küüliku karburaator

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
xp258
Postitusi: 25
Liitunud: K Sept 10, 2008 20:56
Asukoht:
Auto:

#1

Tere selline küsimus et kas kellelgi on küülikule karpat mis on alt kahe kinnitusega annaks vastu Solexi mis alt neljaga.
Nii väga tahax sõita juba.:drive:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

on. soneti pealt veel ehk otse ameerikast
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
xp258
Postitusi: 25
Liitunud: K Sept 10, 2008 20:56
Asukoht:
Auto:

#3

Aga mis sellise karpa hind ka oleks , hädasti oleks vaja muidu küülik jääb seisma .Soleksi karpasid kokku 3 aga see mootor toodi rootsi romulast ja natsa teine.:conf:
xp258
Postitusi: 25
Liitunud: K Sept 10, 2008 20:56
Asukoht:
Auto:

#4

olemas targad antsid nõu et pane Solex peale ja asi ants, pidi olema ka lolli kindlam.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#5

kas siis mitte sisselaskekollektor ka teine ei läinud?

Ja Solex on kõike muud kui lollikindel;)
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#6

Huvitav, millele tuginedes need targad sulle sellist nõu andsid? Omal kogemus ainult Solexiga, mida ükski Tallinna karpamees ei tahtnud tegemisse võtta omal ajal... Igatahes niipalju kui lugenud ja kuulnud olen, siis ühe lõõriga ikka lihtsam ja lollikindlam, kui kahelõõriline Solex.

Ja nagu Mart ütles, siis ka sisselaske kollektori pead ära vahetama, kui tahad praeguse asemele Solexit istutada.
xp258
Postitusi: 25
Liitunud: K Sept 10, 2008 20:56
Asukoht:
Auto:

#7

aga see pole ju probleem
kuna auto töötab nagu kella pill
nüüd veel vaja parempoolsed tiivad leida ja saab rajale.
:drive:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

tegelikult suurt vahet ei ole, milline karpa, mõlemad oma olemuselt ja ehituselt lihtsad. samas automaat toore reguleerimine mõlemil aeganõudev ja mängimist vajav. käsitoorega kordades lihtsam paika saada vajalik seade.

sisselaske vahetamine ei pruugi esimesel korral täielikult õnnestuda ja probleemid võivad tekkida tihendi pidamises/pidamatuses nii vedelikele kui ka gaasidele.

aga kuna tegemist on siiski vanade karpadega, siis nende töökorda saamine nõuab mõningate osade vahetust ja regulli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
xp258
Postitusi: 25
Liitunud: K Sept 10, 2008 20:56
Asukoht:
Auto:

#9

:wall: niipalju siis sellest.
sain käima ja veitsake sõita ka kui hakkas igasugu huvitavaid asju juhtuma.
kõigepealt kadus jõud ära siis hakkas tagant sellist õli põlemis suitsuajama ja piisk karikasse oli see kui õli tuli põlema jäi aga õli oli normis.
Tahaks selle venna kätte saada kes selle mootori Rootsist tõi , pidi olema heas sõidukorras ja karantiiga.:fight:.
Aga nüüd vist läheb auto lammutamisse ja kere Kuusakoskisse.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

taas saab kinnitust tõsiasi, et saab 96 ON ylemõistuse masin!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#11

Kui garantiiga, siis peaks ju lihtne olema? Võta üks külm õlu ja pea aru, kuusakoski pole küll koht kuhu kiirustada :beer:
xp258
Postitusi: 25
Liitunud: K Sept 10, 2008 20:56
Asukoht:
Auto:

#12

Laiali läheb ta küll aga mitte kuusakoskisse vaid teen kahes ühe kuna ühel mootor hea aga käigukast pees .Aga teisel käigukast ,sisustus ,kere ja veermik heas korras.
:conf:
ja mis puudub karantiise siis seda venda ei saa enam kättegi.:gun:
Vasta