Päris ilus jah. Seal tektis võrreldakse seda päris palju Insigniaga ning tehnika, mis sinna sisse saab osta on ka väga bro. Kurvituled, bi-ksenoonid, puutetundlik ekraan, navi ja Harman-Kardon sound, samuti nagu ma aru saan on võimalus ka neljarattavedu saada. Millalgi...
Hind mitte rohkem kui Audi A6 eest ehk siis vähem kui 34700euri, eestlastes teeb see 541tuhat. See on kindlasti aga "tühi" auto.
Algselt postitas: Homersimpson
Mulle meeldib Kas spidoka keskel on kujutletav horisont nagu lennukitel Või misasi ...
Paistab nagu kiiruse näidik olevat äkki?!
ULME on nyyd siis lõpuks kohale jõudnud! VÄGA futu paistab seest. Ainukesena mind hetkel jäi häirima esiistmete peatoed. Jääb mulje nagu poolik Fibo plokk on sinna pandud, ... aga kui ise roolis siis kuklasse ei näe:P
Mulle üldjoontes täitsa meeldib see uus 9-5 nii seest kui väljast. Peatoed on praegu ainsad asjad, mis kohe üldse ei sobi. Eelistaksin sealkohal näha midagi sellist nagu mu praegusel 9-5l on. Aga päris lõpliku seisukoha võtan selle auto osas siis kui olen Aero ära näinud
Auto on päris kena. Kuid eriti ootaks seda hübriidajamiga varianti. Lexuste puhul on see end tõestanud, võimaldades isegi linnamaasturitel keskmist kütusekulu 7-8 L/100km ning samas kiirendus on parem kui tavamootoriga. Kui saaks sama ka Saab 9-5l (ilma, et oleks diisel), siis oleks täitsa super
4WD oleks ka igati abiks!
Algselt postitas: kalamees
Väga, väga ilus. Nüüd on siis teada mille nimel tööd rügada tuleb
Selle pildi peal meenutab natuke Saab 99 tagumist küljejoont
Tagumise küljeakna joon on tõepoolest samalaadne 99/900 CombiCoupe-ga. Lahe retroelement ära kasutatud
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: romza
Kuid eriti ootaks seda hübriidajamiga varianti. Lexuste puhul on see end tõestanud, võimaldades isegi linnamaasturitel keskmist kütusekulu 7-8 L/100km ning samas kiirendus on parem kui tavamootoriga.
4WD oleks ka igati abiks!
Ära taha seda saasta.
Nägin kunagi mõned aastad tagasi Saksas saadet, kus võrreldi linnamaastureid. Saate pealkirja ei mäleta aga see ei olnud mitte TopGear vaid miski saksa oma ning seal oli see Lexuse maastur selline saast. Kohe päris eesti keeli, et ei liikunud see natuke järsemast nõlvast ülessegi. Teised linnakad, milledeks olid BMW X5 ja vist oli Mersu kolmas ning see Lexus oli jah no nii mannetu, et nutt tuleb peale. Kuradi äärekivi maastur:wtf: Riista pikendus vaid!
Kui oleks natuke parem sisteema olemas siis ei oleks paha aga jah, kui sama hübriid, siis sit.., mis s..tt.
Algselt postitas: andres
Miks peaks uue "mudeli" puhul kohe otsima samu jooni vanade mudelitega?
Ega keegi ei käsigi ostsida, lihtsalt kui nad seal olemas on ja silma torkavad siis pole ju midagi teha. Võibolla oli see ka tahtlikult tehtud, et näidata oma juuri ajast kui Saab oli veel Saab. Et inimesi, kellel on head mälestused vanadest Saabidest, meelitada ka uut Saabi ostma.
Aga samade joonte otsimine on vabatahtlik, kohustust ei ole ja auhindu selle eest ei anta
Ootaks ikka reaalselt auto ära ja siis hakkaks otsima "jooni" Pole ju mõtet "minigite" piltide põhjal otsustada.
Algselt postitas: kalamees
Algselt postitas: andres
Miks peaks uue "mudeli" puhul kohe otsima samu jooni vanade mudelitega?
Ega keegi ei käsigi ostsida, lihtsalt kui nad seal olemas on ja silma torkavad siis pole ju midagi teha. Võibolla oli see ka tahtlikult tehtud, et näidata oma juuri ajast kui Saab oli veel Saab. Et inimesi, kellel on head mälestused vanadest Saabidest, meelitada ka uut Saabi ostma.
Aga samade joonte otsimine on vabatahtlik, kohustust ei ole ja auhindu selle eest ei anta
Algselt postitas: andres
Miks peaks uue "mudeli" puhul kohe otsima samu jooni vanade mudelitega?
Mis mõte siis Saabil kui eraldiseisval margil üldse oleks? Minu arvates on väga positiivne, et kujunduses kasutatakse Saabi ajaloost pärit elemente, see teebki Saabist Saabi. Muidu võiks teha kõik autod ühesugused ja varustada need erinevate nimesiltidega.
Aga see on puhtalt minu arvamus ja palun väga vabandust, et julgesin uut 9-5-t võrrelda vanade klassikutega
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson