Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Vasta
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#201

Algselt postitas: Jupats
Krobeduste vahelt sai õhk jooksu.
1) Herr Jupats läheb nüüd vuttvutt poodi ja ostab sixpacki
2) Herr Jupats ostab võimalikult sama tooni veljevärvi ühe aerosoolpudeli
3) Herr Jupats kisub vanad pastlad veljelt maha
4) Herr Jupats võtab nüüd drelli ja paneb terasharja otsa
5) Herr Jupats laseb kogu rehviga kokku puutuva kontaktpinna saastast puhtaks. Seda võiks teha hellasti muidu tuleb pärast pahteldada aga pahtel jäi ju ostmata.
6) Herr Jupats lakib kontaktpinna paar korda ära, et teravaid servi ja jõnkse ei jääks.
7) Herr Jupats paneb uued rehvid peale.

Niikaua kui rehve veljelt maha ei kisu, on olukord õhkupidav.

...Peaks ühe sixpackiga täitsa hakkama saama. Alekokk on kõige sobivam.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#202

Algselt postitas: qdwin
...Peaks ühe sixpackiga täitsa hakkama saama. Alekokk on kõige sobivam.

Äi krt .... ühe sixpackiga ma ei riskiks :beer:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#203

no jahh. Tegelt ma sain täitsa ilma hakkama, aga selle eest oli assisteerimas raskekahurvägi.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#204

Hehe naljatilgad...
Arvestades mu praegust konditsiooni, kus kohvitassi ainult tõsta saab, siis jääb vast ära...

Pean need veljed enivei parandusse viima. Ise sitta teha ei tahaks, kuna ei oska punktigi valgele paberile joonistada. Rääkimata siis velgede värvimisest.

Aga peab tunnistama, et Qdwini õpetus on põhjapanevalt põhjalik:D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#205

Kuna siin juba mõnda aega on olnud probleeme kick-down`iga, siis eile sai maha kistud nii MAP kui ka MAF sensor. MAP paistis esmapilgul suhteliselt puhas. Natuke sai seda ikka puhastatud.
MAF´iga olid juba teised lood. Plaatina traadid olid jubeda tahma korra all. Ime, et see asi ültse toimis:S

Illustreeriv pilt ka juurde:
Pilt

Peale MAF`i puhastust märkasin proovisõidul juba tunduvalt usutavamat õhukogust ning boosti. Kui enne tõusis kick-down`i järgne boost 1,6bar peale, mis on ebanormaalne, siis nüüd istus ilusti õigel kohal.

EDIT: Pilt ka MAP sensorist

Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#206

Kunagi ammu jäi siinses foorumis kõrva selline fakt, et 9-5`l piiratakse rõhk kusagil 200-220km/h peal ära. Siin kohal ka küsimus, et äkki keegi teab sellest natuke lähemalt rääkida.

Olen juba pea pool aastat otsinud softist "määrajat", mis seda tekitab. SAABspeedil sain ka seda omal nahal tunda, kui 200km/h peal rõhk kukkus 0,6bar peale. Tunne oli sama, nagu oleks pidurit vajutanud.:drink:
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#207

ECMStat.ST_ActiveAirDem pane SID'ile , ehk sealt tuleb midagi välja :conf:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#208

Proovin, kui saan T7Suite korralikult tööle. Ei taha saadanas Windows 7ga töödata:o
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#209

Parempoolne tüüp on hämmingus, et vastas seisev esiisa on temast kiirem:headbang:

Pilt

EDIT: Mõned minutid hiljem saabus selline tüüp mõõduvõtmist maha rahustama...

Pilt
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#210

Algselt postitas: Jupats
Proovin, kui saan T7Suite korralikult tööle. Ei taha saadanas Windows 7ga töödata:o
Windows 7 all pidavat olema täiesti töötav 'Windows XP Mode'
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#211

Tänud vihje eest veldurile. Siiski T7Suite Windows7 x64 ei toeta. Aga see selleks...


