Kas on mõtet...9-3 remonti vajav TiD

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
vip001
Postitusi: 10
Liitunud: E Sept 28, 2009 17:43
Asukoht:
Auto:

#1

Tervitus Saabionud.

Leidsin ilusa ja hea varustusega 2001a. 9-3 TiD 92kw. Hind oli ka hea(lisainfos et vajab "veidi" remonti.) Helistasin. Onu rääkis ilusti ära. Vahepeal turbo töötab, vahel mitte. Käis servises. Öeldi et ajus veakoodid sees(ilmselt avarii reziimis ka) ja koodid näitavad et mingi kala turpsiga....õli ka kaduma hakanud...ilmselt sinna auku see kaobki(arvasid ka servise onud). Ülevaatuselt ei saanud ka läbi kuna käsipidur olevat kehvasti võtnud.

Äkki tuleb siitpoolt mõni asjalik nõuanne milliste summadega peaks arvestama kui auto ära osta ja remontima asuda...või kas üldse on mõtet.

A24 link: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 778
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

Äkki asi hoopis EGR-is? Tollega võib nii olla, et vahepeal lööb mootori avariirežiimi, turbo tagant ja pöördeid üle ~3500 ei luba. Mul oli igatahes nii. Kui veidi gaasiga mängida, kustus oranž tuluke armatuuris ära ja jõud oli tagasi.

Btw, mul on ka hea varustusega traktor. ;)
vip001
Postitusi: 10
Liitunud: E Sept 28, 2009 17:43
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: tõh
Äkki asi hoopis EGR-is? Tollega võib nii olla, et vahepeal lööb mootori avariirežiimi, turbo tagant ja pöördeid üle ~3500 ei luba. Mul oli igatahes nii. Kui veidi gaasiga mängida, kustus oranž tuluke armatuuris ära ja jõud oli tagasi.

Btw, mul on ka hea varustusega traktor. ;)

Sul ka ilus auto, kuid mul vaja vähemalt 4 ukselist. Aga õli pidavat ka kaduma, seda väitis müüa ise ja ka servise mehed et sööb õli....oleks asi ainult klapis poleks asi nii hull....mis teha???...kas osta siiski ära ja hakata jälgi ajama või eemale pigem hoida?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3187
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

Tegu siis selle autoga: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5290
Algselt ostetud Tartust Ropka autopoest mille maine on üldiselt nutune, seesama masin on ka ülesse klopsitud. Samas mõnda teist servist kasutada kus selgub tõde, mis autoga tegelikult lahti on.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 778
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#5

Algselt postitas: rantto
seesama masin on ka ülesse klopsitud
Kust see info? Vana omaniku teemas kirjas?
vip001
Postitusi: 10
Liitunud: E Sept 28, 2009 17:43
Asukoht:
Auto:

#6

Pilt selge
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3187
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#7

Info tuleneb visuaalsel vaatlusel, oli miski teema esiotsaga, täpselt ei mäleta. Kui mina seda kunagi vaatamas käisin maksis 125k see oli aastaid tagasi. Selgita välja mis viga ja osta ära. Kui peaks lahjakas jääma siis mul pakkuda antud masinale tuuning box.
vip001
Postitusi: 10
Liitunud: E Sept 28, 2009 17:43
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: rantto
Info tuleneb visuaalsel vaatlusel, oli miski teema esiotsaga, täpselt ei mäleta. Kui mina seda kunagi vaatamas käisin maksis 125k see oli aastaid tagasi. Selgita välja mis viga ja osta ära. Kui peaks lahjakas jääma siis mul pakkuda antud masinale tuuning box.


No ei tahaks ämbrisse ka astuda ostuga....äkki tõesti uut turbot jne ka vaja...ei plaani koheselt selliseid investeringuid teha ja kasutatud vaevalt neid liigu ja kui liiguks ei julgeks osta(ei tea kaua kestab kasut.)
Sinu pakkumine on muidugi tore...mis box muidu maksab?(võid panna PM) Palju väänet juurde annab? Orig. on sellel vist 260nm?
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 778
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#9

Algselt postitas: vip001
Algselt postitas: rantto
Info tuleneb visuaalsel vaatlusel, oli miski teema esiotsaga, täpselt ei mäleta. Kui mina seda kunagi vaatamas käisin maksis 125k see oli aastaid tagasi. Selgita välja mis viga ja osta ära. Kui peaks lahjakas jääma siis mul pakkuda antud masinale tuuning box.


