Vaata politsei lehelt autoärandamise statistikat - see kallutab samuti tugevalt saabi poole. Saabe varastatakse aastas vähem, kui audisid-bemme nädalas.Algselt postitas: LdZp
Tänud kõigile!:)..kuid selline küsimus ka saabifännidele:D..et kindlasti loete enda jaoks parimaks autoks Saabi,kuid kas ka reaalselt on Saab 9-5 võrreldav autotega nagu Audi A6(alates 1998) ja BMW 5-seeria(alates 1997)..panen just rõhku mugavusele,et on nende autodega võrreldev või koguni üle?
Saab 9-5'ed?!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Rauno
Pannes enda 2002a 9-5 ja 97a e39 ( 2003a esituled) kõrvuti jääb valgustuses saab bmw-le kõvasti alla (pirnid samad).
Ei tahaks ka seda uskuda, minu mäletamist mööda olid kaugtuled ning pidurid need, mis mis teistest üle olid. Aga kõrvuti pannes on muidugi vaataja silm kuningas.
EDIT: Kas sul äkki ksenoonid?
Algselt postitas: JupatsAlgselt postitas: Rauno
Pannes enda 2002a 9-5 ja 97a e39 ( 2003a esituled) kõrvuti jääb valgustuses saab bmw-le kõvasti alla (pirnid samad).
Ei tahaks ka seda uskuda, minu mäletamist mööda olid kaugtuled ning pidurid need, mis mis teistest üle olid. Aga kõrvuti pannes on muidugi vaataja silm kuningas.
EDIT: Kas sul äkki ksenoonid?
ei tavaliset - kas see, et BMW-l on luubid ja saabil pole mängib mängib mingit rolli?
Üks asi mis veel enda 9-5 juures väga häirib on see, et kui üle poole lahtise aknaga uks kinni lüüa, siis on selline tunne, et aken läheb kohe-kohe katki (koliseb vasti plekki vms) kas see on minu isendi viga või ongi saabidel nii?
aga inimesele kes otsib ainult mugavust ilma, et teda heidutaks igav välimus ja jama maine, siis soovitaks e39-sat aga kindlasti suurema, kui 2.0 mootoriga.
Inimesele kes otsib mugavuse, välimuse ja stiilsuse kompotti soovitan saabi.
Ausalt ostaks bemari(e39) endale,olen sõitnud sellega ja on hea ja mugav auto,kuid kuna olen 19-aastane vahtralehega noormees,ja kui veel viiene tagumiku all,siis teagi,mida minust arvatakse.. Siiski pole ma bemari pooldaja,endal hetkel Audi ja alati selle austaja olnud,kuid viimasel kolmel-neljal kuul on 9-5 mu südame niivõrd võitnud,et ei tahagi nagu muud:D
Kõik sõltub erialast ja haridusest, kui autot otsib jurist või arhitekt soovitan saabi, kui keegi muu siis kindlasti mitte saabi
Enda tutvusringkonnas kolm saabi - üks juristi oma ning kaks arhitektide oma
Jäägu saab ikka selliseks spetsiifiliseks teatud eriala inimeste meelisautoks.
Enda tutvusringkonnas kolm saabi - üks juristi oma ning kaks arhitektide oma
Jäägu saab ikka selliseks spetsiifiliseks teatud eriala inimeste meelisautoks.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Milleks? Jäägu see auto neile, kellele ta meeldib. Kellele meeldib disain, kellele suht kergelt tuunitav mootor, kellele mugav iste, kellele kasvõi topsihoidja... See on ju absurdsus, hambaarsti (juristi, arhitekti jne.) diplomit, pole autoostuluba ka ei saa...
Kas just diplomist/erialast sõltub, aga ega minagi igaühele Saabi julgeks soovitada. Näiteks mu isa ostis kunagi juhuslikult(st. ei olnud erilisi eelistusi margi osas) 92 aasta tonnise. Selle autoga seoses meenuvad talle siiani esimesene kallis remont ja suur kütusekulu. Noh jah, ühe korra lendas tal DI ja (vist) lasi ka Troostis ketid vahetada, muud suuremat remonti selle mõne aasta jooksul ei tehtud. Nüüd ostis Ford Escort'i ja on rahul. Samas mina ja tõenäoliselt ka suurem osa kaasfoorumlasi autot vahetades isegi ei mõtleks Escort'i peale;)
Algselt postitas: ongelma
Huvitav kui palju siin foorumis olijatest ka juristid või arhitektid on?
Rauno -ka tavaline rahvarämps võib ju ennast vahel hellitada lasta...
Nali mehed
lihtsalt ise olen alati saabi arhitektide autoks pidanud - palju neid hulle peale disainerite ikka on kes 20 aastat ajast maha jäänud salongi disaini hinnata suudavad.
