vedrud teevad häält...
hiljuti ostsin auto 9-5 wagon 99a lpt.Mure siis selles et ostes olid autol all madaldusvedrud ja alla olid jäetud tavalised amordid käisid nad suuremate jõnksude peal põhja. Vahetasin nad siis tavaliste vastu välja,panin alla aga nüüd teevad vedrud keeramisel häält (kägisevad)aru ei saa mis jama, panin isegi uued laagrid patjade vahele,võtsin uuesti lahti vaatasin üle kõik ok .Nüüd ringi sõites ikka sama!
-
pluggerxxx
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Keeramisel teevad esimesed häält või. Äkki see tampimine amordi tugilaagrid õhtasse keeranud siis?
Algselt postitas: tanel122
hiljuti ostsin auto 9-5 wagon 99a lpt.Mure siis selles et ostes olid autol all madaldusvedrud ja alla olid jäetud tavalised amordid käisid nad suuremate jõnksude peal põhja. Vahetasin nad siis tavaliste vastu välja,panin alla aga nüüd teevad vedrud keeramisel häält (kägisevad)aru ei saa mis jama, panin isegi uued laagrid patjade vahele,võtsin uuesti lahti vaatasin üle kõik ok .Nüüd ringi sõites ikka sama!
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Leevendusplekid käivad vedru ja taldriku vahele, või mis iganes seal püstakus peaks vedru vastas olema. Kui keegi paneks joonise EPC-st siis saaksid aru, mis seal valesti võib olla.
joonisekohaselt kõik detailid olemas ,mõtlesin korra laagrite peale äkki mingi s..t toodang.(ostsin fixusest).vahetasin need uute vastu kuna parempoolne oli puru ja kuulid jooksid välja.Välja nägid nad ühesugused plastikust ! Nüüd panin tähele nr 5 detail puudub ,kas see ongi leevendus plekk?



