Mure järgmine, auto koolas ära Tartu kesklinnas, veeresin tähe tn. 3 juurde ja sinna ta jäi, vist on veepump õhtal, rihma viskas maha ja jahutusvedelik ülejooksust välja. Kuhu võiksin ma viia Tartus remonti oma 9-5 saabiku.
Ette tänades, Sven87
Kuhu viia auto parandusse Tartus?
carringuga seoses oli mul ka üks juhtum, nimelt temperatuuri näidik salongis ei näitand midagi, mõtlesin et viin carringusse et seal targad oskavad öelda milles viga.
pandi mu Saab diagnostika seadme külge , algul läks tund aega et diagnostikaseade käima saada , ja siis lõpus öeldi et nad ikka ei tea milles viga on et äkki on külmjoode armatuuris. ja et ma auto neile jätaks ja nad võtavad armatuuri lahti ja maksab see töö 8000 eek.ja lisaks tahtsid diagnostika eest 1000 eeku. ma ütlesin et ma ei maksa midagi et ma ei saandu ju midagi teada. siis tellisin sealt samast carringust uue temp anduri 200eek, vahetasin järgminepäev ära ja oli salongi temp näidikul ka näit olemas.
pandi mu Saab diagnostika seadme külge , algul läks tund aega et diagnostikaseade käima saada , ja siis lõpus öeldi et nad ikka ei tea milles viga on et äkki on külmjoode armatuuris. ja et ma auto neile jätaks ja nad võtavad armatuuri lahti ja maksab see töö 8000 eek.ja lisaks tahtsid diagnostika eest 1000 eeku. ma ütlesin et ma ei maksa midagi et ma ei saandu ju midagi teada. siis tellisin sealt samast carringust uue temp anduri 200eek, vahetasin järgminepäev ära ja oli salongi temp näidikul ka näit olemas.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Siis polegi midagi muud teha kui puksiiriga Tallinnasse ja terve autoga tagasi sõita. Kui tahad võin soodsa pukseerimehe numbrit jagada. Olen paaril korral oma Saabi Tartust Tallinna saatnud, lõppkokkuvõttes tuleb palju odavam kui kümnneid kordi carringus käija ja väärtusliku aega raisata.
Nonii sai ära käidud, ei oskagi niimodi hinnnangut anda lootsin, et ei lähe nii kalliks, kuid mulle väideti, et autot tehti pmts. terve päev, et kõik oli vaja lahti kiskuda jne (vb tõsi ) vahetati veepump, rihm, ja Veorullik, kokku kõik läks, koos töörahaga 3372.- , auto sõidab igatahes hetkel. Carringus oleks kindlasti muidugi mingi 5 k ikka ära läind. Aga tundusid mõistlikud mehed. Kokku võtaks asja niimodi, et minu jaoks oli see värk kallis ikkagi, oleks auto õiges linnas katki läinud, oleksin palju odavamalt saanud.
ma ei soovita sinna kohe kindasti mitte minna, mul vahetati selline jupp ära mis paar kuud tagasi alles vaheti,( üks rullik rihma all mis maksis 560.- )õnneks küsisin vana kaasa ja selle saab kunagi uuesti külge panna, siis töö võttis aega ulmeliselt kaua, autodata näitab , et selle konkreetse töö jaoks oleks pidanud minema poole vähem aega. Siis ei õhutatud mootorit, järgmine päev pidin sinna uuesti minema, sest jahutusvedelikku oli alla normi ja kompuuter ütles, et vaja juurde panna. Tahad sa ikka kindlalt seda kontakti???
tartus on üldse nupumehed. sõbra subarul läks esimene differ õhtale ja mariine autos hakati hoopis pidureid regullima
kuna sinna sõites lõi vahepeal rattad blokki. selline diagnostika.

Kuidagi halenaljakas carringu külastamine. Sõitsin kohale ja ütlesin onule leti tagand et suunatuled ei funka, juhtmestik kontrollitud, palun kontrollida juhtplokk. Tüüp pani kirja ainult "suunatuled ei tööta". Ma ei hakanud vaidlema, ikkagi firmavärk.
Tunnikese pärast küsitakse elektriku juurde, ta näitab mulle DICE ja küsib, kas see on kontrollitud. Ma ütlesin, et ei ole (sellepärast ma tulin siia).
Arve peal on kirjas: "TWICE plokk vajab vahetamist (rooli all asuv kaitsmeplokk)". Kirja on pandud 1, 3 h.
Tellisin ikkagi rootsi lammutusest DICE, suunatuled ja muud asjad hakkasid ilusti tööle, ainul maki pärast pean pealinna omade juurde minema.
Tunnikese pärast küsitakse elektriku juurde, ta näitab mulle DICE ja küsib, kas see on kontrollitud. Ma ütlesin, et ei ole (sellepärast ma tulin siia).
Arve peal on kirjas: "TWICE plokk vajab vahetamist (rooli all asuv kaitsmeplokk)". Kirja on pandud 1, 3 h.
Tellisin ikkagi rootsi lammutusest DICE, suunatuled ja muud asjad hakkasid ilusti tööle, ainul maki pärast pean pealinna omade juurde minema.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pigem hale, kui naljakas 

