3. leht 4-st

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: K Apr 26, 2017 18:32
Postitas chrismil
Mul on üks võibolla, et loll idee küpsemas. Mõtlesin, et mingil hetkel võiks autole madalamad vedrud panna, et liikur natuke "ägedamaks" saada. Kas keegi on siit Aerole midagi paigaldanud, ja milliseid soovitate?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: R Apr 28, 2017 0:07
Postitas caarel
Just täna läksid alla kollased Konid ja H&R vedrud. Esialgu küll taguotsale jõudsin panna. On ikka mõnus tunne küll. Madaldust väga ei täheldagi, sest enne oli veel madalam (väsinud vedrude pärast) :D

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: K Mai 31, 2017 10:29
Postitas chrismil
Vahepeal ei ole suurt midagi juhtunud. Kõik mootoripadjad on nüüd uued (vibratsioon vähenes tuntavalt), välja arvatud tagumine, sest mind ootab ees käigukasti vahetus. Sümptomid on järgmised: käiguga pidurdades teeb diferentsiaal kuuldavat kõrinat ning lõtk rattaid liigutades on muljetavaldav. Käiku vahetades ja siduri üles lastes kostub korralik kolks.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=DEDhZ_GbG9o

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: L Juun 10, 2017 21:37
Postitas chrismil
Uus käigukast koos tagumise mootoripadajaga küljes. Läks ikka sujuvaks küll. :beer: Ei osanud arvata, et mootoripatjade vahetus kogu kupatuse nii vibratsioonivabaks teeb.

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Juun 19, 2017 15:30
Postitas chrismil
Olen hädas mingi veidra kolinaga, mis tuleb auto paremast tagumisest otsast. Autot kohapeal loksutades on kuulda, et bensiinitorus midagi koliseb. uurisin ka põhja alt, tundub, et kõik on kinni. Mis seal torus koliseda võiks?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Juun 19, 2017 17:31
Postitas entson
ehk on see klapp,mida püstol lahti lükkab,jalga lasknud?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Juun 19, 2017 20:27
Postitas chrismil
Sul võib õigus olla, keerasin korgi maha ja tundub, et midagi on sealt puudu. Kas keegi viitsiks 9-5 paagil korgi maha keerata ja ühe foto teha?

ehk on see klapp,mida püstol lahti lükkab,jalga lasknud?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: P Juul 02, 2017 14:29
Postitas chrismil
Võib olla rumal küsimus, aga interneti otsing ei andnud mulle päris selget vastust. Kas MY04 autodele (Aero) käib sama PCV kit, mis MY98-03 autodele? Kuna ma ei tea tuulutuse komplekti ajalugu, kas oleks mõtet seda profülaktika mõttes vahetada (LS 400K)?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: P Juul 02, 2017 14:45
Postitas Pootsman
MY04 autodel on kogu süsteem teine, sinna ei saa panna PCV kit #6'te. Su autol on juba toimiv süsteem peal, lihtsalt ajaga voolikud võivad ära surra

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: P Juul 02, 2017 14:53
Postitas chrismil
Tänud!

MY04 autodel on kogu süsteem teine, sinna ei saa panna PCV kit #6'te. Su autol on juba toimiv süsteem peal, lihtsalt ajaga voolikud võivad ära surra

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: N Sept 21, 2017 7:22
Postitas overspeed
chrismil kirjutas:
T Aug 01, 2017 23:48
.... Mul ei tööta see funktsioon, mis tagurdades lubab ühe peegli alla keerata. Muu liikumine on ka kohati häiritud.
Ehk on miskit sellist viga (vöi siis nupp ise, peeglimälud (ja palju muud) on kaitse #26), nagu mul oli.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Dets 19, 2017 0:53
Postitas chrismil
Kirjutasin täna FB vahendusel Hirsch'i ja uurisin mitu väänet mu liikur teeb. Arvasin, et number on kuskil 350 ringis, tuli välja, et 400. Samuti sain teada, et manuaal käigukastiga Aero puhub teatud hetkel natuke rohkem rõhku. Kahjuks ei saanud teada, mis tingimustel ta seda täpsemalt teeb.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Dets 19, 2017 8:38
Postitas Cyber
See peaks olema mingi 10sek täisgaasil vms.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Dets 19, 2017 9:55
Postitas Pootsman
Cyber kirjutas:
T Dets 19, 2017 8:38
See peaks olema mingi 10sek täisgaasil vms.
When the Trionic system senses the accelerator has been depressed rapidly it will set in the "overboost" up to an allowed 20 seconds, after witch the Trionic will will revert to normal. This extra torque is felt from 1900-4000 Rpm.

Enamus tuunitud softides on overboost funktsioonil delete tehtud muidu, aga Hirschi softid ongi "põhjalikumad".

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Dets 19, 2017 10:06
Postitas chrismil
Väärt info :)

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: R Dets 29, 2017 0:16
Postitas chrismil
Kas turbo seier peaks täitsa punasesse minema või on praegune õige? Vabandust, et kihutasin.

https://youtu.be/EVun43OQYpQ

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: R Dets 29, 2017 2:24
Postitas Ron24
Umbes niipalju lähebki. Tundub õige olevat.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: P Veebr 04, 2018 23:33
Postitas chrismil
Küsimus. Plaaniksin enne suve autole uued amordid paigaldada, tundub, et esimesed hakkavad kustuma. Vaatasin Ladu24.ee lehelt erinevaid ja tundub, et Sachs peaks õige asi olema. Sachs amorte on kahes hinnaklassis, sportvedrustusega autole ja tavavedrustusega autole, huvitav kummad võiksid Aerole minna? Loogika ütleb, et sportvedrustusele mõeldud amordid, samas, äkki on need liiga kõvad?

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Veebr 05, 2018 8:56
Postitas AndresV
chrismil kirjutas:
R Dets 29, 2017 0:16
turbo seier ... Vabandust, et kihutasin
https://youtu.be/EVun43OQYpQ
Saad ka ilma kihutamata testida, pöörded allpool magusa väände vahemikku. Nt viiendaga 80-90 pealt või neljandaga 60 pealt vajutades.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: E Veebr 05, 2018 10:47
Postitas vvs
Aerole pane ikka sport amordid :)

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: L Veebr 17, 2018 22:00
Postitas chrismil
400000000 meetrit sai täis.

https://www.youtube.com/watch?v=K5kWkpqr5nQ

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: P Veebr 18, 2018 9:01
Postitas polukoli
Ülikõva! Hea video :)

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: P Veebr 25, 2018 23:15
Postitas chrismil
Ei jäänud neljas viiendata. See on kõige lahjem Saab (110KW), mis mul olnud on, siiki ilusti hoitud auto. Järgisime alatist traditsiooni, ostsin pudeli shampust, tõime klaasid, võtsime ise lonksu ja valasime natuke autole ka.

https://www.dropbox.com/s/urw5aitjdc0kw ... 8.jpg?dl=0

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: K Apr 18, 2018 22:15
Postitas chrismil
Puhastasin täna MAF-i ära. Hakkas korralikul tallamisel musta viskama ja oli kergeid jõnkse tunda. Puhastamise käigus tuli sealt korralikult pruuni löga. Tulemus, musta ei tule ja kiirendus läks sujuvaks. Puhastamiseks kasutasin Motonetist müüdavat vahendit.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW, 2004, chrismil

Postitatud: T Mai 01, 2018 23:16
Postitas chrismil
Pilt

Lõpuks sai tuled korda, enne olid nagu sea põiega kaetud. Uus kiht vaha samuti peal, mina olen suveks valmis.