Peale oma kunagist 850 t5, on alati olnud soe koht südames turboga rootslaste jaoks. Kuna volvosid on olnud, siis olen ka saabi omamisele mõelnud. Laup ilmus siis üks selline müüki. Vigu küll on, aga hind oli ok niiet sai ära ostetud.
saab 9-5 wagun mootor b235r ehk siis 2,3l ja aero seades. paberil kirjas 184 kw käiguvahetust teostab tyyp kes roolis on.
Eestis 2a olnud
toodud rootsist
kellal 240 000 pluss 100 000 mis rootsist siia toomisega kaotsi on läinud
varustus osa minujaoks suht ok. Katuseluuk on mida ma ilgelt fännan

Muidu enamvähem viisakas. Kriipsud, kraapsud on ka roostet mõni katkine plastik põhja all. Mootor enamvähem kuiv va kkk kaas ja vända simmeri piirkond
tööd mis vaja teha enne kui suvel mnt peal jala sirgeks saab vajutada:
Keti komp vahetada (kerge hääl kuulda)
kkk tihend
karter alt ära õlivõtt chekkata/puhastada ja saaled üle chekkata
stabika otsad ees
tagasillas suured õõtra puksid
summuti (pooleks ja roostes) keevitan olemasolevast miskise üv oma. lisaks siis teeks ühe 63m vabama vooluga asja
4x pidurid renoveerida. hetkel küll toimivad, aga suht jubedad näevad välja. Ilmselgelt oleks pidanud ära mõõtma. Neil neid 3-4 erinevat seal valikus. Taga on vent kettas neid tundub, et on ainult üks variant.
Muus osas hooldus õlid filtrid jne
kui raua osa kannatab siis äkki paarkend kw juurde vaadata. Sest sittaks jõudu ühteesirattasse!
üks pilt ka mis peale esmaülevaatust tegin:

eks jõudumööda üritab selle saabi taas korda seada.