Avalda arvamust SAAB 9-5 kohta
Mitteaerost 9-5 suurim probleem on vist vääga hästi ära kirjeldatud siin teemas, kus üks kuldsete käetega mees selgitab mida ja miks ta 9-5 puhul ei puutu.
Väga mõnus sõita. Aga ta on ikka klubiauto, mitte tõsine transpordivahend. Nii et kui plaanis sõidurõõmu nautida, soovitan. Aga kui vaja kindlasti punktist A punkti B saada, võta parem jaapanlane (GS300?). Süütekassett tahab vist tihti vahetamist. Ja ajavat õli kuskilt mootori vahelt välja (ptui-ptui, omal pole seda veel juhtund).
Mina pole küll spetsialist ja ehk ei peaks siin sõna võtma aga sai hiljaaegu üht spetsialisti külastatud ning tema sõnad jäid kõrvadevahele kumisema, et enne 2002 aastat toodetud 9-5 mudelid on väga kehvalt tehtud ja esineb kole palju probleeme. Peale 2002 aastat on juba pilt oluliselt parem tehasepoolt olevat palju vigu kõrvaldatud.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei taha ta midagi nii palju vahetamist. Auto tahab korralikku hooldust saada. Ka seda DI-d määritakse vastava möginaga ja see pikendab tema eluiga tunduvalt.Algselt postitas: juku
Süütekassett tahab vist tihti vahetamist. Ja ajavat õli kuskilt mootori vahelt välja (ptui-ptui, omal pole seda veel juhtund).
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: juku
Väga mõnus sõita. Aga ta on ikka klubiauto, mitte tõsine transpordivahend. Nii et kui plaanis sõidurõõmu nautida, soovitan. Aga kui vaja kindlasti punktist A punkti B saada, võta parem jaapanlane (GS300?). Süütekassett tahab vist tihti vahetamist. Ja ajavat õli kuskilt mootori vahelt välja (ptui-ptui, omal pole seda veel juhtund).
Saabifoorumis mingi riisika haipimine on ikka out tegevus küll.

Ma haibiksin pigem ysitonnist - sõidurõõmu kuhjaga ja kindlamat vahendit punktist A punkti B jõudmiseks annab otsida.
Algselt postitas: sigaelmar
Ma 100 korda "haibiks" enne riisikaid aga minu silmad on 2 korda vähemalt SIERRA "haipimist" näinud siin foorumis ja see on tõesti auto mida vaenlasele ka ei soovitax![]()
Just, niikaua kui sõitis oli enam-vähem OK, aga kui lagunema hakkas siis sõi nii mõnegi puhkuse- ja suurema plaanitud väljamineku eelarve.


--------
Kah endine Sierra omanik
Huvitav, palju siinkirjutajatest, kes riisikaid haibivad ISE reaalselt mõnega sõitnud on. Iseenesest on minu meelest see tojoota-lexuse ülisuur vastupidavus väga hea turundusstrateegia, kunagi kui saabi veel polnd ja buick taaskord remondis oli, sai sõbra käest üks väga heas korras olev LS400 hiivatud. Ja kahe kuu ja 10tkm km jooksul olin ma sunnitud tegema talle kaks nii 5000kroonist väikeremonti (kütusepumpx1 ja veermikus miski osa pukse x2). Aasta oli siis küll 99, aga aastal 2001 kui auto oli jälle sõbra käes tagasi ja 25000km veel sõitnud, läksid sillapudinad jälle vahetusse. Ja tüüp hoidis autot nagu s*** pilpa peal. Ja noh.. kütusekulu oli keskmine miski 14..15 (sellest enamus maanteed). Igastahes seesamunegi tuttav on peale lexuse mahamüümist sõinud ainult saksa autodega (bmw ja mb) ja viimati kui vanu aegu meenutatud sai, lubas et ennem hakkab homoks, kui uuesti jaapanlastega igapäevaselt kulgema peaks hakkama.
Aga noh. Kellele ema ja kellele tütar. Korralikult hooldatud saab ilmselt on päris pommikindel auto, ja suurematest siis valida kas 96-97 9k või 2000+ 9-5 , ei tohiks remondiarved ka väga suureks minna. Lihtsalt ostuhetkel peab kole paranoiline olema, et hilisemad vitsad niiväga valusad eipoleks. Eks iga asi kulub, mis liigub..
Tom@ise.oma.vitsad.ja.kui.valusad.veel.kätte.saanud.
Aga noh. Kellele ema ja kellele tütar. Korralikult hooldatud saab ilmselt on päris pommikindel auto, ja suurematest siis valida kas 96-97 9k või 2000+ 9-5 , ei tohiks remondiarved ka väga suureks minna. Lihtsalt ostuhetkel peab kole paranoiline olema, et hilisemad vitsad niiväga valusad eipoleks. Eks iga asi kulub, mis liigub..
Tom@ise.oma.vitsad.ja.kui.valusad.veel.kätte.saanud.
vot see viimane ongi puht emotsionaalne argument mida siin ennegi nähtud on. mulle kah emotsionaalsel tasemel saab meeldib väga. sellepärast maha ei müügi. aga statistika räägib teist keelt. ja oma kogemus kah. omal ka japs veel- ptui-ptui pole probleemi old siiani.
Mina küll vanade ja pruugitud Lexuste töökindluse kohta erilist kiidulaulu kuulnud ei ole, see kehva näide. Toyotat kiidetakse küll aga seevastu ja ma usun, et asja eest! Saabide töökindluse kohta vast kõige suuremat nurinat kuuleb 9-5 kohta aga see ju kõigile teada, et tänapäeva uute autode töökindlus on selline nagu ta on
Muidu üldiselt kuuleb harva kriitikat Saabide kohta (kui Arno välja jätta
)


