Tere cabrio-pere,
Küsin hinnanguid esimese põlvkonna 9-3 cabrio kohta. Arvasin, et aukudes tekkiv terav raputamine on kulunud veermiku teema (ls 160 000 Eesti teedel). Aga ulatuslik esisilla remont ei muutnud pilti. Protsessi käigus said ka tagasilla amordid vahetatud.
Kas keegi on sarnast muret likvideerinud ja millist rohtu või kirurgilist meedet oma cabrio puhul kasutanud?
Vähemalt kahel mehel, kes teavad kas siis veermikest või Saabidest ikka palju-palju on sisse istumisel ja väikesel ringil "black panel" ette tulnud.
Kui diagnoos vajab täpsustamist, andke teada.
cabrio käitumine aukudes
Suht arusaamatuks jäi jutt küll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Dets 21, 2008 16:54
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
Suht arusaamatuks jäi jutt küll.
Mis siin arusaamatut on? Kabrio kere ongi vedel. Kui on esimene lahtine (seega eelnev kogemus puudub) ja mitte päris uus ja miljonihinnaga kevlarist ja titaanist tehtud, siis tuleb lõdina ja võdinaga leppida. Minu kabrio väriseb samamoodi, kuigi otseselt midagi ei veermikus ega kerel ei logise kusagilt. Suuremat avariid ei paista ka läbi elanud, seega ilmselt on see kabrio kulumise ja kere väsimise tulemus.
Ehk on see vidin abiks?
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... ucts_id=35
Jäika keret saab ainult kinnise autoga või raske $$$$ eest
To RootsiAeroplaan:
Asjata vaevad end MULLE Saabide hinge-elu õpetades. Antud küsimus oli äärmiselt ebakonkreetne/laialivalguv,kaks kuud vana.Ja kuna teemaesitaja edasi ei kurtnud,ei saanud ka keegi vastates konkreetsemaks minna
.
Asjata vaevad end MULLE Saabide hinge-elu õpetades. Antud küsimus oli äärmiselt ebakonkreetne/laialivalguv,kaks kuud vana.Ja kuna teemaesitaja edasi ei kurtnud,ei saanud ka keegi vastates konkreetsemaks minna

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ega ei fikseerigi. Aga mõtle kingakarbile..Algselt postitas: Eleri
Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)


Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.Algselt postitas: CyberEga ei fikseerigi. Aga mõtle kingakarbile..Algselt postitas: Eleri
Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)Võtad kaane maha, vaata, kui hästi läbi paindub. Paned kaane peale, enam ei paindu. Kaane asemel, võid ju ka põhja alla "risti" kleepida, mingitest puupilbastest näiteks. Jällegi kingakarp enam ei paindu nii kõvasti. Kui karp ei paindu läbi, siis ei paindu ka see hõre "kaas" ja ta ka ei nagise nii palju ehk..
![]()
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Nagu ma mõistan, siis pole eesmärk katuse fikseerimine või jäikuse suurendamine. Justkui tundub, et mure on terava raputamisega aukudes. Põhjuseks võib olla madala profiiliga rehv, madaldusvedru jne. Ehk ei sobi omavahel kokku amort ja vedru.
Kui aga kere jäigemaks muuta, siis sobilikum peaks olema strut bar. Eestis küll taoline ämblik eriti auto alla ei sobi lund korjama.
Kui aga kere jäigemaks muuta, siis sobilikum peaks olema strut bar. Eestis küll taoline ämblik eriti auto alla ei sobi lund korjama.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eks vastavalt võimalustele... Kui oleks võimalik, siis võiks ka terves ulatuses panna, aga ma kardan, et seal pole ruumi. Kerealune ehk on niigi pisut jäigem, kui ninaosa (põhi ju), mis on ju väga üldistades tegelikult ettepoole ulatuvad poritiivad + eesotsas mingi tala nende vahel. Lisaks veel mootor seal rappumas. Kui nüüd kingapoodnike pärusmaa asemel aiandusse sukelduda, siis pane karbikülgedele mingid pikendused nii, et moodustuks nagu aiakäru..Algselt postitas: Eleri
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.



Algselt postitas: CyberEks vastavalt võimalustele... Kui oleks võimalik, siis võiks ka terves ulatuses panna, aga ma kardan, et seal pole ruumi.Algselt postitas: Eleri
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=97#5 siin tehakse midagi analoogset kupee kerega Mustangile
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=48#6 ja Camarole
ja vanadele a`la Mustang tehakse põhjaaluseid SFC-id, et ei peaks autot lõikama ...
-
- Postitusi: 10
- Liitunud: P Dets 21, 2008 16:54
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
To RootsiAeroplaan:
Asjata vaevad end MULLE Saabide hinge-elu õpetades. Antud küsimus oli äärmiselt ebakonkreetne/laialivalguv,kaks kuud vana.Ja kuna teemaesitaja edasi ei kurtnud,ei saanud ka keegi vastates konkreetsemaks minna.
Ei maksa ennast riivatuna tunda, pole ma kedagi õpetanud.
Lihtsalt tavakasutajale on mõned asjad uudiseks, mis profile enesestmõistetavad. Ja tavakasutaja ei oska küsimust alati väga selgelt ja sirgelt esitada. Ma usun, et ka Sinu juurde on tuldud jutuga "midagi kusagil ees teeb mingisugust häält, palun parandage ära" Seega andsin oma "tagumikutunnetuse" lihtsalt sõnastatuna edasi
