Saab 9-5 Aero wagon 184kw. MY2005, Teretali
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Vaevalt, et asi kojameeste mootoris - kui hoovastiku määre on tahke ja-või on seal külmunud vett, siis töötab nii, kuis jaksab. Ma panen lahkelt panuse puhtalt sellele, et ilmade soojenedes või soojemas ruumis olemise järel "mootor terveneb" ja kojamehed vehivad max asendis taas mehiselt. Ehk siis hoovastiku määre hakkab jälle määrdena tööle ja-või sulab kusagile vehele pugenud jää ära.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Esimest korda siis mootori tuli mis tuli ja jäigi põlema. Koodiks on P1182. Sümptomiks on jõulisemal kiirendusel nagu cut-off, hakkab jõnksutama. Aga mitte alati. DIC ja küünlad on veidi üle aasta vanad, vaakumvoolikud peaks ka kõik OK olema kuni on silikoonide vastu vahetatud. Eks hakkab harutama..
Kui Sinu autol openSID on näed süütevigade ja detonatsioonide arvu. Mida suurem on küttesegu kogus silindris seda suurem on röhk enne süütamist ja seda vingemat körgepinget tarvis süütamiseks. Kui süütekasset on OEM toode siis peaks ta ikka veidi rohkem kui paarkümmendtuhat km normaalselt toimima, Kuid jah , paraku on seal kümneid detaile mis keskmise koormusega toimivad kuid täiskiirendusel teevad "kinu". Edu probleemi lahendamisel.Teretali kirjutas: ↑R Juun 07, 2024 15:47 Esimest korda siis mootori tuli mis tuli ja jäigi põlema. Koodiks on P1182. Sümptomiks on jõulisemal kiirendusel nagu cut-off, hakkab jõnksutama. Aga mitte alati. DIC ja küünlad on veidi üle aasta vanad, vaakumvoolikud peaks ka kõik OK olema kuni on silikoonide vastu vahetatud. Eks hakkab harutama..
Vist sai mootori tulest lahti. Kuna openSID puudub ja ei olnud ka väga aega kuskile juhtmeotsa minna, siis sai pigem ehku peale mõned odavamad jupid välja vahetatud. Veakood näitas siis liiga rikast segu ja vahetasin ära pihustid, kütuse surveregulaatori ja esimese lambda (teine on välja progetud). Ka karterituulutuse cobra ühendus ei tundunud väga tihe ning sai uus pandud (suure tõenäosusega see oligi tegelikult probleemi juur).
Nüüd igatahes juba üle 500km ilma mingi veakoodita/mootorituleta ka jõulisemate kiirendustega. Ülevaatuselt ka probleemita läbi, järelikult heitgaasi näidud normis.
Ja kui saigi nüüd paar tervet asja tervete asjade vastu vahetatud, siis alati on hea profülaktika mõttes mingeid asju ennetavalt vahetada enne kui jälle mingi probleem tuleb
Pihustite plastikosa ja tihendid tundusid küll juba päris rabedad.
Ja läks ka uus mootori õhufilter.
Skandixist tuli ka peotäis rõngastihendeid ära, saab nii Saabil kui Volvol kasti/mootori õlivahetused ära teha.
Nüüd igatahes juba üle 500km ilma mingi veakoodita/mootorituleta ka jõulisemate kiirendustega. Ülevaatuselt ka probleemita läbi, järelikult heitgaasi näidud normis.
Ja kui saigi nüüd paar tervet asja tervete asjade vastu vahetatud, siis alati on hea profülaktika mõttes mingeid asju ennetavalt vahetada enne kui jälle mingi probleem tuleb
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ja läks ka uus mootori õhufilter.
Skandixist tuli ka peotäis rõngastihendeid ära, saab nii Saabil kui Volvol kasti/mootori õlivahetused ära teha.