turbo rõhu kontroll
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui on kollase alguses, siis on kusagil ikka massiivne leke..
Näiteks on toru throttle body küljest lahti..
Been there, done that. Vajutades käis ainult kerge plops ja boosti enam polnud ja auto oli ka hetkelt vabalthingav..
A see eest kohises üsna kõvasti kapoti all, sest kogu turbo toodetud vurts lasti lihtsalt kapoti alla..
Ja no isegi p..semeeter saab aru, kui turbo enam ei puhu midagi.




- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: ravia
sest kui voolikust puhusin siis seier liigub nagu vaja
tule kohe meie orkestrisse bassi mängima!! kui puhud vähemalt 0,4:thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Õige pisut liikus ikka sõites? Kohapeal eriti mingit üle rõhku ei toodeta.
Üldiselt tuleb hakata õhu leket otsime kuskilt peale turbot.
mis puutub kas kodus saab seda teha, siis oleneb väga palju kodustest võimalustest ning vahenditest. Mõnel mehel on rohkem vahendeid ning tööriistu kui mõnes töökojas, teisel on töökoda jällegi kodu.
Üldiselt tuleb hakata õhu leket otsime kuskilt peale turbot.
mis puutub kas kodus saab seda teha, siis oleneb väga palju kodustest võimalustest ning vahenditest. Mõnel mehel on rohkem vahendeid ning tööriistu kui mõnes töökojas, teisel on töökoda jällegi kodu.

Iga ratas veab and then some!
Kõige vettpidavam on survestada kogu sisselase.Kui autol on minek enam-vähem endine,aga mõõdik ei näita korralikult,siis viga ikkagi vananenud vaakumvoolikutes kollektori ja näidiku vahel.Kui "minek" on tuntavalt vähenenud,siis on kindlasti suurem leke,nagu ka Iff ja Cyber mainisid,või on "wastegate" võll kinni mädanenud,või cooler katki,või,või, voi vi...u saatanan ahdinsääto.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
voi vi...u saatanan ahdinsääto.
Isegi google translate ei aita

tegin sisselaske juurest toru lahti. õhusurve on tubli ka tühkäigul!! kui gaasi annan siis vaat et puhub minema!! mis aga ei funksi on seier armatuuris! turps on tutikas,seal kinni mädaneda ei ole midagi!! kuidas selle klapi nimi on millest see voolik armatuuri läheb?? kas selle viga ei või olla? tundub mulle et seal on mingi klap või membraan...??
Voolik läheb sisselaskest OTSE näidikusse.Ei mingeid klappe.
Sa ei tohi midagi lahti teha sisselaskes,vaid pead(jamade vältimiseks) paigaldama lisamanomeetri,sulgema "pimedatega" süsteemis survestamisele mittevajalikud(-olulised) ühendused ja siis "kütma" kompressori sisendist sisselaskesse rõhu(kindlasti mitte üle 1,5bar,).Kohe kuuled,kust lekib.Tihtipeale hakkad juba 0,6bar. juures voolikutega näkku saama:evil: .
Sa ei tohi midagi lahti teha sisselaskes,vaid pead(jamade vältimiseks) paigaldama lisamanomeetri,sulgema "pimedatega" süsteemis survestamisele mittevajalikud(-olulised) ühendused ja siis "kütma" kompressori sisendist sisselaskesse rõhu(kindlasti mitte üle 1,5bar,).Kohe kuuled,kust lekib.Tihtipeale hakkad juba 0,6bar. juures voolikutega näkku saama:evil: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
sisselaske kolektorist läheb peenike voolik kolmikusse,sealt üks ots armatuuri teine ots klapi mis asub coolerist tuleval alumiin torul. sellel klapil on teine ots ühenduses turbosse mineva õhuvõtulõdvikuga. ma ei tea kuida seda jullat nimetatakse. igatahes lahti ma ta ühendasin ja klap seal sees on.kummist ja vedru taga.minuarust see toimib nii raskelt et mina vaevu suutsin ta näpuga avada???? ennist oli kõik korras.auto oli remondis.vahetasin keti ja tallad ja klapisääre tihendid. panin ka uue turbo,lekeid ei ole. keegi mainis et võta uuesti aku otsad lahti.....võibolla et tõesti..aku oli mull remondiaeg lahti..peale seda see jama tuli. algul arvasin et turps ei tööta õieti.kontrollisin ,kõik ok.rõhku ka nii nagu vaja.ainult seier ei liigu!!!!!!
Võta prooviks bypass klapp ära ja proovi ühest jämedast torust pihuda. Kui ei lähe piuksugi läbi, on korras.
Sees võib kummimembraan olla katki ja laseb läbi. Tähendab see seda, et suur osa õhku läheb sisselaske torust tagasi turbo "ette". Tekib nö surnud ring ja rõhku pole.
Siis proovi peenest august (kuhu vaakumvoolik läheb) sisse puhuda...ka sealt ei tohi midagi läbi minna.
Sees võib kummimembraan olla katki ja laseb läbi. Tähendab see seda, et suur osa õhku läheb sisselaske torust tagasi turbo "ette". Tekib nö surnud ring ja rõhku pole.
Siis proovi peenest august (kuhu vaakumvoolik läheb) sisse puhuda...ka sealt ei tohi midagi läbi minna.
bypass klapp on siis selle asjanduse nimi;). no nii ma puhkusin igast august.õhku ei lähe läbi ühtegi moodi.tähendab on see korras. ma veel ütlen et olen kõik läbi uurinud.juba teist päeva! minekut ja rõhku on.! ju siis jääb veel se seier lahti kruvida.!? kuskil ju peab midagi nihu olema
Manomeetrit pole mõtet näppida,nendega ei juhtu kunagi midagi ja testida seda on ju imelihtne(voolik tuleb ju mootorini).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kle kle, lõuna osariikides on ka teadjad mehed, turbo rõhu kontroll on selline "lihtsam töö" 
E: Ma nägin kuidas Trionic rõhku kontrollis, pistis ühe kummi lotu sinna ja siis lasi kuskilt õhku ja siis tegi pops. Ütles, et maru tihe on.

