saab 90 on see vendikas mingi anguriga et kui jõuab teatud kraadini siis hakkab tööle. kuid mul ta hakkaski ja jäigi tööle. ainukese lahenudsena nägin juhtme eemaldamist ventlaatorit.
kus tal see andur võib olla või kuida see vent üldse tööle hakkab.
saab 90 radika ventilaator ei jää vait?
Andur, ehk termostaat asub radika juhipoolse serva ülaosas (sihuke junn, millel 2 juhet sabas) 
Aga pärast seisma jäämist võib ventikas tõesti pärast seisma jätmist unnata päris mitu minutit (eriti palava ilmaga). Teinekord võib olla ka nii, et undab veidi aega, siis jääb seisma ja mõne minuti pärast undab veel pisut...

Aga pärast seisma jäämist võib ventikas tõesti pärast seisma jätmist unnata päris mitu minutit (eriti palava ilmaga). Teinekord võib olla ka nii, et undab veidi aega, siis jääb seisma ja mõne minuti pärast undab veel pisut...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

seda tean isegi et peale sõitu undab vähe ja siis jääb vait. mul naine käis arsti juues ja jättis masina mõneks ajaks seima.(vent urises) tuli arsti juurest tagasi aga vent ikka undab. tuli naine koju vent ikka undab, võtan siis vendilt juhtme ära jääb vait. järgmisel päeval sõitu minnes panin kohe juhtme tagasi ja ohh sa imet jälle hakkas undama. nii et kuskil on kala ikke sees.
kust viga otsida.?
kust viga otsida.?
kaldun arvama,et radika küljes oleval anduril lõppes tööiga. Pane juhtmed,mis käivad anduri külge korraks kokku,kui vent tööle läheb,siis probleem anduris.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
ma avastasin uue võtte kuidas vendikas vait jääb. annan radikale ühe vopsu ja jääbki vent vait.
kui see süsteem võiks toimida? ise arvan et seal mingi termostaat kus klemmid küljes ja siis kui vesi hakkab kuskile poole liikuma lõõb klemmid lahti või siis hoopis kokku.:eureka

kui see süsteem võiks toimida? ise arvan et seal mingi termostaat kus klemmid küljes ja siis kui vesi hakkab kuskile poole liikuma lõõb klemmid lahti või siis hoopis kokku.:eureka
no siis ikkagi see andur tuksis.
see on bimetalllüliti - töötab temperatuuri peale
st teatud temperatuuri peale metall paisub ja klemmid lähevad omavahel kokku.
ei tohiks olla kallis tükk
kui ei raatsi/viitsi vahetada võid lüliti ka asemele panna
ainult et siis on jama, et peab kogu aeg ise vee temperatuuri jälgima, et millal vent sisse lülitada.
see on bimetalllüliti - töötab temperatuuri peale
st teatud temperatuuri peale metall paisub ja klemmid lähevad omavahel kokku.
ei tohiks olla kallis tükk
kui ei raatsi/viitsi vahetada võid lüliti ka asemele panna
ainult et siis on jama, et peab kogu aeg ise vee temperatuuri jälgima, et millal vent sisse lülitada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kõik mis siin eelnevalt kirjutatud õige
vaheta see junn ära ja asi tahe!
eelmine nädal yhel tyybil oli ka junn rikkis ja temal ei läinud vent yldse tööle,ilm oli hästi palav, siis sai juhtmed kokku yhendatud ja sõit jätkus!
vaheta see junn ära ja asi tahe!
eelmine nädal yhel tyybil oli ka junn rikkis ja temal ei läinud vent yldse tööle,ilm oli hästi palav, siis sai juhtmed kokku yhendatud ja sõit jätkus!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


