Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

ivark
Postitusi: 774
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#101

N Juul 23, 2015 15:01

Huvitav, masin on mul 2005 a. oma aga see veekaitse on juba olemas. Tihendi tegin ka ja 3 aastat on see kenasti tervena seisnud, kas tänu aukude puurimisele või sellele, et veekaitse on olemas, mine tea. Haynesi raamat varastati mul autost koos Saabi kotiga ära. Huvitav isegi teada, mida teeb suvaline inimene Saab 9-3 Haynesi raamatu, ühe karburaatori puhastusvahendi ja mõne kaltsuga. Ilmselt viskas lihtsalt ära.
Kõik need tööd mida selle mudeliga teha tuleb on positiivsel/negatiivsel kombel samad. Näitab, et masinal on teatud tüüpvead, mis samas ei murra konti ega nõua liialt vaeva, et korda teha. Seega on hea jälgida nt. sinu teemat ja siis linnukese panna, mis on minul tegemata ja sinul nt. tehtud:-)
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#102

N Juul 23, 2015 15:09

Jah,paranduseks ühtedel andmetel ilmus see water barrier varustusse juba 2005, teistel andmetel 2006 aastal.


Kõik need tööd mida selle mudeliga teha tuleb on positiivsel/negatiivsel kombel samad. Näitab, et masinal on teatud tüüpvead, mis samas ei murra konti ega nõua liialt vaeva, et korda teha. Seega on hea jälgida nt. sinu teemat ja siis linnukese panna, mis on minul tegemata ja sinul nt. tehtud:-)


ivark, äkki oskad ennustada oma kogemuse põhjal, mis katsumused mind siis järgmisena ees oodata võivad? :)
Vahel võtavad need tüüpvead meele üsna mõruks, loed Saabcentralist, et see on tüüpviga ja too on tüüpviga, tundub et Saab suuresti vaid tüüpvigadest koosnebki :) Aga eks see ole tänapäeva kiire tootearenduse juures tüüpiline, et lõpptestimise teevad tarbijad ja päris küpseks saab toode oma elutsükli lõpus, kui sedagi.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
ivark
Postitusi: 774
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#103

N Juul 23, 2015 16:06

Ohhh:-) Ennustamine on tänamatu töö aga sind ootab ees ilmselt juhiistme istmesoojenduse läbikärssamine (sellega koos auk istmes ja tagumikus), esitiivad kooruvad lahti ja tagatiival stangele üleminekukohas ilmnevad mullid just siis kui arvasid, et nüüd on kõik ok. Kindlasti peagi taas vajavad tugilaagrid vahetust ja siis hakkab salongiventikas uuesti häält tegema, ventikanupud ammu kooruvad ja samuti antenn jne. Aga see kõik võib ka olemata olla:-) Ja midagi uut nendes vigades ka pole, kõik siit läbikäinud juba. Mina näiteks asendan hetkel käiguhoovastiku all olevaid kummipukse metallist pukside vastu, äkki aitab kamazilaadset käiguvahetust veidigi parandada (jahh ka kastiõli on vahetatud kallima ja parema vastu). Peab vist oma teema tegema, et kõik üles lugeda.
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#104

N Juul 23, 2015 21:34

Kas see water barrier ehk täiendav vett suunav kate seal kojameeste plasti alla lähebki sinna niisama lahtiselt vaid? Parempoolse tiiva juures oli kattes mingi sälk, mille sain lükata sobiva plekiserva taha, aga muus osas paigutasin täiesti lahtiselt ja tiivapoolse otsa painutasin vaid veidi allapoole.
Ehk saab keegi oma 2005+ auto baasilt kinnitada või pilti saata, et kuidas see kate seal olema peab?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Homunkulus
Postitusi: 194
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#105

N Juul 23, 2015 22:52

Eelmise lehe sissekanne 23.07 kell 14:35 ja õlifiltri pilt
Täpselt samasugune nägi minu õlifilter välja peale viimast õlivahetust kuu aega tagasi. Välp 8500 km, 5W-30 Magnatec enne ja nüüd. Oskab keegi öelda millest selline filtri deformatsioon tulla võib?
praktikant
Postitusi: 368
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-5 Griffin 1998
9-3 Arc 2006
NG 9-5 säästukas

#106

R Juul 24, 2015 9:24

Oskab keegi öelda millest selline filtri deformatsioon tulla võib?