E: Ma nägin kuidas Trionic rõhku kontrollis, pistis ühe kummi lotu sinna ja siis lasi kuskilt õhku ja siis tegi pops. Ütles, et maru tihe on.
Jah,lasin su masinal sisselaskesse 2bar.rõhku.Mõõtmisabinõud lendasid minema,aga süsteem ole tihe:thumb: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tead ma leitsin ühe vea küll. see pisike pcv lasi igat pidi õhku läbi. kui õige siis peaks see ühtpidi klapina toimima. st. et turbo rõhk ei tohiks kaane alla tormata. aretasin ühe honda omast vahele.praegu igatahes toimib kõik ok. kui linna tulen siis kust leida uus?
Tubli 
See klapp on tõesti suht kriitiline detail ja tuleks kiiremas korras vahetada. Kindlasti on seda müügil VM's aga neil ei pruugi seda kohapeal olla. Teiste saabiremontijate andmed leiad siit foorumist alajaotusest Hooldus. Helista ja küsi.

See klapp on tõesti suht kriitiline detail ja tuleks kiiremas korras vahetada. Kindlasti on seda müügil VM's aga neil ei pruugi seda kohapeal olla. Teiste saabiremontijate andmed leiad siit foorumist alajaotusest Hooldus. Helista ja küsi.
Siis saad ruttu turbost lahti ja õli liitepindadest läbi imbuma
.
Tühikäigul (või osakoormusega)töötava mootori sisselasketraktis on negatiivne rõhk,ehk siis hõrendus(drosselklapp on osaliselt-,või täiesti suletud).Karterigaasid imetakse mööda peenikest voolikut(drosselklapi tagant) sisselaskesse.Jäme voolik,mis on ühendet enne klappi vabalthingavatel- ja enne kompressorit ülelaetud mootoritel gaaside imemisse eriti ei sekku,kuna suht aeglane õhu liikumiskiirus madalal mootori koormusel ei tekita jämedas voolikus piisavat hõrendust.
Koormuse kasvades alarõhk sisselaskes väheneb kuni nullini,ülelaetud mootoris muutub positiivseks,ehk siis ülerõhuks.Seepärast ka PCV klapp peenema vooliku vahel.Samal ajal suureneb õhu liikumiskiirus drosselkapi ees(või enne kompressorit) piisavalt,et tekiks jämedas voolikus hõrendus,mis omakorda üritab toime tulla suurenenud karterigaaside kogusega.
Sai väheke konarlik seletus,aga peaks arusaadav olema.
Tühikäigul (või osakoormusega)töötava mootori sisselasketraktis on negatiivne rõhk,ehk siis hõrendus(drosselklapp on osaliselt-,või täiesti suletud).Karterigaasid imetakse mööda peenikest voolikut(drosselklapi tagant) sisselaskesse.Jäme voolik,mis on ühendet enne klappi vabalthingavatel- ja enne kompressorit ülelaetud mootoritel gaaside imemisse eriti ei sekku,kuna suht aeglane õhu liikumiskiirus madalal mootori koormusel ei tekita jämedas voolikus piisavat hõrendust.
Koormuse kasvades alarõhk sisselaskes väheneb kuni nullini,ülelaetud mootoris muutub positiivseks,ehk siis ülerõhuks.Seepärast ka PCV klapp peenema vooliku vahel.Samal ajal suureneb õhu liikumiskiirus drosselkapi ees(või enne kompressorit) piisavalt,et tekiks jämedas voolikus hõrendus,mis omakorda üritab toime tulla suurenenud karterigaaside kogusega.
Sai väheke konarlik seletus,aga peaks arusaadav olema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989