Tervitus Saabionud.
Leidsin ilusa ja hea varustusega 2001a. 9-3 TiD 92kw. Hind oli ka hea(lisainfos et vajab "veidi" remonti.) Helistasin. Onu rääkis ilusti ära. Vahepeal turbo töötab, vahel mitte. Käis servises. Öeldi et ajus veakoodid sees(ilmselt avarii reziimis ka) ja koodid näitavad et mingi kala turpsiga....õli ka kaduma hakanud...ilmselt sinna auku see kaobki(arvasid ka servise onud). Ülevaatuselt ei saanud ka läbi kuna käsipidur olevat kehvasti võtnud.
Äkki tuleb siitpoolt mõni asjalik nõuanne milliste summadega peaks arvestama kui auto ära osta ja remontima asuda...või kas üldse on mõtet.
A24 link: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas on mõtet...9-3 remonti vajav TiD
Äkki asi hoopis EGR-is? Tollega võib nii olla, et vahepeal lööb mootori avariirežiimi, turbo tagant ja pöördeid üle ~3500 ei luba. Mul oli igatahes nii. Kui veidi gaasiga mängida, kustus oranž tuluke armatuuris ära ja jõud oli tagasi.
Btw, mul on ka hea varustusega traktor.
Btw, mul on ka hea varustusega traktor.
Algselt postitas: tõh
Äkki asi hoopis EGR-is? Tollega võib nii olla, et vahepeal lööb mootori avariirežiimi, turbo tagant ja pöördeid üle ~3500 ei luba. Mul oli igatahes nii. Kui veidi gaasiga mängida, kustus oranž tuluke armatuuris ära ja jõud oli tagasi.
Btw, mul on ka hea varustusega traktor.![]()
Sul ka ilus auto, kuid mul vaja vähemalt 4 ukselist. Aga õli pidavat ka kaduma, seda väitis müüa ise ja ka servise mehed et sööb õli....oleks asi ainult klapis poleks asi nii hull....mis teha???...kas osta siiski ära ja hakata jälgi ajama või eemale pigem hoida?
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3187
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tegu siis selle autoga: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5290
Algselt ostetud Tartust Ropka autopoest mille maine on üldiselt nutune, seesama masin on ka ülesse klopsitud. Samas mõnda teist servist kasutada kus selgub tõde, mis autoga tegelikult lahti on.
Algselt ostetud Tartust Ropka autopoest mille maine on üldiselt nutune, seesama masin on ka ülesse klopsitud. Samas mõnda teist servist kasutada kus selgub tõde, mis autoga tegelikult lahti on.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3187
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Info tuleneb visuaalsel vaatlusel, oli miski teema esiotsaga, täpselt ei mäleta. Kui mina seda kunagi vaatamas käisin maksis 125k see oli aastaid tagasi. Selgita välja mis viga ja osta ära. Kui peaks lahjakas jääma siis mul pakkuda antud masinale tuuning box.
Algselt postitas: rantto
Info tuleneb visuaalsel vaatlusel, oli miski teema esiotsaga, täpselt ei mäleta. Kui mina seda kunagi vaatamas käisin maksis 125k see oli aastaid tagasi. Selgita välja mis viga ja osta ära. Kui peaks lahjakas jääma siis mul pakkuda antud masinale tuuning box.
No ei tahaks ämbrisse ka astuda ostuga....äkki tõesti uut turbot jne ka vaja...ei plaani koheselt selliseid investeringuid teha ja kasutatud vaevalt neid liigu ja kui liiguks ei julgeks osta(ei tea kaua kestab kasut.)
Sinu pakkumine on muidugi tore...mis box muidu maksab?(võid panna PM) Palju väänet juurde annab? Orig. on sellel vist 260nm?
Vaata siia: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid138985Algselt postitas: vip001Algselt postitas: rantto
Info tuleneb visuaalsel vaatlusel, oli miski teema esiotsaga, täpselt ei mäleta. Kui mina seda kunagi vaatamas käisin maksis 125k see oli aastaid tagasi. Selgita välja mis viga ja osta ära. Kui peaks lahjakas jääma siis mul pakkuda antud masinale tuuning box.
No ei tahaks ämbrisse ka astuda ostuga....äkki tõesti uut turbot jne ka vaja...ei plaani koheselt selliseid investeringuid teha ja kasutatud vaevalt neid liigu ja kui liiguks ei julgeks osta(ei tea kaua kestab kasut.)
Sinu pakkumine on muidugi tore...mis box muidu maksab?(võid panna PM) Palju väänet juurde annab? Orig. on sellel vist 260nm?
Ehk siis antud (kui ta oleks korras) mootoril lükkaks 270 pealt väände 320 peale.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3187
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tänud tõh! See disla asub nagunii Tallinnas kus on ka kõik Saabi remontivad asutused. Lase teadjatel masin üle vaadata ja selgub tõde. Saad teada palju remont maksma läheb.