Lisaks, mis mind veidi kurvaks teeb, et uutel autodel on salong üldjoones täiesti ühte nägu. Ainuüksi salongi järgi pole enam võimalik vahet teha, kas auto pärineb Jänkistanist, Euroopast või Jaapanist. Mingile maale iseloomulikud jooned on kõik kadunud ja asendunud nii öelda "keskmise eurooplase maitsega"
Saab aga erineb teistest just nimelt oma vanamoodsusega.
Saab aga erineb teistest just nimelt oma vanamoodsusega.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: yksheikki
Lisaks, mis mind veidi kurvaks teeb, et uutel autodel on salong üldjoones täiesti ühte nägu. Ainuüksi salongi järgi pole enam võimalik vahet teha, kas auto pärineb Jänkistanist, Euroopast või Jaapanist. Mingile maale iseloomulikud jooned on kõik kadunud ja asendunud nii öelda "keskmise eurooplase maitsega"
Saab aga erineb teistest just nimelt oma vanamoodsusega.
Algselt postitas: vmaster
Ma pole arhitekt aga mulle meeldib 9-5 salong väga ja tonnise oma ka. Liiga kirjuks on need uued autod läinud armatuuri jms asjadega
Algselt postitas: Rauno
lihtsalt ise olen alati saabi arhitektide autoks pidanud - palju neid hulle peale disainerite ikka on kes 20 aastat ajast maha jäänud salongi disaini hinnata suudavad.
Aamen:notworthy:
Algselt postitas: Jupats
See aknaplärin on parandatav, mingid kummdetailid ära lennanud sealt...
saab on heaaa!!!
aga kus nee detailid on? mul ka aken pläriseb kui pooleldi lahti. ja ainult esimesed aknad, tagumistel seda jama pole.
Algselt postitas: iisak
Võta uksepolster maha siis leiad uksepõhjast:facts:
nujaa, ma olen selle juba lahti kiskunud korra, vahetasin aknatõstukite mingit kinnitid ära... aga ei täheldanud küll, et miskit kusagilt puudu oleks.
küsisin sest arvasin, et oskab keegi mingi väga konkreetse koha öelda kust otsida vms..
tänud
/T.
Eesmise juhtsiini kummitihend vedeleb ukse põhjal. See tuleb tagasi panna ja seda kindlasti liimimise teel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ongelma
Huvitav kui palju siin foorumis olijatest ka juristid või arhitektid on?
Rauno -ka tavaline rahvarämps võib ju ennast vahel hellitada lasta...
Lugesin siin nüüd enda aastatagust teemat/postitust, ja julgen väita, et Raunol oli täiesti õigus. Ma nüüd juba ligimale pool aastat Saabi omanik ja olen ehe näide arhitektist, kes sõidab Saabiga:D Nagu saatuse tahtel saigi siis sügisest maastikuarhitektuuri õppima mindud ja esimene aasta saab ka selle erialaga ühelepoole. Võikski siis väita, et ainult kunstilise mõtteviisiga inimesed suudavad Saabi disaini-imesid hinnata.. vähemaga/kehvemaga ei lepiks!
Algselt postitas: LdZpAlgselt postitas: ongelma
Huvitav kui palju siin foorumis olijatest ka juristid või arhitektid on?
Rauno -ka tavaline rahvarämps võib ju ennast vahel hellitada lasta...
Lugesin siin nüüd enda aastatagust teemat/postitust, ja julgen väita, et Raunol oli täiesti õigus. Ma nüüd juba ligimale pool aastat Saabi omanik ja olen ehe näide arhitektist, kes sõidab Saabiga:D Nagu saatuse tahtel saigi siis sügisest maastikuarhitektuuri õppima mindud ja esimene aasta saab ka selle erialaga ühelepoole. Võikski siis väita, et ainult kunstilise mõtteviisiga inimesed suudavad Saabi disaini-imesid hinnata.. vähemaga/kehvemaga ei lepiks!
Kas TTÜ Tartu kolledš või Maaülikool?
Seda võin öelda, et Griffin on mugavuslisadelt isegi suurema varustusega kui BMW 7-seeria aastast 1998:D Pärast esimest sõitu loobusin teistest markidest;)
Algselt postitas: LdZp
Tänud kõigile!:)..kuid selline küsimus ka saabifännidele:D..et kindlasti loete enda jaoks parimaks autoks Saabi,kuid kas ka reaalselt on Saab 9-5 võrreldav autotega nagu Audi A6(alates 1998) ja BMW 5-seeria(alates 1997)..panen just rõhku mugavusele,et on nende autodega võrreldev või koguni üle?
Algselt postitas: Griffin98
Seda võin öelda, et Griffin on mugavuslisadelt isegi suurema varustusega kui BMW 7-seeria aastast 1998:D Pärast esimest sõitu loobusin teistest markidest;)
Sa mõtled mugavuslisasid, mis olid juba standardvarustuses? 7-seeria lisade nimekiri oli ikka päris pikk...
