tonnise manuualkastile automaadi mootor?
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Peaks olema täitsa tehtav asi,
mootoril peab ära vahetama hooratta. automaadil tegelikult hoorattas ültsegi puudub vaid on hammasvöö.
kasti kinnitustel võib olla ühe poldi erinevus mis ei sega tegelikult lõpp tulemust. mudugi võiks olla mõlemad autod DI süütega seda valutum on mootori vahetus.
Aga alati võib üllatusi tulla!
mootoril peab ära vahetama hooratta. automaadil tegelikult hoorattas ültsegi puudub vaid on hammasvöö.
kasti kinnitustel võib olla ühe poldi erinevus mis ei sega tegelikult lõpp tulemust. mudugi võiks olla mõlemad autod DI süütega seda valutum on mootori vahetus.
Aga alati võib üllatusi tulla!
DI olemasolu-puudumine ei muuda mitte midagi "rauas":facts: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Õlipumba alumiiniumist korpus ehk kaan, mille all-sees on õlipumba hammakad, on erinev.See tuleb ringi tõsta.Kuna vanemal versioonil ei ole seal vända asendi anduri jaoks kohta.
Plokikaan on ka 87a. tõenäoliselt ka veel teine.Nukkvõllide õlitus on vanal versioonil eraldi torudega nukaraamide peal ja rabedate plastikpõlvedega.Ja mälu sopis uitab ka see meenutus, et klapid olid ka vist erinevad.See ei ole kindel.Kuigi erinevad kaaned peaksid plokkide otsa istuma, lihtsalt need on kaane sise-ehituse erinevused.
Ja ANTSJ peaks ilmselt vist suu kinni hoidma, kui küsimuse sisu üks-ühele külge ei hakka...
:poke:
Plokikaan on ka 87a. tõenäoliselt ka veel teine.Nukkvõllide õlitus on vanal versioonil eraldi torudega nukaraamide peal ja rabedate plastikpõlvedega.Ja mälu sopis uitab ka see meenutus, et klapid olid ka vist erinevad.See ei ole kindel.Kuigi erinevad kaaned peaksid plokkide otsa istuma, lihtsalt need on kaane sise-ehituse erinevused.
Ja ANTSJ peaks ilmselt vist suu kinni hoidma, kui küsimuse sisu üks-ühele külge ei hakka...
:poke:
Igasugune downgreidimine,eriti sellise vanatüübilise raua vastu pole vist eriti tark tegu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas see 93a masin on B202 (vanem) või B204 (uuem) mootoriga? See on nagu esimene küsimus millele vastust vaja saada. Kui on B204 siis vanemat mootorit ilma suurema ehituseta sinna peale ei saa. Kui B202 siis plokk on sama ning kast kinnitub otse ploki külge. Kuid mitmed asjad moto küljes erinevad, nagu õlipump jms.
Aga mis olemasoleval motol viga, võibolla siiski mõtekam remontida?
Aga mis olemasoleval motol viga, võibolla siiski mõtekam remontida?
nagu ma targematelt uurinud olen siis mul vanema tüübi mootor.mootoril siis viga selline et kett on ikka koledasti läbi ja plokikaan UUESTI kõver(korra käis juba lihvis ja remondis),nüüd siis sama mure ainult et esimese korraga võrreldes on praegune hullem.muidugi oleks hea kui saaks sama aastaarvuga mootori, kuid masuaeg ja rahakott ei võimalda palju raha välja käia.kui just keegi sellist asja järelmaksuga ei anna.

Aga mis põhjustab plokikaane kõverdumise? Kui sa sellele jälile ei saa, võib juhtuda, et "uus" mootor hävineb varsti samamoodi.
Keti hind on üsna väike. Komplekt hammasrattaid maksab rohkem. Samas kui hammakad silmnähtavalt kulunud pole, siis võib need vanad jätta. Risk muidugi jääb. Ka on võimalus, et uus kett hakkab veidi kulunud hammakate peale "häälitsema".
Keti hind on üsna väike. Komplekt hammasrattaid maksab rohkem. Samas kui hammakad silmnähtavalt kulunud pole, siis võib need vanad jätta. Risk muidugi jääb. Ka on võimalus, et uus kett hakkab veidi kulunud hammakate peale "häälitsema".