Saab 9-5 2,0 vs 2,2 TiD
oojaa, kui valida siis bensukas, aga kui diislit siis vaata veelkord volvode poole, 2,4 d5 mootor on ju volvol päris hea aga saabil 2,2 opeli oma, on ikka suht probleemne, see et mul neid kaks tükki on, ei tähenda, et ma nendega nii väga rahul oleksin, nad saab lihtsalt odavalt kätte.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7675
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kütusekulust rahaliselt lähtuvalt on 2,2 d hea valik.
mootor peaks kestma kauem, ennem kui suuremat hooldust tahab, kui bensakas.
jõudu piisavalt, hätta möödasõitudel ei jää.
ise olen peale d proovimist d peale juba jäänud sellest kevadest ja arvan, et ka edaspidi.
juppe liigub lammarites kah, ja hinnad pole ka eriti tapvad.seega kui peaks midgi vaja minema, siis saab kätte kah.
edit: aga kuhu see su politsei 900 jäi?? kas oli turbokas?
mootor peaks kestma kauem, ennem kui suuremat hooldust tahab, kui bensakas.
jõudu piisavalt, hätta möödasõitudel ei jää.
ise olen peale d proovimist d peale juba jäänud sellest kevadest ja arvan, et ka edaspidi.
juppe liigub lammarites kah, ja hinnad pole ka eriti tapvad.seega kui peaks midgi vaja minema, siis saab kätte kah.
edit: aga kuhu see su politsei 900 jäi?? kas oli turbokas?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Muidugi on Ivometsal ka õigus ja ega ma nii väga ei nurise ka oma traktorite üle, lihtsalt hetkel olen üldse Saabide suhtes kaunis kriitiline, kuna viimasel ajal olen jätnud Troosti ikka väga suuri remondi summasid ja lähiajal võib see paisuda 6 kohaliseks numbriks.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Algselt postitas: ivomets
edit: aga kuhu see su politsei 900 jäi?? kas oli turbokas?
Sellega sõitsin Rootsi poole peal vahetusõpilasena. Minust jäi ta sinna. Aga käigukasti kahvlite kõveraks tagasi painutamise jõudsin küll sekgeks saada. Turbokas oli, aga selline lihtne nelja uksega sedaan.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3187
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Disla ikka, olgugi, et ma oma kunagise 2,2TiD-ga oigasin pidevalt oli sellega öko sõita. Tehasest peal kero mis talvel suur pluss on ja üks suurimaid asju mida taga igatsen. Kui pentsuka peale minna siis igapäeva asjatamiseks on Aero parim lahendus.
Diisli puhul väldi taksosid.
Diisli puhul väldi taksosid.
D5 teeb volvol ootamatult suurt müra - nii S80l kui XC90 olid üllatavalt lärmakad minu enda vana saabi tidiga võrreldes. Võibolla on asi ka minu kõrvakuulmises, mis saabi mürinaga juba nii harjunud on. Aga isiklikult ei näe ühtegi põhjust, miks 2.0 bensukat eelistada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7675
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tänase hommikuga tuli meelde veel üks väga suur d pluss: kellapealt programeeritav eelsoojendus! õhtul paned kella peale ja kõik!
hommikul
kui 20 min töötand, siis tänasel päeval oli päris hea istuda sooja autosse.
hommikul
kui 20 min töötand, siis tänasel päeval oli päris hea istuda sooja autosse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.

