Mure Saab 9-3'02

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#1

Mure siis profiilis oleva masinaga..
Täna sõitsime Saaremaal, kui kadus TCS ja süttis mootori tuli..
Mootor hakkas aeglastel pooretel tuterdama, kui kliima välja lükata tuterdas vähem..
Samalaadne asi oli kunagi varemgi, aga siis ei töödanud tühikäik jne, tol juhul aitas süütekasseti vahetus..
Tallinnasse liikus masin ilusti 100km/h, jõudu tundus suurema kiiruse juures olema jne..turbo seier liikus.

Milles võiks olla asi?
Homme oleks vaja jälle liikuda.. kas maksab kaugemale?

Kas kellegil oleks kena suve veetes nt homme aega pilk peale visata?

Terv
que
55672470
Everyday Regular SAAB guy!
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 499
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#2

seguklapp avariis?
kas süüdet sisse keerates kostab kapoti alt 3 korda pliks-plaks?
kui nii, siis saad sõita
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#3

ilmselt on jälle jah
kunagi ise tehtud aga näe enam ei mäleta kuidas :o
Everyday Regular SAAB guy!
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#4

nii.. käivitades kadus TCS tuluke ja mootorituli.. sai võetud ikkagi pikem sõit ette.. Lääne-Virumaale

hiljem aga hakkas mootorituli põlema jälle ..mootori jõudlus oleks ikkagi nagu paigast..

kas klapp võib selliseid trikke teha?
Everyday Regular SAAB guy!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Mis klapp? Drosselklapp? See detail vabatahtlikult "limp-home"režiimist ei välju ning kui mahaaniliselt "limp" maha võtta,kui eelnevalt ei ole viga kõrvaldatud ja veakoodid kustutatud, tuleb see kohe süüdet keerates tagasi.
Su masina häda viitaks nagu mingile ABS veale.
Otsi võimalus masin "juhtme otsa" imeda kusagil pädevas töökojas.
Vasta