no ma ei saa aru, mida siin soomlase kombel nii pikalt veel põdeda on?
jänes shampust ei joo! Mina olen oma autoostud alati tunnete ajel teinud ja ei ole erilisi probleeme või hirmsat kahetsemist veel olnud-pigem niipidi, et hiljem on kahju, et see või teine auto ära sai müüdud.
See, et 9000 Aero(või ka lihtsalt 2,3 turbo ja automaat) VÄGA HEAD autod on, see on mulle küll selge. Tänapäeval enam selliseid ei toodeta-ma mõtlen, mis niigi töökindlalt omanikku kaua teeniksid. Mu soome sõbral oli 2,3 turbo ja siis ostis 9-3 diisli.
Minu arvates 9000-s on rohkem ruumi ees kui 9-3-s ja muidu meeldib mulle ka rohkem.
Ehk siis kokkuvõtteks-kui see raha on olemas ja auto meeldib-tuleb ära osta. Kui ikka kogu aeg kripeldab ja öösiti unes näed ainult lagunevaid sõlmi ja remondiarveid, siis ära osta!
K: tonnine aero 96a
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Seda teemat üldse lugedes tekib tunne, et nii deardevil kui ka nug8 võiksid jala edasi käia või mis iganes muud transporti edasi tarbida. Liiga palju küsimusi on siin teemas, on ennegi öeldud, et kui raha tähtis siis ära turbo saabi poole vaata.
Ei leia, et midagi valesti ütlesin. Endal auto tegelikult olemas, nii, et jala ei käi niikuinii. Ma ei näe lihtsalt põhjust osta masinat, mis on hea hinnaga (seda tõsiselt), kuid liigselt läikima löödud ja võimalike vigadega. Ei soovitanud mul seda autot osta Paidest kohale kutsutud tehnik.
See muidugi ei tähenda, et ma Saabi poole ei vaataks edaspidi. Olen endiselt jahimaadel aga kuna praegune elukoht ei ole ametlik, siis ei soovi auto remondiga alustada. Peale selle on raha ka mujale liigutada.
Just enne selle postituse teelesaatmist lugesin SAABNINETHOUSAND´i tonnise teemat. Mõistan, et oled entusiast, kuid konkreetselt kohe negatiivselt vastata on täiesti
parimat
See muidugi ei tähenda, et ma Saabi poole ei vaataks edaspidi. Olen endiselt jahimaadel aga kuna praegune elukoht ei ole ametlik, siis ei soovi auto remondiga alustada. Peale selle on raha ka mujale liigutada.
Just enne selle postituse teelesaatmist lugesin SAABNINETHOUSAND´i tonnise teemat. Mõistan, et oled entusiast, kuid konkreetselt kohe negatiivselt vastata on täiesti

parimat
Käisin ka täna vaatamas seda. Tundus ok. Sõita ei proovinud. Kerge klõbin jäi mootorist kõrva, aga mitte midagi koledat. Turbo peal oli kirjas Garrett. Kõik oli väga puhtaks küüritud, isegi kapotialune läikis. Kui mingeid lekkeid ongi, siis neid jälgi enam pole.
Ühe sõnaga ärge ostke seda veel ära, muidu deardevil jääb ilma.
Ühe sõnaga ärge ostke seda veel ära, muidu deardevil jääb ilma.
55581286
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul pole teie (sinu) vastu küll midagi halba öelda, aga tõesti viskas üle. Liiga pikalt on jahutud juba. Iga jumala auto lüüakse läikima, mis müüki ilmub. Iga kaupmees tahab oma kraamist lahti saada. Lisaks ei ole "tsellu" eemaldamine hirmus kallis töö, miskipärast inimesed kipuvad kohe sellise värvi parandustega auto kiiresti eemale tõukama. DI kassett las olla vana, minu autol on aastast 1996 ja siiamaani töötab väga hästi.
Vabandan:)
Vana saabi ostmine on puhtalt emotsioonide mäng
Vabandan:)
Vana saabi ostmine on puhtalt emotsioonide mäng

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul pole teie (sinu) vastu küll midagi halba öelda, aga tõesti viskas üle. Liiga pikalt on jahutud juba. Iga jumala auto lüüakse läikima, mis müüki ilmub. Iga kaupmees tahab oma kraamist lahti saada. Lisaks ei ole "tsellu" eemaldamine hirmus kallis töö, miskipärast inimesed kipuvad kohe sellise värvi parandustega auto kiiresti eemale tõukama. DI kassett las olla vana, minu autol on aastast 1996 ja siiamaani töötab väga hästi.
Vabandan:)
Vana saabi ostmine on puhtalt emotsioonide mäng![]()
See oli mu esimene postitus. Lihtsalt jagasin informatsiooni, samas ei öelnud konkreetselt, et seda autot ei ole mõtet osta. Ei solvunud, kuid ebameeldiva tunde tekitas selline reaktsioon.
Sirvin Saabe edasi

Loe ja imesta! Ühinen saabninethousand arvamusega. Ostsime viimase tonnise pea neli aastat tagasi ja emotsioonide ajel ja eelnevalt on olnud mitu tonnist, kaks 900 ja kaks 99-t ja ei tea paremat marki. Konkreetse auto puhul - niikuinii vajab investeeringuid, aga igal mehel sellist ei ole. Minu jaoks ülim kompott - aero kere ja automaatkast, meie jaoks järgmine ja viimane auto saabimaailmas( sorry 9-5 mehed, pean ka oma venna ees vabandandama
) Kokkuvõte, et tooge keegi see ära ja tundke rõõmu - selliseid enam ei tehta!

-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Vean kihla, et kui ostu huviline teeb selle aeroga mõned kiiremad tiirud, siis igasugune DI kassett ja rooste alge ununevad HETKEGA:notworthy:. Ostke ära, ehk jääb auto vähemalt foorumisse. Osad lähevad lambi jorsside kätte ja neist ei kuule enam midagi:wtf:
Roolivõim kadus ära, keti kõrin häiris, õlirõhuga miski jama(võib ka ainult andur olla). Lisaks sellele oli autot pea igaltpoolt värvitud ja seda ei olnud tehtud just erilise hoole ja armastusega. Jätsin ostmata kuna remondi maksumust oli raske arvata. Kokkuvõtlikult. Auto ei olnud kaugeltki see, mida müüja reklaamis. Võib teema lukku panna!