No ei tahaks ämbrisse ka astuda ostuga....äkki tõesti uut turbot jne ka vaja...ei plaani koheselt selliseid investeringuid teha ja kasutatud vaevalt neid liigu ja kui liiguks ei julgeks osta(ei tea kaua kestab kasut.)
Sinu pakkumine on muidugi tore...mis box muidu maksab?(võid panna PM) Palju väänet juurde annab? Orig. on sellel vist 260nm?
Vaata siia: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid138985

Ehk siis antud (kui ta oleks korras) mootoril lükkaks 270 pealt väände 320 peale.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3187
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#10

Tänud tõh! See disla asub nagunii Tallinnas kus on ka kõik Saabi remontivad asutused. Lase teadjatel masin üle vaadata ja selgub tõde. Saad teada palju remont maksma läheb.
Samas kui a24 uurida siis ei oskagi midagi võtta, kas tõh-i kupee või saab9-3e eks masin mis on ka uuesti müüki tekkinud.

E: Oleks praegu teist autot vaja siis ostaks kohe oma vana disla kupee tagasi, head suured uksed:head:
vip001
Postitusi: 10
Liitunud: E Sept 28, 2009 17:43
Asukoht:
Auto:

#11

Kõik õige...

käisin täna hommikul tallinnas(pärit viljandist)...päeval koju jõudes nägin alles seda autot.....peab siis jälle ära käima. Paha on see et sellel saabil pole ülevaatust juba kuu aega...ei tea kas kindl. on.
vip001
Postitusi: 10
Liitunud: E Sept 28, 2009 17:43
Asukoht:
Auto:

#12

kas box midagi lõhkuma ei hakka?....mootori poole pealt(rehvid nagunii :P)
vip001
Postitusi: 10
Liitunud: E Sept 28, 2009 17:43
Asukoht:
Auto:

#13

Nii, kallid kaasmaalased. Sai teekond rataste alla võetud ja see kuulus 9-3 TiD üle vaadatud.
Omanik rääkis et ostis selle auto kellegi tartlase käest kes ostis selle Ropkast(vastava märgistusega numbri alused olid ka küljes). Omanik ütles kohe et ta ei tea autodest midagi ja tehnilist poolt oli temaga raske arutada. Masin seisab suvest saati, kuna omanikul pole rahakotti et vead kõrvaldada. Tegin ka proovisõitu. Mitte ühegi käiguga(ka tühikäigul) ei lase üle 3000 rpm-i (ilmselt mootor avarii reziimis). Turbo nagu õline polnud. Küll aga kuuma koja juures oli tahmane :wise:
Tagaluugi amordid hakkavad väsima(poole pealt tahab omal jõul kinni kukkuda)
Väliseid suuremaid avariisid ei tuvastanud.
Mootori oli minu tulekuks millegipärast korralikult töösoojaks aetud. Käivitus ilusti...kuna pöördeid anda ei saanud siis väljalaskest miskit värvi suitsu või tahma ei tulnud. Juhi turvavöö ei rullunud sisse tagasi( ütles et peaks määrima et libiseks paremini sisse :wall:
Väliseid iluvigu oli minu jaoks liiga palju(ei otsi uut autot kuid esines väiksemaid mõlke, kriime ja värvi lahtisust stangedel).
Olen varem sõitnud bensukaga Saabiga ja see oli salongis vaikne. See disla aga värises ja põrises seest(armatuur) nagu sõidaks 85a disla golfiga :freak:
Käigud lülitusid ilusti ja kliima puhus külma :drive:
Kahjuks olid kompuutril paar pikslit puudu ja see muutis kompu loetavuse kehvaks.
Kui keegi on sellest autost veel huvitatud siis võib täpsustavamaid küsimusi esitada, püüan võimalikult erapooletult vastata ja autot mitte kiita ega laita vaid rääkida nii nagu on. Ise olen sellest autost loobunud ning vaatan teist marki(kuna pole alternatiivset hea hinnaga saada).

Terv. vip :thumb:
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 778
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#14

Algselt postitas: vip001
Mootori oli minu tulekuks millegipärast korralikult töösoojaks aetud. Käivitus ilusti...
Ilmselt pole siis ka see 2.2-ne külmkäivituse kalast prii.
Vasta