Endal carringuga selline kogemus, et sujuvates ent sügavamates lohkudes kolksus miskit tagasillas. Viisin carringusse kontrolli (endal lubati auto juures olla, kui kontrollima hakati), mehed kangutasid natuke stabika vardaid vaatasid siit ja sealt ning kostsid et kolksud tulenavad sellest, et sõidan nii suurtest aukudest läbi, et amort kukub lõpuni välja ning see tekitab ka kolksu - vaidlen vastu, et no pole võimalk, esiteks peaks see auk siis jube sügav olema ning, kui ma sellistest päevas ca. 10 korda läbi sõidan, siis peaks veermik suhteliselt pilbasteks olema. Mehed jäid endale kindlaks, et viga sügavates aukudes ja juba autot tõstukilt alla laskma hakates küsisin, et kas saabil mitte tagasilla puksid jube nõrgukesed pole (olin omanut masinat alles mõned kuud ega polnud tema tüüphaigustega päris kursis), selle peale minu südame rahustuseks kontrolliti ka neid ja oh imet, üks puks oli omadega jumalast õhtal.
Teine kord, kui oli carringusse asja map anduri pärast, küsisin, et kas nad saaks mu kliima setinguid muuta (ei osanud kliima vaikimisi režiimiks OFF-i panna kuid teadsin, et neid peab saama manuaalselt muuta) letitagune mees kutsus siis mingi elektroonika tüübi ning see kostis, et manuaalselt ei saa seal miskit, et nad võivad proovida tech2-ga, aga see võtab omajagu aega ning tulemust nad garanteerida ei saa
Aga on ka üks positiivne asi, nimelt tööde vastuvõtu leti taga on sõbralik tüüp
Teine kord, kui oli carringusse asja map anduri pärast, küsisin, et kas nad saaks mu kliima setinguid muuta (ei osanud kliima vaikimisi režiimiks OFF-i panna kuid teadsin, et neid peab saama manuaalselt muuta) letitagune mees kutsus siis mingi elektroonika tüübi ning see kostis, et manuaalselt ei saa seal miskit, et nad võivad proovida tech2-ga, aga see võtab omajagu aega ning tulemust nad garanteerida ei saa

Aga on ka üks positiivne asi, nimelt tööde vastuvõtu leti taga on sõbralik tüüp

Kas keegi oskab klassik 900i remondiks sobivat kohta Tartus välja pakkuda, kus sellist autot ka varem nähtud ja tehtud on?
Vaja masin ülevaatuseks vajalikku konditsiooni saada, oma pole kohta ega seadmeid-oskusi piisavalt, et kõigest jagu saada, ka aega kipub nappima
Teadaolevad probleemid:
1. Käsipiduritross kipub kinni jääma ja käsipidur peale
2. Ukseplekki on roosteuss augu söönud
3. Mootoriõlileke (võimalik, et vajalik plokikaanetihendi vahetus, uus tihend olemas)
4. Mootori reguleerimine koos CO kontrolliga (mõttekas alles pärast punkt kolme tegemist)
5. Välimiste rooliotste (uued Lemförderid olemas) vahetus ja sillastend (Carstop Turu tn?)
Loodetavasti miskit rohkemat ei ole
Konkreetsed pakkumised Ryhkija(ät)gmail(p)com
Vaja masin ülevaatuseks vajalikku konditsiooni saada, oma pole kohta ega seadmeid-oskusi piisavalt, et kõigest jagu saada, ka aega kipub nappima
Teadaolevad probleemid:
1. Käsipiduritross kipub kinni jääma ja käsipidur peale
2. Ukseplekki on roosteuss augu söönud
3. Mootoriõlileke (võimalik, et vajalik plokikaanetihendi vahetus, uus tihend olemas)
4. Mootori reguleerimine koos CO kontrolliga (mõttekas alles pärast punkt kolme tegemist)
5. Välimiste rooliotste (uued Lemförderid olemas) vahetus ja sillastend (Carstop Turu tn?)
Loodetavasti miskit rohkemat ei ole
Konkreetsed pakkumised Ryhkija(ät)gmail(p)com
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

nu mina käisin oma ng900ga carstopis turu tänaval ja minu käsipidus sai korda ning samuti on neil olemas kõik vajalikud vahendid et sul co ja sillad paika saaks....
eks ta vb veidi rohkem maksab kui mõni nukatagune aga samas on kindel et kui sul on aeg saad tõstukile ja hiljem saad vinguda kui miskit ei klapi
eks ta vb veidi rohkem maksab kui mõni nukatagune aga samas on kindel et kui sul on aeg saad tõstukile ja hiljem saad vinguda kui miskit ei klapi