Tuleb sellest, et filtri konstruktsioon pole piisavalt jäik.
Kui see teeb muret, siis võib ju katsetada teiste tootjate omasid.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
ivark
Postitusi: 774
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#107

R Juul 24, 2015 9:51

Kas see water barrier ehk täiendav vett suunav kate seal kojameeste plasti alla lähebki sinna niisama lahtiselt vaid? Parempoolse tiiva juures oli kattes mingi sälk, mille sain lükata sobiva plekiserva taha, aga muus osas paigutasin täiesti lahtiselt ja tiivapoolse otsa painutasin vaid veidi allapoole.
Ehk saab keegi oma 2005+ auto baasilt kinnitada või pilti saata, et kuidas see kate seal olema peab?


Vähemalt minu oma on küll lahtiselt jah, ega ta sealt kuhugi ei pääse. Tiivapoolne ots on tõepoolest veidi kaldu mul ka.
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#108

R Okt 23, 2015 13:53

Logi täienduseks. Vahepeal tekkis kummaline metalne kolks hoogsamalt kuskile tänavasse paremale sisse pöörates. Veermik tihe ja midagi ei leitud, kuni meister pani käe külge summutile ja see oli liiga vedelalt auto all kinni ning ju siis kurvis G jõudude mõjul pani kolaki-kolaki vastu kuumakaitse plekki. Vahetasin ise ära kõik summutitripid ning nüüd taas vaikus majas. Kummaline see, et vanad summutitripid ei olnud rebenenud ja isegi mitte mõrased aga lihtsalt välja veninud.

Et ka salongis oleks vaikus majas tuli teistkordselt maha võtta salongiventilaator kuna üha süvenes hääl mis meenutab seda kui aken on lahti ja suletud ukse vahelt tuul ulub. Olin eelmine kord peadpidi armatuuri all seda täppistööd tehes õhukanali jätnud täpselt soonde panemata ja ventikas puhus osa õhku kõrvale ja selle siis ka vilinal ulus.

Palju raha sai pandud uutele rehvidele kuna nii suve- kui talverehvid olid kulunud. Suverehvideks said valitud Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 ning talveks naastud Hankook Winter i*Pike RS W419.
Sai käidud ka ülevaatusel, läbis esimese korraga ilma ühegi veata.

Veidi sai tegeletud ka tuuninguga, Poolast tulid kohale Saabi logodega metalsed pedaalikatted ja vasaku jala tugi. Pedaalikatetele auke puurides oli üllatus suur kui avastasin, et gaasipedaal on tervenisti plastmassist! Aga vähemalt oli sinna lihtne auke sisse puurida, piduripedaali metalli andis ikka tükk aega jahvatada. Vasaku jala tuge ei julgenud kaasas oldud kruvidega kinnitada kuna olen nii mitmelgi autol näinud sealt alt kulgevat juhtmekimpe ja kuna ma ei tea, kas seal on ohtu kuskile juhtmekimpu sisse puurida või mitte jätsin kinnitusaugud puurimata. Jalatoe kinnitasin niiskuskindla peeglite kinnitamiseks mõeldud kahepoolse teibiga, eks näis kuidas pidama jääb. Esmamuljed kuiva ilmaga on head, märjaga mitte nii väga…

Pilt

Esiistmel sai lastud kaks nahasiilu asendada ning nahka veidi trimmida kuna kunagi autoaia poolt müügiks tehtud värvimine hakkas oma olemust kaotama ning sama naha taasvärvimine oleks olnud mõttetu. Hetkel ootan novembris saabuvat järjekorda, et lasta nüüd terve iste uuesti ühte tooni üle värvida.

Järgmiseks plaanis välis- ja sisevalgustust veidi järgi aidata ja tundub et tuleb hankida vasaku tagumise suporti remondikomplekt kuna kolb ei liigu alati päris ideaalselt alati tagasi ning lasta see asi enne talve ära teha. Vaid sadula liugtappide vahetus ei andnud pikaajalist efekti ning vahel on kuulda kiukse kuna support ei tule alati kohe maha.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#109

R Okt 23, 2015 15:46

Need metallist katted libedad ei kipu olema? Seda saab ehk isegi mingite kummijullade pealepanemisega lahendada, aga siis ei ole enam välimus see, mis ta peaks olema..