Kui ma sain proovida 7-seeriat, millel oli veel õhkvedrustus ja täis elektriliselt liigutatuvad istmed, siis pärast oma Aerosse istuda ei olnud just väga meeldiv
Seda küll jah:), aga siiski on Saab minu eelarvamused ja skeptilisuse suutnud ümber lükata:thumb:
Algselt postitas: coderaAlgselt postitas: Griffin98
Seda võin öelda, et Griffin on mugavuslisadelt isegi suurema varustusega kui BMW 7-seeria aastast 1998:D Pärast esimest sõitu loobusin teistest markidest;)
Sa mõtled mugavuslisasid, mis olid juba standardvarustuses? 7-seeria lisade nimekiri oli ikka päris pikk...
Kui ma sain proovida 7-seeriat, millel oli veel õhkvedrustus ja täis elektriliselt liigutatuvad istmed, siis pärast oma Aerosse istuda ei olnud just väga meeldiv
Veel üks hea p6hjus, miks 9-5 poole vaadata!
Kui läksin oma 1999.a. 9-5 3.0t kaskot tegema, siis oli aastane superkasko koos üleeuroopalise autoabiga ainult midagi ca. 5000 krooni. Enne Saabi m6tlesin ka osta Passatit, 5. bemmi, A6-te ja veel m6nda sellist, sest vaja oli mahukamat universaalkerega autot. Pikemad s6idud on mul igaljuhul väga mugavad olnud ja möödas6idud ka nauditavad.
Kindlustusest öeldi, et kui oleks sama vana A6-e näiteks kindlustanud oleks aastane kasko umbes 2...3 korda kallim olnud. Kuna kasko hind s6ltub konkreetse mudeli ja aastaarvu liiklus6nnetuste arvust, hinnast, palju neid varastatakse ja veel mitmest asjast. K6ik teavad, palju saksa autosid aasta jooksul pihta pannakse ja palju vanemate BMWdega 6nnetusi toimub jne.
Üldiselt olen oma V6ga suht rahul. Välja arvatud see, et rihma vahetus + k6ik sillad korda + aasta jooksul m6lemad süütekassetid + 6liradikas + karterituulutus + veel sada asja on teinud ikka k6vasti vaesemaks. Aga ma püüan ikka autot korras hoida koguaeg ka, sest arvan, et kui lasta käest ära, siis läheb remont hiljem veel kallimaks.
Kuna kogemus puudub, siis ei oska teiste väljatoodud mudelite remondiarveid ette kujutada ja ei tea nende tüüpvigadest suurt midagi. Teatavasti enne facelifti 9-5tel neid jätkub. Aga arvatavasti paari aasta jooksul peab ka neil midagi suuremat ja väiksemat vahetama/parandama.
Aga kui kindlustus on nii palju odavam, kui teistel v6rreldavatel mudelitel, siis Saab selle vaheraha eest seda vist lubada.
Edit: olen 9-5te omanud samast ajast alates, kui foorumisse registreerisin.
Kui läksin oma 1999.a. 9-5 3.0t kaskot tegema, siis oli aastane superkasko koos üleeuroopalise autoabiga ainult midagi ca. 5000 krooni. Enne Saabi m6tlesin ka osta Passatit, 5. bemmi, A6-te ja veel m6nda sellist, sest vaja oli mahukamat universaalkerega autot. Pikemad s6idud on mul igaljuhul väga mugavad olnud ja möödas6idud ka nauditavad.
Kindlustusest öeldi, et kui oleks sama vana A6-e näiteks kindlustanud oleks aastane kasko umbes 2...3 korda kallim olnud. Kuna kasko hind s6ltub konkreetse mudeli ja aastaarvu liiklus6nnetuste arvust, hinnast, palju neid varastatakse ja veel mitmest asjast. K6ik teavad, palju saksa autosid aasta jooksul pihta pannakse ja palju vanemate BMWdega 6nnetusi toimub jne.
Üldiselt olen oma V6ga suht rahul. Välja arvatud see, et rihma vahetus + k6ik sillad korda + aasta jooksul m6lemad süütekassetid + 6liradikas + karterituulutus + veel sada asja on teinud ikka k6vasti vaesemaks. Aga ma püüan ikka autot korras hoida koguaeg ka, sest arvan, et kui lasta käest ära, siis läheb remont hiljem veel kallimaks.
Kuna kogemus puudub, siis ei oska teiste väljatoodud mudelite remondiarveid ette kujutada ja ei tea nende tüüpvigadest suurt midagi. Teatavasti enne facelifti 9-5tel neid jätkub. Aga arvatavasti paari aasta jooksul peab ka neil midagi suuremat ja väiksemat vahetama/parandama.
Aga kui kindlustus on nii palju odavam, kui teistel v6rreldavatel mudelitel, siis Saab selle vaheraha eest seda vist lubada.
Edit: olen 9-5te omanud samast ajast alates, kui foorumisse registreerisin.
There's no way back now. So just relax and get used to it!