Ma ei ole kindel, kas tegemist on nakkushaigusega!? Igatahes pärast pisikese soetamist ja esimeste lennutundide läbimist oli raske uksest välja astuda. Esiteks oli selg harjunud sügaval üli mugava istme sees olemisega ja teiseks olid käed kramplikult rooli küljes. Kui välja õnnestus saada, pidi kõike seda lapselikku vaimustust kohe teistega jagama! Lihtsalt tõmbab kõik see põhjalikkus alates cargo võrgust kuni topsihoidjateni...
Sünnitunnistus:
11/2000 Trollhättan;
Aero, hele nahksisu, ventileeritud istmed soendusega, 169kw.
Hooldusraamatus kõik korralised olemas, tehtud Šveitsis, viimased 2 aastat Troostis Viki käe all.
SID terve, karterituulutus olemas, DI korras, päiksevarjud seisavad vastu lage, tüüpvigu ei esine

Soetatud 17" 10-spoke'dele uued GoodYear Eagle F1 rehvid, ees ootamas Nokian HKPL7 ost talveks 16" 3-kodaraga saabi velgedele. Samuti plaanis Powerflex'id panna.