900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
4tec
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 08, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#1

900 ng 2,0 turbota. madalatel pööretel pole jõudu puterdab ja ei võta pöördeid ülesse. Pöördesse läheb aga suht vaevaliselt.
2000 ja ülespoole on jõud olemas ja nn vahele jäämist esineb harva. Soojalt ei taha käima minna.

1.bentsufilter?
2.Küünlad?
3.Õhulugeja?
4.midagi veel mida ma ette ei kujuta.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

5. jagaja,
6. küünlajuhtmed...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

7.nukkvõlliandur
8.väntvõlliandur
9.drosselklapi andur
10.temperatuuriandurid
11.MAP
12.õhulekked
13.kütuserõhk....
Kasutaja avatar
4tec
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 08, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#4

Jagaja kaas on suht jamas seisus
kuid kus peidab end bentsufilter
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Põhja all,parema tagaratta ees.
Jagajakaas vaheta koos rootoriga kindlasti.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Trionic
Põhja all,parema tagaratta ees.
Jagajakaas vaheta koos rootoriga kindlasti.

Minuarust Ill ütles, et ei saand rootorit kusagilt, kas see rootor üldse võllist eraldatav on?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#7

Automaailm, Autoasi ja Autoekspert ei pakkunud jah, ega ma rohkem ei otsinud ka.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#8

Autoasi üldse kahtlane, mina pole neilt veel midagi saanud, mida küsimas olen käinud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

NG`l kõrbeb rootor võllile kinni,eriti,kui jagaja simmer ei pea.Kätte saab siis ainult purustades(kangutada ei või,sest nukaanduri õrnuke rootor võib kõverduda). "Kullinokkadega" ümber kinni ja pudruks pigistada,võll pärast haljaks teha.Võllil on diagonaalsoon,mis fikseerib jagaja rootori.Soonde mädaneb kinni rootori fiksaatorvedru(vedruplekiriba),mille eemaldamist ei tohi kahesilmavahele jätta.
Rootoreid pakuvad kõik edasimüüjad.Kaantega on tihti keerulisem.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: flood
Autoasi üldse kahtlane, mina pole neilt veel midagi saanud, mida küsimas olen käinud.
Oleme Iisakuga mitme edasimüüja juures täheldanud,et letitaguse palgalise jobu huvides ei ole sulle mitte midagi müüa.Sa lihtsalt segad teda.
Asju saab tihti normaalselt ajada ainult firmade jugtkonnaga.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2001
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Trionic
Rootoreid pakuvad kõik edasimüüjad.Kaantega on tihti keerulisem.

Mul oli vastupidine kogemus, kaasi oli igalpool, rootorit ei pakkund keegi...vähemalt letitagused jorsid mitte.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Huvi puudus oleks ühine nimetaja(kui palk ei sõltu töö tulemist,naga paljudel).
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: Trionic
Huvi puudus oleks ühine nimetaja(kui palk ei sõltu töö tulemist,naga paljudel).
+1.
Mitte niivõrd huvi kui just motivatsioonipuudus.
Aga jätame OT siin teemas.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
4tec
Postitusi: 29
Liitunud: P Okt 08, 2006 17:25
Asukoht:
Auto:

#14

bentsufilter sisaldas küll paraja koguse kõdu. peale vahetust olukord paranes.
Vasta