Millised pidurikettad klassikule?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#1

Nüüd siis on selgunud, et minu kollase klassiku pidurdamise vibra põhjustajaks on kõverdunud esimene piduriketas.

Säh sulle speedparts sportbromskit-i :wtf:
Olin siiani arvamusel, et need on EBC kettad (kuna tulid komplektis EBC klotsidega) aga vaadates EBC kataloogi, siis seal ei pakuta 91 a turboklassikule üldse soonitud kettaid. Ju on siis miskid muud tundmatud...

Et siis küsimus, milliseid kettaid järgmiseks soetada?
Tahaks natuke paremaid kettaid kui nn tavalised.
Variante on palju, soonitud, puuritud jne.

Saabcentrali teemasid lugedes jäi silma soovitus, et puuritud kettaid ei soovitata, kuna võivad aukude koha pealt praguneda. Soonituid üldiselt kiideti, kuna eemaldavad klotside tolmu ja hoiavad klotse klaasistumast.

Tänud ette arvamuste eest :notworthy:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Noh, kui juba pidurite kallale lähed, siis tonnise pidurid peaks klassikule õnnestuma külge pookida. Upgradetud piduritega tonniseomanikud (iff, ...), rääkige.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

Tonnise esipidurid ja Black Diamodi komplekt..:D Tagumised peaks suht samad olema ka vist..:D

Aga samas on ka vist nö originaalsetupile..:) siit näeb nimekirja

EDIT: ja TAR-OX teeb ka klassikule kettaid kindlasti, soonituid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Brembo ka kiideti ja on soonilised.
__In Boost We Trust__
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#5

Algselt postitas: D116
Brembo ka kiideti ja on soonilised.

Siin natuke Brembo toodetest juttu.Kiita pole midagi.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#6

Algselt postitas: Cyber
Tonnise esipidurid ja Black Diamodi komplekt..:D Tagumised peaks suht samad olema ka vist..:D

Aga samas on ka vist nö originaalsetupile..:) siit näeb nimekirja

EDIT: ja TAR-OX teeb ka klassikule kettaid kindlasti, soonituid

TAR-OX jäi silma küll.
Reklaamtekstides rõhutakse seotusele F1 maailmaga.
Ei tea kas Eestis ka keegi müüb?

Ja tonnise pidurid on tegelt hea mõte, kuna asjaga ülikiiret pole, siis hakkame nuputama.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#7

Black Diamondi lehel on kummaline info justkui oleks uuemal klassikul ja tonnisel ees samad piduriklotsid (ketastel on küll paksuse vahe, nagu peakski olema):

900 (->93) 2.0 Turbo 16v 11/90-93 klotsid PP 196
9000 2.3 Turbo 16v 89-98 klotsid PP 196

EDIT: Cyber, kas sa mäletad, mis koodiga klotsid sa enda autole ostsid?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Algselt postitas: AndrusFJR
EDIT: Cyber, kas sa mäletad, mis koodiga klotsid sa enda autole ostsid?
PP 196 on mul ees ja PP 138 taga. Vaatasin just tellimusest järele.

Samas, EPC-s on need koodid samad - klassik kuni 93 ja tonnine 86-89. Pildil näevad ka sarnased välja. Edasi (90+ tonnised) on klotisd juba teise kujuga (miski 1/4 suurema pinnaga). Kui ma õieti mäletan, siis oli uuemate tonniste pidurite installiks vaja tagumist katteplaati pisut lõikuda ja oligi kõik. Niiet mingi ikaldus seal nende andmetega on. Ma ei taha uskuda, et seesama klots sulle sobiks sinna.

EDIT: krt, mingi hägune mälestus nagu ütleks, et viimase otsa klassikutele pandi tonnise pidureid... Äkki keegi targem tuletab meelde seda...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#9

Nii peaksi olema, et uuemale klassikule pandi vanema tonnise pidureid.
EPC info on igal juhul õige.
Kunagi jahusime sellest mu kollase klassiku teemas.

Seega ei ole Black Diamondi lehel 90-93 klassiku klotside kohta käiv info õige.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

aga kui ma õieti mäletan, siis pole klassikul ju pidurites vahet, kas on turbo või mitte, seal listis on ka rida:
900 (->93) 2.0 16v 88-93 F-V KBD 247 280.0 23.5 21.5 PP 180
ehk siis 2l, 16 klappi, Front-Vented, ketas KBD 247, läbimõõt 280, paksus 23.5, min paksus 21.5 ja klots PP180.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

TAR-OX on kindlasti mingi ulme hinnaga? :freak:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
TAR-OX on kindlasti mingi ulme hinnaga? :freak:
umbes 2 korda kallimad kui Black Diamond... 100£ paar vs 200£ paar...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#13

Siin väike hinnastatistika, tonnise esimesed soonitud kettad + klotsid. Internetihinnad on kõik koos käibe ja transpordiga Eestisse. Huvitavad erinevused.

