Tere-tere saabipere!
Pere teise auto otsingud päädisid siis ühe peaaegu rootslase hoovile toomisega.
Kunagi varem omatud 9000Aero jättis Saabidest üsna kustumatu mulje, siis saigi seekord otsides just see mark ette võetud.
Igatahes teemakangelasest endast siis:
Väljalaske aasta: 2003 ( Rootsist eestisse emigreerus 2007 )
Mootor: 2.0LPT 110kw
Käigukast: automaat
Läbisõit: 270 000 ( üsna tõestatud )
Oma Eesti- aja on auto veetnud ühe omaniku käes, kes on sellega regulaarselt heaperemehelikult hooldustes käinud. Mootoris on kasutatud Mobil1 5W40, 2016 aastal on vahetatud ka jahutusvedelik ning käigukasti õli.
Vaatamata sellele, et vaatamas käidutest oli auto kõige paremas seisus, on siiski paar pisiasja, mis tahavad tähelepanu saada. Ehk oskab mõni targem kogemusi jagada sarnaste vigade likvideerimisel:
- süütelukk jupsib vahepeal, viskab rooliluku errorit aegajalt
-kõrvalistuja istme turvavöö pistik(andur) paneb segast. Isegi kui keegi peal ei istu, käsib turvavöö kinnitada.
-mootori on kuskil kerge õlileke. Ülevalt ei paista, aga alt karter on veidi õline. Tuleb lasta üles tõsta ja üle vaadata.
-kerel paar iluviga/kobrutavat kohta. Maaler lubas novembris ette võtta.
Pole veel ise jõudnud fotošuuti teha, seniks illustratsiooniks kuulutusest võetud pildid:
Terv,
Andres
Andrese Saab 9-3 SS, 110kw '2003
400 ühist kilomeetrit seljataga.
Kui mõningad väiksemad viperused välja arvata, olen autoga rahul. Saabile omaselt on sõita ülimõnus. Tõsine väikelennuk ikka
Seoses vahepeal trikitanud kesklukuga ning kaks korda ilmnenud käivitusprobleemile ning lühiajalisele mootori tule süttimisele sai täna korra ka kaasfoorumlase abiga Tech2 järgi visatud, ning tulemus oli selline: Oskab keegi parem ja targem inimene neid koode tõlkida?
Enda välja googeldatud vastused polnud päris ammendavad.
Muus osas naudin sõitu ja kogun hoogu vigade kikvideerima hakkamiseks.
Andres
Kui mõningad väiksemad viperused välja arvata, olen autoga rahul. Saabile omaselt on sõita ülimõnus. Tõsine väikelennuk ikka
Seoses vahepeal trikitanud kesklukuga ning kaks korda ilmnenud käivitusprobleemile ning lühiajalisele mootori tule süttimisele sai täna korra ka kaasfoorumlase abiga Tech2 järgi visatud, ning tulemus oli selline: Oskab keegi parem ja targem inimene neid koode tõlkida?
Enda välja googeldatud vastused polnud päris ammendavad.
Muus osas naudin sõitu ja kogun hoogu vigade kikvideerima hakkamiseks.
Andres
Viimati muutis Einakas, K Dets 06, 2017 9:48, muudetud 1 kord kokku.
Märkamatult on Saabil meie peres täis tiksunud 2 kuud ning 1000km.
Vahepeal autoga toimunud nii palju, et sai käidud maalrile näitamas roosteseid murekohti ning kokku lepitud, et uue aasta alguses läheb töösse, varem polnud aega pakkuda. Värvismisse/roosteemaldusse lähevad esitiivad, esimeste uste ääred ning tagumise parempoolse ukse siseäär. Midagi hullu veel pole, aga värv siiski kobrutab juba. Samas tahaks detsembris ära teha põhja roostetõrje/kaitse Krownis. Mõnedes kohtades roostealged sees juba.
Samuti on ka autoga mingi müstika, et niipea, kui mina selle rooli istun ( üldiselt on naise auto ) hakkavad pihta mingid anomaaliad. Sama varem kirjutatud ühe halva käivitumise ja mootoritule probleem ning paar nädalat tagasi viskas paariks päevaks ette ka abs/tractioni errori. Selleks ajaks, kui diagnostikasse jõudsin, olid taaskord mõlemad tulukesed kustunud ning ühtegi seonduvat viga ei leitud.
Samas naise käes pole auto veel kordagi sellist nalja teinud kellegil ideid, mis võiks viga olla? (Peale selle, et mina autole ei meeldi)
Ning viimasel ajal on tekkinud paremale esimesse nurka selline imelik krigin/kolin. Avaldub ainult järsult pöörates. Ise kahtlustan katkist vedru. Peale palgapäeva läheb kontrolli ja vajadusel parandusse. Ehk õnnestub täpselt selleks ajaks ka aegajalt kummitav mootori probleem esile kutsuda, et saaks ka seda lahendama hakata.
