Tere,
Peale õlivahetust avastasin, et karterikaitse osa on jäänud õliseks, mõtlesin, et ok, see normaalne, et vana õli on natukene laiali läinud. Nüüd on mõni kuu sõidetud ja karterikaitse on ära kuivanud, aga õli ilmub pidevalt õhufiltri ette. Pühin ära, paari päeva pärast on tilgad tagasi, seistes asfaldile niresid ei ole jätnud vms. Kontrollisin mootori ja automaatkasti õli, tasemed on normaalsed, ei ole avastanud, et väga väheneks vms.
Tahtsin igaks juhuks kinnitust küsida, kas kindel laks tagasi teenindusse leket parandama või on tegemist pigem pisiasjaga kui õlitasemed korras ja muud moodi pole märku andnud?
Pilte ka:
http://aivo.ee/oli.jpg
http://aivo.ee/oli2.jpg
Õli lekib põhjaalla
Tark oleks autot ka kirjeldada:poke: .
Eeldan,et tegu on aut.kastiga masinaga ja lekivad kasti soojusvaheti ning õlitorude liitmikud(eriti alumine).
Eeldan,et tegu on aut.kastiga masinaga ja lekivad kasti soojusvaheti ning õlitorude liitmikud(eriti alumine).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pese endal kapotialune puhtaks mootoripesuainega ja uha sooja veega yle, siis näed, kust hakkab õliseks minema ja saad miskit ette võtta.
kui sul kõik seal must ja õline, siis väga raske arvata, kust see õli välja tuleb.
kui sul kõik seal must ja õline, siis väga raske arvata, kust see õli välja tuleb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



"Kontrollisin mootori ja automaatkasti õli" - MY2000 automaat jah.
Tänud! Sain vähemalt kinnituse, et õigem ikkagi teenindusse minna ja lasta üle vaadata. Foorumis tõesti raske ennustada mis võiks olla.
Ei süüdistagi kedagi, aga lihtsalt enne õlivahetust ei märganud kunagi õli põhja-all, peale seda oli aga põhi eest üleni õline. Teostaja oskustes ei kahtle, pigem võibolla sattus mõni jupp valel ajal järgi andma.
Pigem huvitab, kas siin on mingid valed töövõtted või on põhja ehitus selline, et õlivahetusel jookseb osa vana kraami vanni asemel kuskile karterikaitsme vahele?
Tänud! Sain vähemalt kinnituse, et õigem ikkagi teenindusse minna ja lasta üle vaadata. Foorumis tõesti raske ennustada mis võiks olla.
Ei süüdistagi kedagi, aga lihtsalt enne õlivahetust ei märganud kunagi õli põhja-all, peale seda oli aga põhi eest üleni õline. Teostaja oskustes ei kahtle, pigem võibolla sattus mõni jupp valel ajal järgi andma.
Pigem huvitab, kas siin on mingid valed töövõtted või on põhja ehitus selline, et õlivahetusel jookseb osa vana kraami vanni asemel kuskile karterikaitsme vahele?
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Õli vahetusel on küll väga raske neid põhjakaitsmeid niimodi kokku mäkerdada. 