Sisevalgustus on isegi päris viisakas, sai pandud ledid jalgade juurde, pagasnikusse ja ustesse ning tulemus päris hea või sa soovid juurde veel panna kuhugile?
ivark
Postitusi: 774
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#110

R Okt 23, 2015 16:16

See summutivärk andis mulle ka idee. Kõik jupid vahetatud, isegi uretaanid all ja mingi kolks on sees. Aga mul teeb ta seda kohaltminnes ja mitte ainult keerates vaid pea alati. Kuna vahetatud on nii amordid, esivedrud, uretaanõõtsad all, siis ei oskagi enam midagi vaadata. Talvekateks valisin ise ka samad rehvid, hea hind ja piisav kvaliteet. Muide vasaku jala toeks ei tahtnud omale metallist katet kuna mul ikkagi linear, mis ma siin ikka edvistan, lõikasin vanast põrandamatist serva ära, see on suures osas tikitud servaga ja jäi väga ilus. Teip hoiab kenasti. Gaasipedaal jätab vaadates jah üsna haleda mulje, ei ole just julgustav. Õnneks pole see piduripedaal. Kui ära murdub, siis saab kenasti midagi sinna külge sulatada, see on suur pluss:-) Kus neid nahasiile vahetatakse, mulle ühest töökojast öeldi, et küljenaha vahetus läheb 120 euri, eriti käsi ei tõuse vahetama. Aga tegemist jagub.
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#111

R Okt 23, 2015 16:22

Need metallist katted libedad ei kipu olema? Seda saab ehk isegi mingite kummijullade pealepanemisega lahendada, aga siis ei ole enam välimus see, mis ta peaks olema..

Sisevalgustus on isegi päris viisakas, sai pandud ledid jalgade juurde, pagasnikusse ja ustesse ning tulemus päris hea või sa soovid juurde veel panna kuhugile?



Metallist katted jah vihmaga ikka veits libedad, lumelörtsiga ehk arvatavasti veel enam...võimalik et panen talveks siiski kummikatted tagasi. Eks need metallkatted ole algselt selline rallisussi teema, aga mina rallisussi ja kombega ei sõida :) Pool aastat niigi vaagisin, et kas osta need või mitte, ilusad on küll, aga siiski vist mitte eriti praktilised. Julgust ostu teha sain vvs jutust, kuna ta suvel ütles, et tema Hirschi pedaalikaated ei olegi oodatult libedad. Aga noh seda juttu ajas ta suvel :)
Valgustuses on ghost uksetuled juba aasta riiulis oma installi oodanud ja xenoni ja miljoni armatuuri pirni igapäevase põletamise asemel lähevad ette Philipsi päevatuled.

Muide vasaku jala toeks ei tahtnud omale metallist katet kuna mul ikkagi linear, mis ma siin ikka edvistan, lõikasin vanast põrandamatist serva ära, see on suures osas tikitud servaga ja jäi väga ilus.
...Kus neid nahasiile vahetatakse, mulle ühest töökojast öeldi, et küljenaha vahetus läheb 120 euri, eriti käsi ei tõuse vahetama. Aga tegemist jagub.


Ma kasutasin ka senini 2 aastat ühest suurest krobelise kattega kummimatist lõigatud vasaku jala tuge.
Naha siilud - minu puhul ühe külgtoe nahk ja sellel olev musta värvi peenike siil+istmepõhjas eesmise osa trimmi tõmbamine(õmbluskohas oleva kahjustuse varjamiseks) lasin teha Christonis http://www.christon.ee/polsterdus/ Hommikul viisin auto sinna ja kell 13 oli valmis. Läks 60 euri, lisandub nüüd värvimine 30-40 euri. Eks päälinnas ole siis teised hinnad.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13839
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#112

R Okt 23, 2015 16:58

Mul kukkus ka piduripedaalil see kummilutt pealt ära kunagi (ehk paar-kolm aastat tagasi). Siiani pole tagasi pannud ja ei ole osutunud libedaks ei suvel ega talvel. Ja see on ikka konkreetselt sile, ilma igasugu soonte või mustriteta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#113

E Mai 02, 2016 10:10

Vaatan, et pole üle poole aasta logiraamatut täiendanud, parandan selle vea.
Sügisel sai tagapidureid hooldada lastud, kuna üks sadul ei tahtnud hästi maha tulla, tundub et operatsioon õnnestus. Keskmine küttekulu langes kohe märgatavalt :)
Talvel sai kogu pirnimajandus salongis üle viidud ledidele.
Kevade hakul hakkas püsikiirusehoidja jamama ehk püsikas tuli lambist mingitel hetkedel ise maha kui reavahetusel suunda näidata või kaugtuledelt pooltuledele lülitada, samuti ka täiesti kangi mitte puutudes tuli maha. VM-st sai ostetud uus kang külge ja kõik tipp-topp. Kangi vahetus on ikka ülilihtne, mäletan et kunagi jäi üks Saab seetõttu ostmata, et püsikas puudus, oleks vaid teadnud, et selle lisamine on nii lihtne, et paar klõpsu+ Tech2-ga aktiveerimise vaev :)

