelmar kirjutas: ↑K Jaan 10, 2018 22:22Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda.
Kogenud Aeronaut.
Sai ka esimest korda autot pesta nädal aega pärast ostu, täitsa kena auto on tuleb välja
Samas proovisin parklas auto korra lahti ka nokkida et näha kas see kliima error 1 21 on käepäraste vahenditega kõrvaldatav, pärastt ca tunniajast nokitsemist tuleb tõdeda et ei ole ikka piisavalt pädev et viga leida
Tuleb vist palgapäeval töökotta sammuda
Samas proovisin parklas auto korra lahti ka nokkida et näha kas see kliima error 1 21 on käepäraste vahenditega kõrvaldatav, pärastt ca tunniajast nokitsemist tuleb tõdeda et ei ole ikka piisavalt pädev et viga leida
Tuleb vist palgapäeval töökotta sammuda
Vaatan seda VVS-i summutilahendust ja ila hakkab jooksma, ikka megakena näeb see auto tagant poolt välja9-5LPT kirjutas: ↑N Jaan 11, 2018 6:05VVS-il on r4 ka täitsa mõnusate häältega, vähe tummisem sumbutilahendus ka muidugi .sigaelmar kirjutas: ↑K Jaan 10, 2018 22:22Vaatame tõele näkku - 9-5 peal ei ole tegelikult ühtegi mootorit millest ei peaks hoiduma 1,9 diisel on vist nendest kõige parem. Aga see on igav mootor ja Saab ei ole igav auto. Ma tahaks oma Aero kõrvale ka V6 saada, juba heade mootori häälte pärast mida ükski R4 mootor teha ei suuda.
Autot omatud nüüdseks pea kuu aega, sai väike remont vahepeal tehtud.
Vahetusse läksid terve posu pukse ja muid käändmike juppe, ning lisaks sai lasta eemaldada õlibassein küünalde piirkonnast
Täiesti kohutav rotipesa olevat olnud kapoti all peidus, jumal tänatud et Troostis on põhjalikud ja targad mehed (Y)
Vahetusse läksid terve posu pukse ja muid käändmike juppe, ning lisaks sai lasta eemaldada õlibassein küünalde piirkonnast
Täiesti kohutav rotipesa olevat olnud kapoti all peidus, jumal tänatud et Troostis on põhjalikud ja targad mehed (Y)
Mõtlesin et viin auto vahelduseks vähe pikemale jalutuskäigule ja sõitsin nädalavahetuseks maale. Kui enne remonti sain kahekesi autos omles maanteel 9 ja veidi peale l/100km peale, siis nüüd sain 5kesi autos 8l keskmiseks Lisaks sai esimest korda ka korralikult jala välja sirutada ja peab mainima et see V6 teeb ikka mehist häält küll.
Ainuke asi mida tahaks veel parandada on helikvaliteet ja salongimüra, sai siis mõtteid mõlgutada, hetkel liigub mõte ühe 2x4ohm mähisega 12" supakal tagumisele "aknalauale" ja tagauste kõrged elemendid välja vahetada, lisaks tuleks ilmselt esiustes madalad kuidagi paremini tööle meelitada
Ainuke asi mida tahaks veel parandada on helikvaliteet ja salongimüra, sai siis mõtteid mõlgutada, hetkel liigub mõte ühe 2x4ohm mähisega 12" supakal tagumisele "aknalauale" ja tagauste kõrged elemendid välja vahetada, lisaks tuleks ilmselt esiustes madalad kuidagi paremini tööle meelitada
Lõpuks ometi sai veidi aega leitud ja tagumiste ovaalide asemel 2x2Ohm supakas taha ühendatud. Soovitan soojalt, Harmani originaalvõimul on jõudu mehiselt, ei tunne mingit vajadust midagi lisada.
Esmase mõtte, bassika aknalauale kinnitamisest, pidin küll maha matma, kuna ei tahtnud plekkraami lõhkuma hakata ( ilmselt ei olnud 12" bassikas just kõige õigem mõõt )
Pilte ei hakka lisama hetkel, kuna kast mida kasutan sai suht laadnalt kokku klopsitud, tulevikus plaan ikkagi kinnine kast, õigetes mõõtudes teha
Esmase mõtte, bassika aknalauale kinnitamisest, pidin küll maha matma, kuna ei tahtnud plekkraami lõhkuma hakata ( ilmselt ei olnud 12" bassikas just kõige õigem mõõt )
Pilte ei hakka lisama hetkel, kuna kast mida kasutan sai suht laadnalt kokku klopsitud, tulevikus plaan ikkagi kinnine kast, õigetes mõõtudes teha