EBC soonitud kettad + Redstuff klotsid
ebcbrakesdirect.com - 5400 eek
jspower.ee - 6590 eek

Black Diamond soonitud ja puuritud kettad + klotsid
Partsforsaabs.com - 4300 eek
Carshop.ee - 3870 eek

Tar-ox soonitud kettad + klotsid
Partsforsaabs.com - 5900 eek
Speedparts - 6300 eek + transport, kokku u 7000 eek
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

No mis ta siis nüüd nii huvitavad on..:) Erinevad tootjad, erinevad hinnad. Aga mulle tundub endiselt et BD asjad on oma price/performance suhtelt parimad. Ja eks edasimüüjad tahavad ka elada..:) Mõni lihtsalt tahab paremini elada, kui teised..:P

PS. puuritud/soonitud kettad teevad tugeval pidurdusel lennukile kohast häält..:) Selline propellerlennuki "vhoouuuuuu". Linnasõidul ei teki, aga tugeval mahapidurdusel maanteel küll. Lihtsalt infoks, et inimesed ei ehmataks..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#15

kas te poisid nagu üle ei pinguta natuke?;)

Siis selles mõttes, et kas on kavatsus minna ringrajale selle klassikuga kihutama või Shveitsis mägedest laskuma hakata?
Kui sõita Eestis ja Skandinaavias(maks lubatud kiirus 120 km/h), siis jätkub minumeelest stock piduritest küll ja veel.Ärge nüüd kohe kividega visake, aga tekkis mul selline küsimus:D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Arvestades, et AndrusFJR just käis seal mägede vahel ja veel koos haagisega, siis on tema soov täiesti arvestatav..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#17

Pidurikettad on tehtud tehase poolt "parajad" s.t. hädapärast ajavad asja ära. Linnaliikluses kipub piduritunnetus pehmeks minema kui kettad kuumenevad. Suuremad, kvaliteetsemad kettad ja korralikud klotsid peavad paremini vastu IMHO. NG-l on puuritud kettad ees, ühel teisel auto sai ventileerimata esimesed kettad vahetatud ventileeritud ketaste vastu ja vahe oli tuntav - korduval pidurdamisel oli tunnetus oluliselt konkreetsem. Seega mina võtaks ägedamad.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#18

Algselt postitas: mart96
kas te poisid nagu üle ei pinguta natuke?;)

Siis selles mõttes, et kas on kavatsus minna ringrajale selle klassikuga kihutama või Shveitsis mägedest laskuma hakata?
Kui sõita Eestis ja Skandinaavias(maks lubatud kiirus 120 km/h), siis jätkub minumeelest stock piduritest küll ja veel.Ärge nüüd kohe kividega visake, aga tekkis mul selline küsimus:D

Naelepea pihta Mart :thumb:

Täiesti plaanis minna järgmine aasta Sveitsi kokkutulekule ja koos haagisega, küllap seal ka neid mägesid ette satub :drive:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
tfl
Postitusi: 50
Liitunud: E Juul 16, 2007 11:33
Asukoht:
Auto:

#19

Mu klassikul on 9000 pidurite peale ümber tehtud. Kuidas see täpselt tehtud on seda ma ei tea.
PVA oli mees, kes seda kunagi tegi/lasi teha.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Algselt postitas: tfl
Mu klassikul on 9000 pidurite peale ümber tehtud. Kuidas see täpselt tehtud on seda ma ei tea.
PVA oli mees, kes seda kunagi tegi/lasi teha.
Seal ei olegi väga palju vaja ümber ehitada, tagumist katteplekki tuleb pisut lõikuda vist ja ongi kõik, võibolla ka piduritorusid väänata. Kinnitused klapivad. Netist leiab ilmselt koos piltidega hunnikus õpetusi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: tfl
Mu klassikul on 9000 pidurite peale ümber tehtud. Kuidas see täpselt tehtud on seda ma ei tea.
PVA oli mees, kes seda kunagi tegi/lasi teha.
Ise tegin :thumb:
Vasta