Alles mudeliaastast 1985 hakati klassikuisse panema tänapäevastele pliivabadele kohandatud klappe.
allikas: soome saabiklubi foorum
Targemad kinnitagu seda või siis lükaku ümber.

Algselt postitas: Trionic
Loomulikult ja eriti siis.
Algselt postitas: janek555
Ohtlik on detonatsioon,ehk madalam oktaanarv , vähe kõrgema kasutamine minu teada halvasti ei mõju. Määrav on konkreetse auto seadistus,ehk ainult mehhaanika ka ei loe.
Algselt postitas: ivometsAlgselt postitas: janek555
Ohtlik on detonatsioon,ehk madalam oktaanarv , vähe kõrgema kasutamine minu teada halvasti ei mõju. Määrav on konkreetse auto seadistus,ehk ainult mehhaanika ka ei loe.
detonatsioon ei ole madal oktaanarv, vaid kytuse plahvatuslik ylikiire põlemine, mille puhul kytuse leegilaine levimiskiirus on sadu kordi kiirem, kui tavalisel ehk normaalsel põlemisel. tekib väga järsk rõhutõus, mis on tavalisest 2...3 korda suurem ja nende rõhulainete löögid tekitavad vibratsiooni, mis kuuldubki metalse kloppimisena.
samas hoopis teine asi on kytuse enneagne syytamine. ja oktaanarv on hoopis detonatsioonikindluse võrdlev näitaja.
Algselt postitas: ivomets
sõltub neist teguritest kas sul klapid põlevad ära või ei põle:
mootori koormus
mootori pöörete arv
mootori surveaste
kytusesegu koostis
syyte eelsyytenurk
kytuse detonatsioonikindlus
põlemiskambri kuju
syytekyynklast
silindri ja kolvi materjalist
jne...
yhesõnaga paras uurimistöö aastateks, kui aluseks võtta yks kindel mootor.
Algselt postitas: Trionic
Kõrgema oktaanarvuga kütus põletab kiiresti klappide tööpinnad,eriti,kui pliiasendajat ei kasuta.
Algselt postitas: Trionic
Kõrgema oktaanarvuga kütus põletab kiiresti klappide tööpinnad,eriti,kui pliiasendajat ei kasuta.
janek555: Sina peaksid ju roheline olema ja sellest raskest metallist kaarega mööda vaatama.
Algselt postitas: Ryhkija
Ei, sellepärast ta asendaja ongi, et tetraetüülplii asemel midagi vähem mürgist on sama ülesannet täitma pandud. Kui ma ei eksi, siis oli miski kaaliumiga metalloorgaanika.