Suuremaks jamaks läks 2 nädalat tagasi kui üks hetk kaubanduskeskuse juures parkimiskohalt tagurdama hakkasin ja mida polnud oli tagurpidi käik, oli vaid tühikäik R asendis, rakendus siis mingil kolmandal üritusel alles ning ka edaspidi sõites teiselt kolmandale ja kolmandalt neljandale vahetades läksid esmalt pöörded üles ja siis vahetas pauguga käike. Peagi hakkas ka ristmikel aeglustades hirmsasti väristama ja tahtis välja surra. Sai siis vaikselt longatud remondikohta ning Tartus Transrem teostas käigukasti vahetuse. Läks külge kast, mis oli 1,5a garaažinurgas oma aega oodanud (kuna kast oli ka varem aeg-ajalt trikitanud, siis teadsin seda vahetust oodata). Kasti vahetuse järjekord oli pikk, kulus pea 2 nädalat, kuna seal on alati hoov puupüsti ootel autosid täis.
Esmalt nullisin ise arvutiga op-com abiga ära kasti adaptsioonid ja teostasin tehase juhendi järgi käigukasti õppeprotsessi. Esimese hooga oli kast peale nullimist ehmatavalt järsk, aga õppeprotsessi lõpuks ja nüüd peale ca 200 km sõitmisi on sujuvaks adapteerunud. Tundub et operatsioon õnnestus :beer:
Lähiajal peaks nüüd ette võtma õlivahetuse mootoris, kõik vahendid selleks on varutud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
moltobueno
Postitusi: 60
Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
Asukoht:
Auto:

#114

T Mai 03, 2016 15:20

Kui saladus pole, mis led-id salongi läksid? Ülejäänud pirnid suht standardkaup kuid just jalgade ja ustevalgustuses on need 38mm festoonid, mida pole led-ina eriti kohanud :freak:
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#115

T Mai 03, 2016 21:33

Ledid said tellitud Hiinast läbi Aliexpressi. Kuna sai võetud suht assortiina erinevatelt müüjatelt, et vaadata mis kaup tegelikkuses on, siis jäi neid pirne ka omajagu üle.Kui huvi on võin oma varud üle vaadata ja mõned 9-3 sobivad festoonid Sulle ära müüa.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
moltobueno
Postitusi: 60
Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
Asukoht:
Auto:

#116

E Mai 09, 2016 16:19

Tänud pakkumast, esialgu näen veel salongis toimetada, tulevikus, kui vahetama hakkan, võtan ühendust ;)
Lihtsalt tekkis huvi, kuna nö. automaailmas pole neid näinud.

Ledid annavad toas kindlasti palju juurde, ega pilte pole enne/pärast versioonina?
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#117

E Mai 09, 2016 16:39

Pilte ei ole teinud, aga oluliselt valgem on salong küll.
Osade pirnidega annab muide pagasiruumi valgustuse veateate, aga seda teadet näeb vaid spetsiaalse diagnostikaseadmega, SID-l seda ei kuva. Teisel üritusel leidsin pirni, mis veateadet ei anna.
Muide 9-3 ss puhul välisvalgustusse ei maksa lede panna, jäävad plinkima ja illegaalne on see ka. Läbikäidud etapp.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
moltobueno
Postitusi: 60
Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
Asukoht:
Auto:

#118

E Mai 09, 2016 20:38

Endal numbrivalgustuses 39mm ledid. Peale lukustamist vilguvad 5-6 korda ja siis vaikus.

