to: jupid
pean mainima,et sul on mingi loll pädevuse tarve ja umbes nii,et sinu sõna peab peale jääma.
lepime siis sellega,et mis sina ütlesid on tõsi.
9-3 1,9 TiD dpf (?) tossab tihti
Herr jupid vaidleb natukene vale inimesega:nono:.
Teoorias oleme kõik targad ja mõni on end ka "internetitarkustest" veelgi arukamaks õppinud.
Mõni aga on end koolitanud üle kümne aasta asjade "sünnitusmajades" , samal ajal ka praktikas tööriistadega "sündinutele" liginenud,et neid elule aidata,kui "sünnitraumad,või ealised kahjustused ilmnevad" . Ja teinud seda kindlasti antud automargi põhiselt konkurentsitult parememini, kui mistahes keegi muu:notworthy: etc.
Teoorias oleme kõik targad ja mõni on end ka "internetitarkustest" veelgi arukamaks õppinud.
Mõni aga on end koolitanud üle kümne aasta asjade "sünnitusmajades" , samal ajal ka praktikas tööriistadega "sündinutele" liginenud,et neid elule aidata,kui "sünnitraumad,või ealised kahjustused ilmnevad" . Ja teinud seda kindlasti antud automargi põhiselt konkurentsitult parememini, kui mistahes keegi muu:notworthy: etc.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hästi kõlab:thumb: .Algselt postitas: mina
to: jupid
pean mainima,et sul on mingi loll pädevuse tarve ja umbes nii,et sinu sõna peab peale jääma.
lepime siis sellega,et mis sina ütlesid on tõsi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
vanasti oli ikka nii et kui kolvigrupp hõredaks kulus, siis hakkas õli mootorist enneaegselt kaduma ju.
olen näinud autot 1,9D alla 50000km läbisõiduga, DPF umbes ja mootori õlitase tugevalt üle max piiri. samas pole näinud ühtegi ilma DPF -ta 1,9D mootorit millel tase üle max oleks läinud.
OK aitab sellest. Eks igaüks valib ise välja mis siit teemast uskuda. Piisavalt jahutud juba
olen näinud autot 1,9D alla 50000km läbisõiduga, DPF umbes ja mootori õlitase tugevalt üle max piiri. samas pole näinud ühtegi ilma DPF -ta 1,9D mootorit millel tase üle max oleks läinud.
OK aitab sellest. Eks igaüks valib ise välja mis siit teemast uskuda. Piisavalt jahutud juba

Tere!
Küsimus järgmine:
Esiteks eelpool lugedes on juttu tahmafiltrist-DPF-ist-KAT-i süsteemist.Kas need on samad asjad (lihtsalt kes kuidas nimetab vä?)
Hinnaks jooksis kuskilt läbi räägiti 19+8 tuhat eeku?!Kas saan siis õigesti aru,et 27 tuhat?
Kas mingit muud alternatiivi asjal pole?
Tänud!
Küsimus järgmine:
Esiteks eelpool lugedes on juttu tahmafiltrist-DPF-ist-KAT-i süsteemist.Kas need on samad asjad (lihtsalt kes kuidas nimetab vä?)
Hinnaks jooksis kuskilt läbi räägiti 19+8 tuhat eeku?!Kas saan siis õigesti aru,et 27 tuhat?
Kas mingit muud alternatiivi asjal pole?
Tänud!
kui need on samad asjad siis eelpool mainitud hinnad on kõrged.selle vidina saab 13-14 tuhandega kätte ja paigaldamiseks läheb aega 1 tund (kui poldid roostes siis lisaks veel üks tund)-seega jutt mingist 15 tuhandest aga siin räägitakse 22-27 tuhandest?!millest selline erinevus?