Tere. Sain värskelt saabi omanikuks, mõtlesin siin ka oma rõõmu ja muret jagada.
Peale oma kunagist 850 t5, on alati olnud soe koht südames turboga rootslaste jaoks. Kuna volvosid on olnud, siis olen ka saabi omamisele mõelnud. Laup ilmus siis üks selline müüki. Vigu küll on, aga hind oli ok niiet sai ära ostetud.
saab 9-5 wagun mootor b235r ehk siis 2,3l ja aero seades. paberil kirjas 184 kw käiguvahetust teostab tyyp kes roolis on.
Eestis 2a olnud
toodud rootsist
kellal 240 000 pluss 100 000 mis rootsist siia toomisega kaotsi on läinud
varustus osa minujaoks suht ok. Katuseluuk on mida ma ilgelt fännan levinumatest on puudu vent istmed ja tagumised istme soojad ja kindlasti veel miskit.
Muidu enamvähem viisakas. Kriipsud, kraapsud on ka roostet mõni katkine plastik põhja all. Mootor enamvähem kuiv va kkk kaas ja vända simmeri piirkond
tööd mis vaja teha enne kui suvel mnt peal jala sirgeks saab vajutada:
Keti komp vahetada (kerge hääl kuulda)
kkk tihend
karter alt ära õlivõtt chekkata/puhastada ja saaled üle chekkata
stabika otsad ees
tagasillas suured õõtra puksid
summuti (pooleks ja roostes) keevitan olemasolevast miskise üv oma. lisaks siis teeks ühe 63m vabama vooluga asja
4x pidurid renoveerida. hetkel küll toimivad, aga suht jubedad näevad välja. Ilmselgelt oleks pidanud ära mõõtma. Neil neid 3-4 erinevat seal valikus. Taga on vent kettas neid tundub, et on ainult üks variant.
Muus osas hooldus õlid filtrid jne
kui raua osa kannatab siis äkki paarkend kw juurde vaadata. Sest sittaks jõudu ühteesirattasse!
üks pilt ka mis peale esmaülevaatust tegin:
eks jõudumööda üritab selle saabi taas korda seada.
Saab 9-5 aero wagon 2003 crisp müüdud
Selle hinna eest magus leid.
340 pole ka õnneks teab suur ls.
Nö nipet näpet vead..
Korraliku summuti võtaks juba Aeromotorsist (hinna poolest mäletamist mööda oli kogu ring 60-70 euri)
endal aasta all, ei saa midagi halba öelda.. mõtekam kui hakkaks selle vanaga jändama.
Jõudu toimetamisel.
340 pole ka õnneks teab suur ls.
Nö nipet näpet vead..
Korraliku summuti võtaks juba Aeromotorsist (hinna poolest mäletamist mööda oli kogu ring 60-70 euri)
endal aasta all, ei saa midagi halba öelda.. mõtekam kui hakkaks selle vanaga jändama.
Jõudu toimetamisel.
Viimati muutis que, T Mär 12, 2019 10:07, muudetud 1 kord kokku.
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
aitäh, et ära ostsid - kui pühapäeval oleks jätkuvalt omanikku otsinud, oleks masin ilmselt minu hoovile tulnud. Kuigi sinna pole tegelikult masinaid juurde vaja ja eriti veel, kui nad on halli värvi
palju õnne parima hinnaga parima aastakäigu parima tehnika-kombo (manuaal-Aero...) soetamise puhul!
palju õnne parima hinnaga parima aastakäigu parima tehnika-kombo (manuaal-Aero...) soetamise puhul!
Liikvel 2024: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
850´ga oli see müügis jah. Ega endal ka ju otseselt vaja polnud, aga olemas ta nüüd on.
Küsiks ka kohe:
Kas mõni välismaa pood ka osade jaoks on? Vaja oleks ketivahetus komp: 93184480 ja ehk veel midagi.
Küünlad, netist sain kaks varianti NGK PFR6H 10 või NGK BCPR6 ES11. Kogemusi?
Küsiks ka kohe:
Kas mõni välismaa pood ka osade jaoks on? Vaja oleks ketivahetus komp: 93184480 ja ehk veel midagi.
Küünlad, netist sain kaks varianti NGK PFR6H 10 või NGK BCPR6 ES11. Kogemusi?
Jõudu autoga crisp! Tore ka siin foorumis kohata .
Ehk abiks:
Ketikomp. tuleb kätte ilmselt kõige soodsamalt margiesindusest. SaabiAnti hinnad sama mis esindus seega vahet ei tule;
Klapikambrikaane tihend 9483181+9483199=8822041; NB! B osadega on olnud endal/olevat jamasid ning originaal istub pesasse paremini ja ei ole ka väga kallis.
Karterikaas silikoniga;
Esim. stab. kont 5236823;
Tag. õõtshoova puks mõtled ilmselt 5236633;
Tag. summuti 5321625 (ilma läikiva otsata) või 5464573 (läikiva otsaga originaalis) : Bosal ilma läikiva otsata 99 Eur.
Esim. piduriketas - VINI järgi 16" süsteem - 5391560;
Esim. piduriklotsid - 16" süsteem - 5392485;
Tag. piduriketas - 16" süsteem - 5232756;
Tag. piduriklotsid- 16" süsteem - 5058110;
Süüteküünal 9399866 - PFR6H-10 või 9188681 - PFR7H-10 (one step colder);
Õlifilter 93186554, mootori õhufilter 55560911, kütusefilter 4163853, salongi õhufilter 12758727.
Välismaised Saabi e-poed:
http://skandix.de/de/
http://www.proparts.se/
Propartsi asju saad SaabiAntist tellida.
Ehk abiks:
Ketikomp. tuleb kätte ilmselt kõige soodsamalt margiesindusest. SaabiAnti hinnad sama mis esindus seega vahet ei tule;
Klapikambrikaane tihend 9483181+9483199=8822041; NB! B osadega on olnud endal/olevat jamasid ning originaal istub pesasse paremini ja ei ole ka väga kallis.
Karterikaas silikoniga;
Esim. stab. kont 5236823;
Tag. õõtshoova puks mõtled ilmselt 5236633;
Tag. summuti 5321625 (ilma läikiva otsata) või 5464573 (läikiva otsaga originaalis) : Bosal ilma läikiva otsata 99 Eur.
Esim. piduriketas - VINI järgi 16" süsteem - 5391560;
Esim. piduriklotsid - 16" süsteem - 5392485;
Tag. piduriketas - 16" süsteem - 5232756;
Tag. piduriklotsid- 16" süsteem - 5058110;
Süüteküünal 9399866 - PFR6H-10 või 9188681 - PFR7H-10 (one step colder);
Õlifilter 93186554, mootori õhufilter 55560911, kütusefilter 4163853, salongi õhufilter 12758727.
Välismaised Saabi e-poed:
http://skandix.de/de/
http://www.proparts.se/
Propartsi asju saad SaabiAntist tellida.
Tere tere. Tänud listi eest. Eks jõudumööda hakkan vaatama.
Esindus andis jah ketikomp hinnaks miskine 525euri äkki... Eks vaatan ringi veel. Sõber varuosamees leidis sama asja 150 eest. Ütles, et kahel on need sisse pannud ja sõidavad. Niiet usun, et lähen ka seda teed.
Ühesõnaga täna lasin vana musta õli välja, kallasin värske 5w40 täissündi sisse keevitasin katkise keskmise pütti asemele toru ja tegin paar tiiru. Esisillas jõhker kobin niiet seal vast midagi peale kontide veel. Pidurid kriuksusid ja vilisesid niimis kole.
Kuna laup sai niikõvasti diagnoositud, et aku oli selle paari päevaga tühjaks vajunud hakkas jälle maki jama. Kui ostsin siis ka ei töödanud. Laup õhtul sain ta tööle peale 3-4 korda diagnostiga tutvutamist. Nüüd jälle kadunud
Heast küljest tundub, et turbo mingit rõhku lööb (kell mis salongis läks sinna punase algusesse). Esimest ja teist piinasin natuke, aga kuna pidurid liiga hullud siis väga ei kihutanud. Eks peab korra nritega kella külge pookima
Roolile kuuletus ka kenasti, kiirendades teed väga otsima ei hakkanud.
track ka töötas
Peab reedel siis hakkama piduriosa vaatama. Ehk see lumi sulab ära ka kunagi, saab kuskil WOT testi ära teha
525 tundub kuidagi uskumatult palju, ise olen carringist ostnud kunagi 4 a tagasi 240 eest (ca 300 oli letikas, 240oli hinnaks sularahaga ostes) ja minu teada sõidab see Saab seniajani.