Samas kui a24 uurida siis ei oskagi midagi võtta, kas tõh-i kupee või saab9-3e eks masin mis on ka uuesti müüki tekkinud.
E: Oleks praegu teist autot vaja siis ostaks kohe oma vana disla kupee tagasi, head suured uksed:head:
Samas kui a24 uurida siis ei oskagi midagi võtta, kas tõh-i kupee või saab9-3e eks masin mis on ka uuesti müüki tekkinud.
E: Oleks praegu teist autot vaja siis ostaks kohe oma vana disla kupee tagasi, head suured uksed:head:
Nii, kallid kaasmaalased. Sai teekond rataste alla võetud ja see kuulus 9-3 TiD üle vaadatud.
Omanik rääkis et ostis selle auto kellegi tartlase käest kes ostis selle Ropkast(vastava märgistusega numbri alused olid ka küljes). Omanik ütles kohe et ta ei tea autodest midagi ja tehnilist poolt oli temaga raske arutada. Masin seisab suvest saati, kuna omanikul pole rahakotti et vead kõrvaldada. Tegin ka proovisõitu. Mitte ühegi käiguga(ka tühikäigul) ei lase üle 3000 rpm-i (ilmselt mootor avarii reziimis). Turbo nagu õline polnud. Küll aga kuuma koja juures oli tahmane
Tagaluugi amordid hakkavad väsima(poole pealt tahab omal jõul kinni kukkuda)
Väliseid suuremaid avariisid ei tuvastanud.
Mootori oli minu tulekuks millegipärast korralikult töösoojaks aetud. Käivitus ilusti...kuna pöördeid anda ei saanud siis väljalaskest miskit värvi suitsu või tahma ei tulnud. Juhi turvavöö ei rullunud sisse tagasi( ütles et peaks määrima et libiseks paremini sisse
Väliseid iluvigu oli minu jaoks liiga palju(ei otsi uut autot kuid esines väiksemaid mõlke, kriime ja värvi lahtisust stangedel).
Olen varem sõitnud bensukaga Saabiga ja see oli salongis vaikne. See disla aga värises ja põrises seest(armatuur) nagu sõidaks 85a disla golfiga
Käigud lülitusid ilusti ja kliima puhus külma
Kahjuks olid kompuutril paar pikslit puudu ja see muutis kompu loetavuse kehvaks.
Kui keegi on sellest autost veel huvitatud siis võib täpsustavamaid küsimusi esitada, püüan võimalikult erapooletult vastata ja autot mitte kiita ega laita vaid rääkida nii nagu on. Ise olen sellest autost loobunud ning vaatan teist marki(kuna pole alternatiivset hea hinnaga saada).
Terv. vip
Omanik rääkis et ostis selle auto kellegi tartlase käest kes ostis selle Ropkast(vastava märgistusega numbri alused olid ka küljes). Omanik ütles kohe et ta ei tea autodest midagi ja tehnilist poolt oli temaga raske arutada. Masin seisab suvest saati, kuna omanikul pole rahakotti et vead kõrvaldada. Tegin ka proovisõitu. Mitte ühegi käiguga(ka tühikäigul) ei lase üle 3000 rpm-i (ilmselt mootor avarii reziimis). Turbo nagu õline polnud. Küll aga kuuma koja juures oli tahmane
Tagaluugi amordid hakkavad väsima(poole pealt tahab omal jõul kinni kukkuda)
Väliseid suuremaid avariisid ei tuvastanud.
Mootori oli minu tulekuks millegipärast korralikult töösoojaks aetud. Käivitus ilusti...kuna pöördeid anda ei saanud siis väljalaskest miskit värvi suitsu või tahma ei tulnud. Juhi turvavöö ei rullunud sisse tagasi( ütles et peaks määrima et libiseks paremini sisse
Väliseid iluvigu oli minu jaoks liiga palju(ei otsi uut autot kuid esines väiksemaid mõlke, kriime ja värvi lahtisust stangedel).
Olen varem sõitnud bensukaga Saabiga ja see oli salongis vaikne. See disla aga värises ja põrises seest(armatuur) nagu sõidaks 85a disla golfiga
Käigud lülitusid ilusti ja kliima puhus külma
Kahjuks olid kompuutril paar pikslit puudu ja see muutis kompu loetavuse kehvaks.
Kui keegi on sellest autost veel huvitatud siis võib täpsustavamaid küsimusi esitada, püüan võimalikult erapooletult vastata ja autot mitte kiita ega laita vaid rääkida nii nagu on. Ise olen sellest autost loobunud ning vaatan teist marki(kuna pole alternatiivset hea hinnaga saada).
Terv. vip

