Sooja ilmaga sooja juurde puhuda pole vist väga mõistlik?
Soojad ja külmad õhud
-
pluggerxxx
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
ON see normaalne, et sooja ilmaga sõites kui konditsioneer on sisse lõlitatud hakkab äkitselt jalgadele ja tagaistuja vahekäigulse suunduvatest õhulõõridest puhuma sooja õhku samal ajal kui konsoolil olevatest lõõridest tuleb endiselt külma õhku.
Sooja ilmaga sooja juurde puhuda pole vist väga mõistlik?
Sooja ilmaga sooja juurde puhuda pole vist väga mõistlik?
on ikka mõistlik. see on nüüd see koht, kus saabi kliima erineb näiteks toyota omast. SAAB-i kliimal on need üleminekud ühelt temperatuurilt teisele ülimalt pehmed.
Nüüd. sooja ilmaga. Külm õhk teadupärast vajub alla, eks, seega puhutakse külm õhk ülevalt sisse, et ta vaikselt alla vajudes mõnusalt soemaks läheks ja sõna otseses mõttes jalad külmetama ei hakkaks. samuti on oluliselt meeldivam see, kui jahe õhk puhub näkku, kui see, et see varbaid külmetab sooja ilmaga
Ehk siis, minu omal käitub asi täpselt sama moodi ja mina leian, et see on ülimalt meeldiv. Vahepeal oli vajadus sõita ühe korollaga, kuna enda oma oli remondis... ja see oli sooja ilmaga täpselt nagu külmkapp... jalad külmetasid ja temperatuur viidi alla miski 15 kraadi a la 1 minutiga. Kolm korda võib arvata, kas jäi kurk haigeks?
Nüüd. sooja ilmaga. Külm õhk teadupärast vajub alla, eks, seega puhutakse külm õhk ülevalt sisse, et ta vaikselt alla vajudes mõnusalt soemaks läheks ja sõna otseses mõttes jalad külmetama ei hakkaks. samuti on oluliselt meeldivam see, kui jahe õhk puhub näkku, kui see, et see varbaid külmetab sooja ilmaga
Ehk siis, minu omal käitub asi täpselt sama moodi ja mina leian, et see on ülimalt meeldiv. Vahepeal oli vajadus sõita ühe korollaga, kuna enda oma oli remondis... ja see oli sooja ilmaga täpselt nagu külmkapp... jalad külmetasid ja temperatuur viidi alla miski 15 kraadi a la 1 minutiga. Kolm korda võib arvata, kas jäi kurk haigeks?
Natuke OT aga kui palava ilmaga kinnised kingad jalas on, siis on see jalgadele külma õhu puhumine päris hea. Kurgu haigeks olen ühe korra Saabi kliimaga ka saanud, kui 25+ kraadise ilmaga kliima 17 kraadi peale keerasin... ja selles süüdistan ikka ennast mitte Saabi insenere;)
Algselt postitas: pluggerxxx
ON see normaalne, et sooja ilmaga sõites kui konditsioneer on sisse lõlitatud hakkab äkitselt jalgadele ja tagaistuja vahekäigulse suunduvatest õhulõõridest puhuma sooja õhku samal ajal kui konsoolil olevatest lõõridest tuleb endiselt külma õhku.
Sooja ilmaga sooja juurde puhuda pole vist väga mõistlik?![]()
ei ,see pole normaalne. siibritega jama,lase parandada
-
pluggerxxx
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Hmm, ei kõla väga loogiliselt, siibrid siibriteks,kui nendega midagi katki oleks siis ma saan aru,et ei puhuks kusagile külma või ei annaks ümber lülitada, aga soe õhk tähendab seda, et kusagilt avatakse ka läbi elektroonika klapp mis sooja radikasse laseb.
Pigem siis nentida, et asi ongi mõeldud nii töötama.
Pigem siis nentida, et asi ongi mõeldud nii töötama.
Algselt postitas: yllarAlgselt postitas: pluggerxxx
ON see normaalne, et sooja ilmaga sõites kui konditsioneer on sisse lõlitatud hakkab äkitselt jalgadele ja tagaistuja vahekäigulse suunduvatest õhulõõridest puhuma sooja õhku samal ajal kui konsoolil olevatest lõõridest tuleb endiselt külma õhku.
Sooja ilmaga sooja juurde puhuda pole vist väga mõistlik?![]()
ei ,see pole normaalne. siibritega jama,lase parandada
Mis kalibreerimine näitab? Veakood 0,või miskid muud numbrid?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
endiselt olen mina seisukohal, et nii peabki olema. Oli nii mu vanal NG900-l, kui praegusel tranduletil. Aga noh, minu seisukohad on ennegi piisavalt valed olnud. Ja kui ka töötab praegu valesti, siis mina olen rahul sellega, mulle eriti see varvaste külmetamine ei meeldi 