Sai siin rattakoobastesse, logarite alla pandud hunnik summutusmatte ning paksu vilti. Tulemus jällegi väga hea. Ainuke, mis veel segab, on kõrgesageduslik kohin koobastes.
Selle vastu aitab vist logarite välispidine kinni katmine. Äkki keegi oskab öelda, kas kõlarikate saab seal välitingumustes hakkama?
Kardan, et äkki hakkab mustust koguma. Vett see materjal ei karda, seda sai juba proovitud. Idee tuli MB koopaid uurides, kus terve logar mingi riide all peidus.

EDIT: Ise küsin, ise vastan. TROLL andis õpetussõnu, et kõlarikate alla ning kivikaitseplöga peale. Nii pidi hää olema. Proovin lähiajal ära:P
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#212

Siin veel üks pilt:
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#213

Ja siis uute sussidega kah:cool::drink:

Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#214

Vahepeal siis:
Auto seisab hetkel, kuna vabalthingav. WG varda hobuseraudne seib arvas sõidu pealt autost eemalduda. Kuna mingit traati ei taha sinna panna, siis läksin VM`i uut küsima. 54.-:D võtsin igaks juhuks 4 tk.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#215

Maatõugu eestlase ratsionaalsusest tasuks teistelgi rahvastel õppust võtta. Herr Jupatsil on ka järgmise kolme Saabi jaoks vastav seib varnast võtta.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#216

Aga kui on eraldi seisev (väline) wastegate, kuhu ma siis selle seibi panen :(
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#217

Algselt postitas: Jupats
...54.-:D võtsin igaks juhuks 4 tk.
Noorus on ikka hukka läinud. Kui 54.- mingi lihtlabase vedruseibi (mis pole isegi kullatud mitte) eest sunnib neid kohe 4tk. ostma, siis....
jupats aspiriini äkki? :P

(sahtlipõhjast neid leiaksin, aga nüüd on muidugi juba hilja...;) )
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#218

Tagumise ukse sisemise lingi kruvi kaane sai ka ostetud 11,40.- eest. No tõsine shoppamine ikka käis:D

Häbi oli 1 ainult osta:drink:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#219

Need splindid on tõsine kulumaterjal,kuna pidevad termošokid WG ja -võlli liitekoha lihtsalt "pudruks söövad".
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#220

Peab nüüd auto Valgevene reisiks ette valmistama. Ei oska nüüd kusagilt alustada...
Mõni mees sõidab siin oma saabiga Euroopa teise otsa nii, et silm ka ei pilgu. Ma siin pabistan mingi 700km pärast:D
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#221

Algselt postitas: Jupats
Peab nüüd auto Valgevene reisiks ette valmistama. Ei oska nüüd kusagilt alustada...
Mõni mees sõidab siin oma saabiga Euroopa teise otsa nii, et silm ka ei pilgu. Ma siin pabistan mingi 700km pärast:D

Ei no kasuta kainet mõistust. Mis seal ikka väga ette valmistada.

Vaata, et vedelikud oleks normid samuti ka rõhud rehvides näiteks.

See 700km läheb ludinal ma ühel nädalavahetusel paugutasin rohkem isegi Eestis :P
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#222

hmm.. suvel sai (peaaegu) ühe hooga Tallinn-Varssavi tehtud..:P Kontrolli, mis Iff ütles, võta "just in case" teine DI ka kaasa ja hakka minema..:) Lisaks võta igaks juhuks liiter õli kaasa. Muud ei ole sul midagi ette valmistada. Kui sa siin tunned end suht kindlalt sõites, siis ei juhtu ka seal midagi. Teede olukord ons eal ilmselt pisut teine, niiet tellis sokist välja..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#223

Sa oled ratsionaalne inimene, tagavara Di, siduriketas, aju, throttle body, natuke kaitsmeid, bena pump, karteri tuulutuskit, tulepirnid oleks vast miinimum mis peaks ikka autos olema.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#224

Algselt postitas: Jupats
Peab nüüd auto Valgevene reisiks ette valmistama. [skip]. Ma siin pabistan mingi 700km pärast:D

Tagasi ei tule? :poke:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#225

To ill: No vähemalt loodan tagasi jõuda, kui kohalikud miilitsad väga ära ei peedista.

To Qdwin: Klapid ning kaane unustasid mainida;)
Vasta