tonnise manuualkastile automaadi mootor?

Tonnised ja nende mured
Vasta
andi987
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 05, 2009 14:42
Asukoht:
Auto:

#1

selline mure siis et kas aut. kastiga auto mootor hakkab manuaal kastile autole.auto siis 9000 93. a. ja 2.0 t. endal siis manuaal kast kuid mootorit vaja ja saadaval on automaat kastiga.
andi987
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 05, 2009 14:42
Asukoht:
Auto:

#2

ja veel lisaks et saadaval on 87. a.isend.2.0 t 121 kw. mootori kubatuurid muidu samad nagu minu omal.
AntsJ
Postitusi: 28
Liitunud: N Jaan 15, 2009 15:41
Asukoht:
Auto:

#3

Kasti kinnitused üks ühele ilmselt ei hakka.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

87 ja 93 ristamine vist päris hea mõte ei ole...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

Kui veel vanakooli mootor on see 93 siis pole ju hullu. 93 lõpus vist tuli see uuem mootor.

Või kehtis see B234 kohta :conf:
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#6

Peaks olema täitsa tehtav asi,

mootoril peab ära vahetama hooratta. automaadil tegelikult hoorattas ültsegi puudub vaid on hammasvöö.
kasti kinnitustel võib olla ühe poldi erinevus mis ei sega tegelikult lõpp tulemust. mudugi võiks olla mõlemad autod DI süütega seda valutum on mootori vahetus.

Aga alati võib üllatusi tulla!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

DI olemasolu-puudumine ei muuda mitte midagi "rauas":facts: .
andi987
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 05, 2009 14:42
Asukoht:
Auto:

#8

et siis on ka mõtet seda endale soetada või ei..ise suht-koht võhik selle koha pealt.
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#9

Nagu vihjati siis raud peaks sobima.
Järelikult saab ka selle peale panna.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#10

Õlipumba alumiiniumist korpus ehk kaan, mille all-sees on õlipumba hammakad, on erinev.See tuleb ringi tõsta.Kuna vanemal versioonil ei ole seal vända asendi anduri jaoks kohta.
Plokikaan on ka 87a. tõenäoliselt ka veel teine.Nukkvõllide õlitus on vanal versioonil eraldi torudega nukaraamide peal ja rabedate plastikpõlvedega.Ja mälu sopis uitab ka see meenutus, et klapid olid ka vist erinevad.See ei ole kindel.Kuigi erinevad kaaned peaksid plokkide otsa istuma, lihtsalt need on kaane sise-ehituse erinevused.

Ja ANTSJ peaks ilmselt vist suu kinni hoidma, kui küsimuse sisu üks-ühele külge ei hakka...

:poke:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

Kas ehk oleks siis mõistlik juba 93a mootori kaas ära kasutada vanema mootori peal. Nõmedate õlitorude probleem kohe lahendatud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Igasugune downgreidimine,eriti sellise vanatüübilise raua vastu pole vist eriti tark tegu.
AntsJ
Postitusi: 28
Liitunud: N Jaan 15, 2009 15:41
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: timutit


Ja ANTSJ peaks ilmselt vist suu kinni hoidma, kui küsimuse sisu üks-ühele külge ei hakka...

:poke:


Ja Sa tarkpea ära lase end igast asjast häirida :poke:
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#14

Kas see 93a masin on B202 (vanem) või B204 (uuem) mootoriga? See on nagu esimene küsimus millele vastust vaja saada. Kui on B204 siis vanemat mootorit ilma suurema ehituseta sinna peale ei saa. Kui B202 siis plokk on sama ning kast kinnitub otse ploki külge. Kuid mitmed asjad moto küljes erinevad, nagu õlipump jms.
Aga mis olemasoleval motol viga, võibolla siiski mõtekam remontida?
andi987
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 05, 2009 14:42
Asukoht:
Auto:

#15

nagu ma targematelt uurinud olen siis mul vanema tüübi mootor.mootoril siis viga selline et kett on ikka koledasti läbi ja plokikaan UUESTI kõver(korra käis juba lihvis ja remondis),nüüd siis sama mure ainult et esimese korraga võrreldes on praegune hullem.muidugi oleks hea kui saaks sama aastaarvuga mootori, kuid masuaeg ja rahakott ei võimalda palju raha välja käia.kui just keegi sellist asja järelmaksuga ei anna.:)
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#16

Aga mis põhjustab plokikaane kõverdumise? Kui sa sellele jälile ei saa, võib juhtuda, et "uus" mootor hävineb varsti samamoodi.

Keti hind on üsna väike. Komplekt hammasrattaid maksab rohkem. Samas kui hammakad silmnähtavalt kulunud pole, siis võib need vanad jätta. Risk muidugi jääb. Ka on võimalus, et uus kett hakkab veidi kulunud hammakate peale "häälitsema".
andi987
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 05, 2009 14:42
Asukoht:
Auto:

#17

kes teab kes teab,keti vodinad on mul olemas peale hammakate. ei oska ise enam midagi mõelda et mis ja kus võib viga olla.loodan et `uus ``mootor lahendab probleemi.
Vasta