Kuna gabariidi üks pirn oli läbi proovisin sinna ka t10 led-e. Plinkisid ka kuid ette läksid siiski tavalised hõõgniidiga sest antud led tule tagumin osa oli nii pikk, et ei pööranud tule korpusesse sisse.
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#119

E Apr 24, 2017 15:25

Vaatan et pole pea terve aasta midagi siia kirjutanud.
Õnneks on ka suht sündmustevaene aasta olnud ptüi-ptüi-ptüi.
Eelmine suvi sai Trionicu töökojas vahetatud eesmised stabika kondid.
Vahelduva eduga on sisuliselt mitu aastat kummitanud teema, et külmkäivituse järel esimesed hetked tühikäik vahel ujus kahtlaselt. Lastud nii Trionicul, Torquel kui Tartus Carringul asju kontrollida ja keegi ei leidnud ühtegi anomaaliat. Loen, et ka mitmed teised siin samade sümptomitega hädas olnud ja pole kah esinduses miskit leitud.
Nüüd olen lõpuks vist aru saanud, et meie tanklaketid pakuvad kütust, mille kvaliteet on nadi ja vahel väga nadi ja ECU-l ja sensoritel kulub aega, et selle solgi põletamise peale end ümber adapteeruda ning selle vist tühikäik esimesed hetked ujubki. Viimased paagitäied olen põletanud Nestest ostetud ning väidetavalt Soomes toodetud kütust ja null probleemi tühikäiguga :thumb:
Alexela, Olerexi, Tartu Terminaali 95 ja 98 puhul vahelduva eduga vahel parem ja vahel halvem. Uurisin veidi teemat ja kõik ketid peale Neste ostavad praegusel ajal enamasti Orleni käest kütust, mis enamasti Leedu Mažeikiai tehases tehtud. Ma ei tea, kas Aero on niivõrd tundlik kütuse kvaliteedi suhtes, aga enam muude tanklakettidega ma peale Neste ei kavatse ekperimenteerida. Tundub veidi uskumatu teema, et aastal 2017 on meie mail probleemiks mootoribensiini kvaliteet, aga tundub et nii just ongi kuna ka pere teine auto kipub vahel suisa kolme silindriga lonkama Alexela ollusega.
Hetkeks läbisõitu 185 tuh km ja peaks maipühade ajal õlivahetuse ära tegema.


Ja vaikselt liiguvad mõtted autovahetuse suunas, kui kellelgi huvi minu Aero ära osta, siis võib saata PS. Millalgi lähiajal läheb ka avalikult müüki.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
AndresV
Postitusi: 901
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#120

E Apr 24, 2017 16:35

Meil on läbi aegade kõik Saabid tankinud Alexelas kui kõige lähemas jaamas. Vabalthingavad said 95, aerod 98-t, pole kunagi probleeme olnud.
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1093
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#121

E Apr 24, 2017 16:58

Vana Aero oli väga pirtsakas kütuse osas. Statoili veel sõi aga Olerex absoluutselt ei meeldinud. Neste omaga toimis kõige paremini, eriti siis kui oktaanarvu tõstjat sai :)
ivark
Postitusi: 774
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#122

K Apr 26, 2017 10:22

Neste 98t kasutan juba aastaid, ma ei näe põhjus teisi külastada.
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#123

T Veebr 04, 2020 21:52

Üllatusega avastan, et pole pea 3 aastat siia teemasse postitanud. On olnud ka üsna kiired kuid sündmustevaesed Saabi omamise aastad.
Vahetanud olen peamiselt eesmisi stabika konte, mis ei kipu eriti üle 20 tuh km kestma ning samuti olen kahel korral vahetanud tagumisi õõtshoobasid, kuna algsed osutusid suht viletsa kvaliteediga olevateks. 2018 läksid vahetusse pidurivoolikud nii ees kui taga.

Muidu on peamiselt olnud vaid korralised õlivahetused ning eranditult olen seda teinud kuskil 10-12 tuh km järel täissünt Mobil 1 õliga.
Viimati sai detsembris 2019 lastud vahetada automaatkäigukasti õli Tartu Saabi esinduses.

Kuna nüüd on teine auto ostetud, siis raske südamega panen oma lennuki müüki ja väga tore oleks kui ta leiaks tee mõne Saabe austava inimese hoovile. Müügikuulutus siin https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1970303
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
skyline
Postitusi: 974
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#124

R Mär 27, 2020 21:06

See Saab läks tänasest uue omaniku kätte. Oli ääretult vahva auto, mis aitas mind kokku viia väga vahvate Saabi entusiastidega nii Eestis kui ka välismaal- siinkohal sügav kummardus paljudele foorumlastele.
Eks iga asi Saab ükskord otsa ning elu läheb edasi, nüüdsest liikumiseks mul Kia Proceed GT.

Pilt

Kes teab, ehk kunagi taas Saab :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
marti420
Postitusi: 186
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: Stinger GT / Insignia Country Bi-turbo
Kontakt:

#125

L Mär 28, 2020 8:59

Ilus värv :thumb:
Vasta