Uus SAABi omanik.
Mure järgmine vaja minna ülevaatusele aga käsiüpidur võtab hästi lõpust ja laisalt. Kuidas oleks võimalik käsipidurit pingutada. Kas keegi oskab juhiseid anda???
9-5 käsipiduri pingutamine
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Võtad rattal ühe poldi välja, reguleer mutter asub piduri ketta / trumli sees, ajad poldi august peenikese kruvika sisse ja keerad mutrit. Klotsid on liiga kaugel trumlist, sellepärast kang nii üles tulebki.
NB! Käsipiduri ja jalgpiduri süsteem on eraldi.
NB! Käsipiduri ja jalgpiduri süsteem on eraldi.
Ja ära kindlasti ürita trosse pingutada.See on 9-5`l äärmiselt mittesoovitav.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ju see igalühel (st ng, og9-3 ja 9-5) suht sarnane on, mul 900 tagumise trumli sees on eraldi auk, millest saab kruuvari sisse ajada, võibolla on tõesti lihtsam seda teha veidi suuremast rattapoldiaugust. Uuemal 900-l pole seal klotside keeramiseks aga kruvi vaid pigem nagu mutter, mida siis tuleb nõksutada ühele või teisele poole, et klotse peale või maha saada. Kui kruuvariga sellele jubinale juba pihta saad, küllap siis saad ka ratast keerutades aru, millal klotsid peal ja saad natuke tagasi keerata. Loodan, et on o-g 9-3 ka nii ja ma jama ei aja 
EDIT: Keeruta ratast ja valgusta august taskulambiga sisse, siis vast leiad üles selle, mida kruttida vaja läbi augu kruuvariga. Asub vist trumli tsentri suhtes allpool, st maapool.

EDIT: Keeruta ratast ja valgusta august taskulambiga sisse, siis vast leiad üles selle, mida kruttida vaja läbi augu kruuvariga. Asub vist trumli tsentri suhtes allpool, st maapool.
Asub trossi sisendi vastasküljel.Seega 9-5`l ülal ja NG/9-3 OG`l all.Regulaator meenutab hammasratast.Kui klotsid on "peale keeratud"ja trummel enam ei liigu,tuleb tõmmata rummu juurest trossi ja see järsult vabastada.Trummel muutub seepeale jälle vabaks.Siis krutid jälle klotse lähemale,näpid trossi.Kordad operatsiooni seni,kuni trummel enam ei vabane.Siis lased regulaatori ühe hamba jagu vabamaks,nii,et jääks kerge kontakt trumli ning klotside vahel.
Rattad küljes on ebamugavam reguleerida,kuid jällegi parem koostu ringi ajada.
Kõigele sellele EELNEVALT tuleks NG/OG`l KINDLASTI põhja alt peatross lõdvaks keerata ja kui klotsid on reguleeritud siis tross pingutada selliselt,et kässari kangi lukusti teeks maksimaalselt 5-6 "plõksu".
9-5`l tavaliselt tarkpead trossi ei näpi(ebamugav ligipääs),aga kui on kahtlus,et seda on kunagi tehtud,tasub samuti alustada trosside vabastamisest enne klotside reguleerimist.
Rattad küljes on ebamugavam reguleerida,kuid jällegi parem koostu ringi ajada.
Kõigele sellele EELNEVALT tuleks NG/OG`l KINDLASTI põhja alt peatross lõdvaks keerata ja kui klotsid on reguleeritud siis tross pingutada selliselt,et kässari kangi lukusti teeks maksimaalselt 5-6 "plõksu".
9-5`l tavaliselt tarkpead trossi ei näpi(ebamugav ligipääs),aga kui on kahtlus,et seda on kunagi tehtud,tasub samuti alustada trosside vabastamisest enne klotside reguleerimist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989