9-3 1,9 TiD dpf (?) tossab tihti

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#26

to: jupid

pean mainima,et sul on mingi loll pädevuse tarve ja umbes nii,et sinu sõna peab peale jääma.
lepime siis sellega,et mis sina ütlesid on tõsi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#27

Herr jupid vaidleb natukene vale inimesega:nono:.
Teoorias oleme kõik targad ja mõni on end ka "internetitarkustest" veelgi arukamaks õppinud.
Mõni aga on end koolitanud üle kümne aasta asjade "sünnitusmajades" , samal ajal ka praktikas tööriistadega "sündinutele" liginenud,et neid elule aidata,kui "sünnitraumad,või ealised kahjustused ilmnevad" . Ja teinud seda kindlasti antud automargi põhiselt konkurentsitult parememini, kui mistahes keegi muu:notworthy: etc.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: mina
to: jupid

pean mainima,et sul on mingi loll pädevuse tarve ja umbes nii,et sinu sõna peab peale jääma.
lepime siis sellega,et mis sina ütlesid on tõsi.
Hästi kõlab:thumb: .
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#29

vanasti oli ikka nii et kui kolvigrupp hõredaks kulus, siis hakkas õli mootorist enneaegselt kaduma ju.
olen näinud autot 1,9D alla 50000km läbisõiduga, DPF umbes ja mootori õlitase tugevalt üle max piiri. samas pole näinud ühtegi ilma DPF -ta 1,9D mootorit millel tase üle max oleks läinud.
OK aitab sellest. Eks igaüks valib ise välja mis siit teemast uskuda. Piisavalt jahutud juba :)
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#30

Tere!

Küsimus järgmine:

Esiteks eelpool lugedes on juttu tahmafiltrist-DPF-ist-KAT-i süsteemist.Kas need on samad asjad (lihtsalt kes kuidas nimetab vä?)
Hinnaks jooksis kuskilt läbi räägiti 19+8 tuhat eeku?!Kas saan siis õigesti aru,et 27 tuhat?
Kas mingit muud alternatiivi asjal pole?

Tänud!
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#31

Kas tõesti keegi ei oska kommenteerida!
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#32

Alternatiivi pole ja hind on 22000.-
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#33

need on samad asjad sest tahmafiltril on esimene sektsioon kat.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#34

kui need on samad asjad siis eelpool mainitud hinnad on kõrged.selle vidina saab 13-14 tuhandega kätte ja paigaldamiseks läheb aega 1 tund (kui poldid roostes siis lisaks veel üks tund)-seega jutt mingist 15 tuhandest aga siin räägitakse 22-27 tuhandest?!millest selline erinevus?
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#35

kust kohast sa tahmafiltri 13-14 tyhhi eest saad?

nagu pildilt näha on see kõnealune nr: 8.
Eespool on katalüsaatori osa ja taga suurem osa on tahmafiltri osa.

Lisatud failid 1.9dpf.ppt (123 KB) 
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#36

näiteks VM pakub letihinnaga 14533,- eegu eest katalüsaator-tahmafiltrit.
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#37

Siin ongi erinevus kes millest räägib , sina räägid 9-5 millel maksab 14533.-
Mina aga räägin 9-3 millel maksab 21846.-
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#38

ai-jaa.kõik võib olla aga millest see selline erinevus kui muidu ju sama mootor?
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#39

Krt seda teab, võibolla vedeleb tehase riiulitel liiga palju 9-5 tahmakaid.
Vasta