EDIT: Downpipe isoleerida? ... Originaal kollega on kehva midagi teha ja see originaalne heatshield peaks olema abiline küll .... vist
Temperatuurid kapoti all
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Et siis jah ... Temperatuurid kapoti all võiks ju olla madalamad. Nagu mina rumal inime Saabi õhuvoolust aru saan, siis peaks õhk läbi radikate ja katlaruumi liikuma auto alla
Olen näinud pisikest scoopi Saabi kapotil, mis minu mõtte järgi peaks olema parem variant, kui imevaid lõhesi ehitada... Vesi tilgub sinna kuhu pole vaja ja noh probleemne asi Saabi puhul minuarust . ....
EDIT: Downpipe isoleerida? ... Originaal kollega on kehva midagi teha ja see originaalne heatshield peaks olema abiline küll .... vist
:?
EDIT: Downpipe isoleerida? ... Originaal kollega on kehva midagi teha ja see originaalne heatshield peaks olema abiline küll .... vist
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kui teha scoop siis tahapoole avausega, et kuum õhk liiguks tahapoole välja.
Kah idee
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Midagi sellist on tehtud ...
Lisatud failid
Lisatud failid
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Seda tüüpi scoopi näeb enamasti subarutel, aga neil on see selle mõttega, et seal all asub kohe intercooler. Ei oskagi nagu kommenteerida. Selline nagu bmw-l jääks väga väga väga mööda 9-5el. Subaru tüüpi scoop aga oleks nagu veidi mõtetu. Parajalt keeruline ülesanne kapotile õiget asja leida 
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: iroman
Millest see mootoriruum üle kuumeneb, suur vurr, torukolle, paks intercooler, 3" downpipe või on kliima eemaldatud ja ventikas sellevõrra laisem ? Water temp kell on?
Cooler on paks, downpipe kah 3'' ... vee tempi näen sidilt ja see näitas palaval suvepäeval rahvast täis autoga paarutades päris jubedaid numbreid (kont kah huugas täiega). Kõrgeim mida nägin oli 118 . Kuigi et ventika teine kiirus hakkab alles 113'st, vahetasin igaks sajaks juhuks termostaadi.
Mootori alumine ots on 234 oma .. olen kuskilt lugenud, et sellise konversiooni läbi teinud masinad toodavad kuumust pisut rohkem kui originaalid ....
Et pani mõtlema natuke ....
9-5 nina tundub üldse kinnisevõitu, spoiler stockis näiteks...Võiks ju olla veidi "lahtisem". Ma ei tea, mida oled seal modinud, kindlasti iluvõre hõreda võrguga, parem üldse ilma-. Õhuvõtu avad kindlasti mitte, pigem õhu väljalaske avad. Kuhu teha ja kuidas, see on küsimus, kui ,siis kollektori, mitte DI kasseti kohale ,äärtesse tahapoole, oleneb mis seal all on, kui vesi sisse pääeb. Parem oleks kapoti esiklaasile lähemal olev piirkond, soe õhk ju sinna üles koguneb. Variant nagu USA muskliautodel, see muidugi kole. Aretada esitiibadesse ventikatega avad (vesi ei tule sisse) õhu juhtimiseks neisse kasutada mingeid shahte. Downpipe kindlasti termoteibiga rõõmsalt üle. Vurri kuum osa ka võiks olla kaetud, ES-tuningus nägin letis mingit hõbeollust selleks otstarbeks. Spoileri variante:love::red:
Lisatud failid
Lisatud failid
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Beserker
Paigaldasin enda autole ka suurema intercooleri nagu viimasel pildil ja nüüd mõlgutan mõteid kus saaks sarnase spoileri nagu pildil.![]()
realcar.se lehelt võid mingi taolise pamperi leida