Algselt postitas: CyberEi taha ta midagi nii palju vahetamist. Auto tahab korralikku hooldust saada. Ka seda DI-d määritakse vastava möginaga ja see pikendab tema eluiga tunduvalt.Algselt postitas: juku
Süütekassett tahab vist tihti vahetamist. Ja ajavat õli kuskilt mootori vahelt välja (ptui-ptui, omal pole seda veel juhtund).
Algselt postitas: juku
Sorry- ei oska veel kõiki vidinaid siin foorumis kasutada- tahtsin küsida, mis mögin see sihuke on millega süütekasseti eluiga pikendada saab?
DI kassettidest ja nende säästmisest räägib see teema.
Kui vaadata ei viitsi, siis võlusõnaks on krytox.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: sigaelmar
Mina küll vanade ja pruugitud Lexuste töökindluse kohta erilist kiidulaulu kuulnud ei ole, see kehva näide. Toyotat kiidetakse küll aga seevastu ja ma usun, et asja eest! Saabide töökindluse kohta vast kõige suuremat nurinat kuuleb 9-5 kohta aga see ju kõigile teada, et tänapäeva uute autode töökindlus on selline nagu ta onMuidu üldiselt kuuleb harva kriitikat Saabide kohta (kui Arno välja jätta
)
Sa usu seda tojootide töökindluse juttu ikka edasi

Meil firmaautod riisikad (uued). Kui hommikul sõidan 100km oma 97 aasta Saabiga ja siis tuleb kohe riisikasse ronida, tekib ikka masendus küll. Seda töökindluse värki olen kah näinud. Lagunevad nagu iga teinegi, aint et servis seisab kasvõi kõrvade peal, et su mured võimalikult kiiresti ja valutult lahendada.
Ja vaba 800000.- raha olemasolul läeks joonelt Vikingisse ja telliks uue 9-5.
Kas asi just niiväga uskumises on....meil tänavapildis liigub Toyotasi üsna palju ja varuosade nõudlus on pea olematu. Samuti teenendusesse satub harva mõni Toyota (esinduses ma usun küll, et neid ikka satub
) Ja ega need riisikad kõik ka head ei ole, Mitsubishid näitex tundub et on ühed viletsaimad japsid, enamasti mootoriprobleemid.

Eks see japside promomine siin foorumis üx vale asi ole tegelikult aga me ei saa eitada fakti et jaapani autod ON vastupidavad. Samas ei saa ka eitada fakti et 10 aastat vanas Saabis on tõesti parem istuda kui tuttuues riisipakis, kuna materjalid, mürasummutus ja muud asjad on paremad.
Algselt postitas: sigaelmar
Mina kui ostan 9-5 siis kindlasti 3,0 V6 - võimas mootor, V6 tõmme ja hääled ja pole probleeme mootori ega turboga.
samadel põhjustel sai isegi sõidetud griffiniga...väga hea ja mugav auto oli!
See aeg mis ta minu käes oli ei pidanud vahetama ühtki juppi, sellepärast et oleks lagunenud!!!