9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema

Tonnised ja nende mured
Vasta
copypaste
Postitusi: 54
Liitunud: L Juul 02, 2005 11:52
Asukoht:
Auto:

#1

Lugu selline, et auto pidurdades teeb kahtlast heli (mitte mootor) ja rool hakkab käes kergelt tõmblema. Ise kahtlustan, et üks piduriketas võib kõver olla. Kas kellegi on sellist kogemust olnud ja spekuleeriks, milles veel võiks viga olla?:drive::notworthy:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

jah tõenäoliselt ketas kõver. sai just möödunud nädalal yhel classikul ketas sirgeks lasta treida ja asi ununes
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
copypaste
Postitusi: 54
Liitunud: L Juul 02, 2005 11:52
Asukoht:
Auto:

#3

Ega ei oska öelda palju üks piduri ketas võiks maksta, romulast näiteks, millel veel ketast oleks, mida kulutada? Kui juba vahetuseks läheks vahetaks nad kõik välja või siis esimesed kuna nad suht õhukesed juba.:drive:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

Mul on oma 96 aasta masina lammutamine lõppjärgus, jäänud on veel sillad alt kruvida. Tõsi asun Tallinnas. Kui midagi vaatamata vahemaale peaks sobima helista (töö ajal) 6065 962, muidu tasku 56 806 962.

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=771
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1217
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#5

No piduridetaile võiks küll ju ikka poest osta, mitte romulast. Arvestades seda, et uus ketas ei maksa vist kah suhteliselt mittemidagi? (300 ümber tükk)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

samas ketta treimine 50 kr.
üldse paljusid asju saab remontida ja remontimiseks ka paljud asjad mõeldud, kõike ei pea kohe poest ostma!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#7

ega piduriketta treimisega paljud kohad hakkama ei saa. ketas ei tohi olla ühtlaselt treitud, ta peab ühest kohast veidi paksem olema, et ta klotsid eemale lükkaks, kui pidurdada vaja ei ole.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

no eks tonnise kettad ole ehk natuke kallimad kui classicu omad, mis maksid 350 eeku paar..:P Ma (rõhutan, MINA) põhimõtteliselt ei hakka sellise hinna juures treima neid vaid vahetan.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#9

no kui 900 ng kettad maksavad juba 2300.- paar ega ma ei hakka siis ka mõtlema, et OK saan ehk suveni nende ketastega hakkama, vaid vahetan uute vastu. Ventileeritavatel ketastel on ka see häda, et kui need on kõverad siis need vajuvad läbi kui pidurdada ja viskama hakkavad ka ja üldiselt on hea kui autol on aktiivne turvavarustus korralik (rool ja pidurid)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Cyber
no eks tonnise kettad ole ehk natuke kallimad kui classicu omad, mis maksid 350 eeku paar..:P Ma (rõhutan, MINA) põhimõtteliselt ei hakka sellise hinna juures treima neid vaid vahetan.

Sai aru et võib ka http://www.autoosad.ee lehelt tellida. Kõik kes soovi on avaldanud, on oma jupid ka kätte saanud. Minu aparaadile läheks pidurikettad maksma niisuguse summa
Muuseas minu teada treivad kettaid isegi mõned autoteenindused. Kui ketta profiil on valesti kulunud ning kettal paksust piisavalt siis roni aga teraga ligi ja ...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

hoplaa, sa ajad jama!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#12

sel juhul aeti seda jama ka autokoolis. võib-olla on tegelikkuses asi teistmoodi. aga mil moel sinu meelest klotsid kettast eemalduvad?
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#13

Ega nad nii hirmasti eemalduma peagi - kui surve ära kaob ja ketas klotside vahel liikuma pääseb mahuvad sinna juba mõned õhumolekulid vahele ja sest piisab. Mu meelest pole ka uutel ketastel miskit planeeritud ebatasasust klotside eemaldamiseks ... :)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Pole seal mingeid paksendeid,siis olekski pidurdades vibropink.Põhimõtteliselt Ryhkija jutt sarnaneb tegelikkusele.Pöörlev asi koos tekitatud õhupööristega surub seisvat asja eemale,kui viimasele puudub survejõud.
Vasta