Kogenud Aeronaut.
Nukvöllide ja tasakaalustusvölli ketikomplekt 525 eur ehk koos paigaldustööga. Soovitav paigaldada OEM toode teatud nüansside töttu.
SAABi nn, "esinduses" Soomes möni aeg tagasi OEM toote 315 eur ga.
SAABi nn, "esinduses" Soomes möni aeg tagasi OEM toote 315 eur ga.
Viimati muutis I-Vaari, K Mär 13, 2019 15:53, muudetud 1 kord kokku.
525€ on ainult ketikomplekti hind Vikingis ja Troostis. Saabiantti küsib 460€. Kui keti vahetuseks mootorit maha ei peaks tõstma, võiks isegi katsetada selle 150€ komplektiga aga kuna selle peab maha tõstma, siis ei tahaks odava asja pärast seda mitu korda teha. See ei tule odavam
mootor tuleb igal juhul maha võtta kui üldse midagi korralikult teha ja kui ei taha et kõik kohad hiljem leemendavad.see odav komplekt on ebatäpne ja vaid peaketi oma.ehk balansosa odav veel lisa 130.kokku 260 ebakvalitteset rauda+ kõik vajalikud tihendid on puudusigaelmar kirjutas: ↑K Mär 13, 2019 16:22 525€ on ainult ketikomplekti hind Vikingis ja Troostis. Saabiantti küsib 460€. Kui keti vahetuseks mootorit maha ei peaks tõstma, võiks isegi katsetada selle 150€ komplektiga aga kuna selle peab maha tõstma, siis ei tahaks odava asja pärast seda mitu korda teha. See ei tule odavam
üldiselt kui üldse teha ,tuleks kriitilise pilguga raamsaale üle piiluda ehk profülaktiline kontroll ja siis edasi otsustada ....
kõhutunne ütleb 1000-2000 on tavapärane kulu ideaalis.
vähemalt 50% plokkidest kuuluvad utiili ja pole üldse mõtet midagi teha, ning suurel osal on vaja uusi kolbe ehk rõngastest ei piisa või on ajutine parendus vaid
Mu labasest hooldusest hakkab juba kap remo saama
Kuna see mul rohkem nagu hobi ja käe soojas hoidmise project on, siis teen arvatavasti kõik vastupidi. Vähemalt esialgu üritan mootor peal asja teha.
https://www.eoltas.ee/ee/TC1035FK-BGA/
https://www.eoltas.ee/ee/TC1036FK-BGA/
Ebatäpne kas siis märgid ei jookse kokku?
Kuna see mul rohkem nagu hobi ja käe soojas hoidmise project on, siis teen arvatavasti kõik vastupidi. Vähemalt esialgu üritan mootor peal asja teha.
On miskit täpsemat teada mis nüanssid?
siiski on mõlemad 150 kokku
https://www.eoltas.ee/ee/TC1035FK-BGA/
https://www.eoltas.ee/ee/TC1036FK-BGA/
Ebatäpne kas siis märgid ei jookse kokku?
"On miskit täpsemat teada mis nüansid?"
Probleemid pingutustalla ehituse kvaliteedis ja nn gaasijaotuse asetuses ehk siis midagi sinnakanti mida mad1 ühes teises "ketiteemas" selgitas.
Paraku löriseva keti puhul on see mootor juba niigi "piirimaadel" tööd teinud ja lihtsast hooldusest enam juttu pole. Olenevalt nii eelnevate omanike hoolsusest/suhtumisest , auto kasutustingimustest vöib söiduki vastupidavus olla vägagi erinev. Kuna Rootsis söidetakse liiga pikkade ölivahetusvälpadega siis sellest esimene pöhjus miks need SAABi mootorid 350kkm kohal kapitaalremonti vajavad.
Probleemid pingutustalla ehituse kvaliteedis ja nn gaasijaotuse asetuses ehk siis midagi sinnakanti mida mad1 ühes teises "ketiteemas" selgitas.
