Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#76

Uued veljed alla saanud?
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#77

Jah, kuigi natuke kahetsen, vanad meeldisid siiski rohkem. Auto esimene omanik ütles, et see tuli Šveitsist 18" Hirsch velgedega, neid igatseks.

Pootsman kirjutas: K Mai 02, 2018 7:09 Uued veljed alla saanud?
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#78

Tegin autost pildi. Pärast vahatamist näeb päris kena välja.
CHRS7400-Edit.jpg
CHRS7400-Edit.jpg (543.26 KiB) Vaadatud 6305 korda
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#79

Lasin mõlemad esimesed istmed paremaks teha. Juhi istmel oli pisike auk, mis sai "vedele nahaga" kinni pandud ning mõlemad istmed tooniva vahendiga üle käidud. Päris kena tulemus. Tööd tegi Luigelt üks osavate kätega härra, kogu sisu puhastus, hooldus, väiksemate aukude parandus ja toonimine läks maksma 150€. Küsige kontakti, kui huvi tekib! Nüüd tuleb nistmed veel homme kreemiga üle käia.
Manused
IMG_0560.jpg
IMG_0560.jpg (694.38 KiB) Vaadatud 6131 korda
IMG_0554.jpg
IMG_0554.jpg (694.37 KiB) Vaadatud 6131 korda
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#80

Kaua selline iluravi ka kestab?
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#81

konks222 kirjutas: R Juun 01, 2018 7:38 Kaua selline iluravi ka kestab?
Kui ilusti kreemitada, eks ta kestab aastake. Vajadusel saab puhastada ja uuesti teha.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#82

Lõpetasin reedel võttele sõidu maanteel suures aurupilves. Enne jõudis SID hoiatada, et jahutusvedeliku tase on madal. Üks plokki minev lõdvik otsustas koostöö lõpetada ja pritsis paraja koguse vett mootoriruumi laiali. Õnneks oli kaskole tasuta puksiiri juurde ostnud.

Positiivne on see, et Saab on katkisena endiselt tee ääres ilus.
38846483_10216867926470008_9186833087915360256_n.jpg
38846483_10216867926470008_9186833087915360256_n.jpg (124.47 KiB) Vaadatud 5920 korda
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#83

Kas nii vanale autole saab kaskot? Mul on 2002 ja sellele küll ei saanud.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#84

sigaelmar kirjutas: P Aug 12, 2018 22:16 Kas nii vanale autole saab kaskot? Mul on 2002 ja sellele küll ei saanud.
Mul on 2004, veel saab teha.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#85

Ma ei saanud vastu panna, ostsin ühe Aero veel.
6I1A4630-Edit.JPG
6I1A4630-Edit.JPG (715.66 KiB) Vaadatud 5662 korda
que
Postitusi: 1409
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#86

Kus on tuleb juurde :shock: :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#87

Päris sügav haigus
Sent from my Monte Carlo using B236
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#88

Poisid, tüdrukud, kui pilt meeldib, pange paar südant (peab alla kerima). Ei ole kohustuslik!

http://www.partsforlife.com/en/
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#89

Eile hakkas CEL põlema. Panin diagnostika külege, näitas koodi P0106. Puhastasin TB, kontrollisin voolikuid, lõpuks selgus, et Intake Air Charged Temperature Sensor on hapuks läinud. Tellisin uue ja puhastasin vana ning kontrollisin ka pistiku üle. Hetkel sõidab ilusti, aga mõistlik on uus kõlge kruvida.

Sümptomeid alguses kohe ei tähendanud, kuid töölt koju sõites panin tähele, et pedaali järsult üles lastes hakkas auto jõnksutama ning turbo seier läks punase alguse asemel punase keskele.

Võib olla on viga kuskil veel, hetkel tundus, et mainitud jubin streigib.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#90

Pärast sensori puhastust süttis CEL korra veel, vahetasin sensori, nüüd on kustus juba mitu päeva. Vahepeal sai vahetatud ka poolraami kuus puksi ees, tehtud hooldus ja sillastend.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#91

Auto läks uue omaniku valdusesse. Mulle jäi sõitmiseks Saab 9³ Aero 2005. Teen sellele uue teema varsti.
Suletud