Vahepeal autoga toimunud nii palju, et sai käidud maalrile näitamas roosteseid murekohti ning kokku lepitud, et uue aasta alguses läheb töösse, varem polnud aega pakkuda. Värvismisse/roosteemaldusse lähevad esitiivad, esimeste uste ääred ning tagumise parempoolse ukse siseäär. Midagi hullu veel pole, aga värv siiski kobrutab juba. Samas tahaks detsembris ära teha põhja roostetõrje/kaitse Krownis. Mõnedes kohtades roostealged sees juba.
Samuti on ka autoga mingi müstika, et niipea, kui mina selle rooli istun ( üldiselt on naise auto ) hakkavad pihta mingid anomaaliad. Sama varem kirjutatud ühe halva käivitumise ja mootoritule probleem ning paar nädalat tagasi viskas paariks päevaks ette ka abs/tractioni errori. Selleks ajaks, kui diagnostikasse jõudsin, olid taaskord mõlemad tulukesed kustunud ning ühtegi seonduvat viga ei leitud.
Samas naise käes pole auto veel kordagi sellist nalja teinud kellegil ideid, mis võiks viga olla? (Peale selle, et mina autole ei meeldi)
Ning viimasel ajal on tekkinud paremale esimesse nurka selline imelik krigin/kolin. Avaldub ainult järsult pöörates. Ise kahtlustan katkist vedru. Peale palgapäeva läheb kontrolli ja vajadusel parandusse. Ehk õnnestub täpselt selleks ajaks ka aegajalt kummitav mootori probleem esile kutsuda, et saaks ka seda lahendama hakata.
Niisiis, tükk aega vaikus olnud teemas, pole jõudnud foorumisse jõlkuma, aga vahepeal sai ennast käsile võetud, garaaž tühjaks tehtud ning autole veidi tähelepanu pööratud.
-25.02.2018; läbisõidul 277488km tegin autole hoolduse, mille käigus sai vahetatud mootori õli, küünlad ning kõik filtrid. Õli läks GM 5w30. Lisaks puhastasin ka mootorit veidi, et saaks välja selgitada, kust võiks pärineda mootori väike õlileke. Tundub, et tuleb kusagilt õlijahuti juurest. Peab ükspäev lahkama hakkama seda.
- soetasin omale paar seadet autole diagnostika tegemiseks, et saaks vajalikul hetkel tegeleda aegajalt kummitava mootori - ja abs tulukese süttimise põhjusega. Muidu olid alati selleks ajaks tulukesed kustus, kui kusagile töökotta diagnostikasse jõudsin.
Ning see tegevus on ka vilja kandnud, sai selgeks, et mootori errorit põhjustab throttle body klapp. Kisun nädalavahetusel TB maha ning katsun seda esimese hooga puhastada, ehk hakkab paremini käima. ABSi viga näitas vasaku tagumise anduri (juhtme) viga. Rattast alates viga ajama hakates selgus, et põhja all olevas harukarbis oli kõnealuse anduri juhe läbi ussitanud. Jupp vahelt ära, jootsin kokku, panin termorüü peale ning asi nagu uus.
-25.02.2018; läbisõidul 277488km tegin autole hoolduse, mille käigus sai vahetatud mootori õli, küünlad ning kõik filtrid. Õli läks GM 5w30. Lisaks puhastasin ka mootorit veidi, et saaks välja selgitada, kust võiks pärineda mootori väike õlileke. Tundub, et tuleb kusagilt õlijahuti juurest. Peab ükspäev lahkama hakkama seda.
- soetasin omale paar seadet autole diagnostika tegemiseks, et saaks vajalikul hetkel tegeleda aegajalt kummitava mootori - ja abs tulukese süttimise põhjusega. Muidu olid alati selleks ajaks tulukesed kustus, kui kusagile töökotta diagnostikasse jõudsin.
Ning see tegevus on ka vilja kandnud, sai selgeks, et mootori errorit põhjustab throttle body klapp. Kisun nädalavahetusel TB maha ning katsun seda esimese hooga puhastada, ehk hakkab paremini käima. ABSi viga näitas vasaku tagumise anduri (juhtme) viga. Rattast alates viga ajama hakates selgus, et põhja all olevas harukarbis oli kõnealuse anduri juhe läbi ussitanud. Jupp vahelt ära, jootsin kokku, panin termorüü peale ning asi nagu uus.