Paraku löriseva keti puhul on see mootor juba niigi "piirimaadel" tööd teinud ja lihtsast hooldusest enam juttu pole. Olenevalt nii eelnevate omanike hoolsusest/suhtumisest , auto kasutustingimustest vöib söiduki vastupidavus olla vägagi erinev. Kuna Rootsis söidetakse liiga pikkade ölivahetusvälpadega siis sellest esimene pöhjus miks need SAABi mootorid 350kkm kohal kapitaalremonti vajavad.
Sai siis täna natuke möllatud.
Eelneva posti hammakad sai paigaldada. Piilusin ka kkk´ne alla seal kõik kaunis. Nagu tõesti kaunis mitte 340tkm sõtinud mootor.
Ok see selleks tegin komp testi ka külm mootor kõik küünlad ja pihusti pistikud maas:
I 12,2
II 12,7
III 11,8
IV: 11,2
10net ketilüli vahe 80 mm. Kkkaane tallal minimaalne jälg. Eks peab oma rahuks karteri ka veel maha võtma, aga tundub enamvähem mootor isegi.
Cändels jummala surnud ime, et ilusti käsi veel
Endale teadmiseks, et esipidurid 308mm
Eelneva posti hammakad sai paigaldada. Piilusin ka kkk´ne alla seal kõik kaunis. Nagu tõesti kaunis mitte 340tkm sõtinud mootor.
Ok see selleks tegin komp testi ka külm mootor kõik küünlad ja pihusti pistikud maas:
I 12,2
II 12,7
III 11,8
IV: 11,2
10net ketilüli vahe 80 mm. Kkkaane tallal minimaalne jälg. Eks peab oma rahuks karteri ka veel maha võtma, aga tundub enamvähem mootor isegi.
Cändels jummala surnud ime, et ilusti käsi veel
Endale teadmiseks, et esipidurid 308mm
Vaikselt siin tegelenud. Esimesed pidurid sai üle käidud. Tagumised veel pagassis. Vaakumi lekked sai üle vaadatud. See eeldas enamus vollade vahetust.
Läbiroostetanud kütuse filter sai vahetatud.
Küünlad läksid ngk PFR6H 10
Ette said uued stabika kondid ka.
Üks küsimus ka. Nimelt poolraamis puksid sodid ja need mul seda kolksu seal teevad. Kas keegi on pollyd pannud? kogemused? või peaks uued tavalised panema? Need vist kõik ühesugused? ala need https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -lemforder
Läbiroostetanud kütuse filter sai vahetatud.
Küünlad läksid ngk PFR6H 10
Ette said uued stabika kondid ka.
Üks küsimus ka. Nimelt poolraamis puksid sodid ja need mul seda kolksu seal teevad. Kas keegi on pollyd pannud? kogemused? või peaks uued tavalised panema? Need vist kõik ühesugused? ala need https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -lemforder
Kui igavesti ei sõida siis ilmselt sobivad tavalised ka. Polüd kindlasti vastupidavamad. Enda eelmisele panin polüd. Ostsin Saabiantist kuid Atoys ka hetkel olemas.
Esim. 5233382 x 2
Tag. 5231808 x 2 ja 5233382 x 2
https://www.esaabparts.com/viewparts.ph ... =381404405
http://www.proparts.se/sv/artiklar/bush ... me-pu.html
Esim. 5233382 x 2
Tag. 5231808 x 2 ja 5233382 x 2
https://www.esaabparts.com/viewparts.ph ... =381404405
http://www.proparts.se/sv/artiklar/bush ... me-pu.html
Kuna nädala algus oli vihmane sai garaazi. Lasin õli välja kole must selle ca 100 km´iga. Downpipe maha ja karter ka alla. Ei tea kas keegi seda teinud enne mind, aga ilus puhas kõik. Kuna paistis, et alt saab saaled ka vahetada siis piilusin need ka üle. Vanad paistsid ok, aga kui juba lahti on ja uued ca 50 euri siis vahetan ära.
Ega kellelgi juhuslikult vända kaela mõõte kuskil käepärast pole? Raame küll mõõta ei saa, aga kepsu omad mõõdaks üle. Sees olid orig STD saaled.
Ega kellelgi juhuslikult vända kaela mõõte kuskil käepärast pole? Raame küll mõõta ei saa, aga kepsu omad mõõdaks üle. Sees olid orig STD saaled.