cabrio käitumine aukudes

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
siil21
Postitusi: 2
Liitunud: L Jaan 10, 2009 23:17
Asukoht:
Auto:

#1

Tere cabrio-pere,

Küsin hinnanguid esimese põlvkonna 9-3 cabrio kohta. Arvasin, et aukudes tekkiv terav raputamine on kulunud veermiku teema (ls 160 000 Eesti teedel). Aga ulatuslik esisilla remont ei muutnud pilti. Protsessi käigus said ka tagasilla amordid vahetatud.

Kas keegi on sarnast muret likvideerinud ja millist rohtu või kirurgilist meedet oma cabrio puhul kasutanud?

Vähemalt kahel mehel, kes teavad kas siis veermikest või Saabidest ikka palju-palju on sisse istumisel ja väikesel ringil "black panel" ette tulnud.

Kui diagnoos vajab täpsustamist, andke teada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Suht arusaamatuks jäi jutt küll.
RootsiAeroplaan
Postitusi: 10
Liitunud: P Dets 21, 2008 16:54
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Trionic
Suht arusaamatuks jäi jutt küll.

Mis siin arusaamatut on? Kabrio kere ongi vedel. Kui on esimene lahtine (seega eelnev kogemus puudub) ja mitte päris uus ja miljonihinnaga kevlarist ja titaanist tehtud, siis tuleb lõdina ja võdinaga leppida. Minu kabrio väriseb samamoodi, kuigi otseselt midagi ei veermikus ega kerel ei logise kusagilt. Suuremat avariid ei paista ka läbi elanud, seega ilmselt on see kabrio kulumise ja kere väsimise tulemus.
Ehk on see vidin abiks?
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... ucts_id=35
Jäika keret saab ainult kinnise autoga või raske $$$$ eest
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

To RootsiAeroplaan:
Asjata vaevad end MULLE Saabide hinge-elu õpetades. Antud küsimus oli äärmiselt ebakonkreetne/laialivalguv,kaks kuud vana.Ja kuna teemaesitaja edasi ei kurtnud,ei saanud ka keegi vastates konkreetsemaks minna :conf: .
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#5

Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Algselt postitas: Eleri
Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)
Ega ei fikseerigi. Aga mõtle kingakarbile..;) Võtad kaane maha, vaata, kui hästi läbi paindub. Paned kaane peale, enam ei paindu. Kaane asemel, võid ju ka põhja alla "risti" kleepida, mingitest puupilbastest näiteks. Jällegi kingakarp enam ei paindu nii kõvasti. Kui karp ei paindu läbi, siis ei paindu ka see hõre "kaas" ja ta ka ei nagise nii palju ehk..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Eleri
Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)
Ega ei fikseerigi. Aga mõtle kingakarbile..;) Võtad kaane maha, vaata, kui hästi läbi paindub. Paned kaane peale, enam ei paindu. Kaane asemel, võid ju ka põhja alla "risti" kleepida, mingitest puupilbastest näiteks. Jällegi kingakarp enam ei paindu nii kõvasti. Kui karp ei paindu läbi, siis ei paindu ka see hõre "kaas" ja ta ka ei nagise nii palju ehk..;)
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Virgo
Postitusi: 116
Liitunud: R Mai 29, 2009 14:23
Asukoht:
Auto:

#8

Nagu ma mõistan, siis pole eesmärk katuse fikseerimine või jäikuse suurendamine. Justkui tundub, et mure on terava raputamisega aukudes. Põhjuseks võib olla madala profiiliga rehv, madaldusvedru jne. Ehk ei sobi omavahel kokku amort ja vedru.

Kui aga kere jäigemaks muuta, siis sobilikum peaks olema strut bar. Eestis küll taoline ämblik eriti auto alla ei sobi lund korjama.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Algselt postitas: Eleri
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.
Eks vastavalt võimalustele... Kui oleks võimalik, siis võiks ka terves ulatuses panna, aga ma kardan, et seal pole ruumi. Kerealune ehk on niigi pisut jäigem, kui ninaosa (põhi ju), mis on ju väga üldistades tegelikult ettepoole ulatuvad poritiivad + eesotsas mingi tala nende vahel. Lisaks veel mootor seal rappumas. Kui nüüd kingapoodnike pärusmaa asemel aiandusse sukelduda, siis pane karbikülgedele mingid pikendused nii, et moodustuks nagu aiakäru..:) sealt käepideme otsast on palju lihtsam käru väänata, kui kasti enda nurkadest..;) Onu Njuutoni kolmas seadus..:D Teed sinna käepidemete vahele mingi võre, enam ei ole nii kerge väänata...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Eleri
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.
Eks vastavalt võimalustele... Kui oleks võimalik, siis võiks ka terves ulatuses panna, aga ma kardan, et seal pole ruumi.

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=97#5 siin tehakse midagi analoogset kupee kerega Mustangile

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=48#6 ja Camarole

ja vanadele a`la Mustang tehakse põhjaaluseid SFC-id, et ei peaks autot lõikama ...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Tean, Spark, tean..:)

Tegelikult on tänepäeva kabriote kere vaatamata kingakarbivõrdlustele ikka väga jäigaks aetud ja tegeleda tuleb sellega, mis "karbist" eemale ulatub.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#12

see cabriole täiesti omane :D
mul oli enamvähem midagi taolist aga ma hajusin ruttu:)
aga võid mootori padjad üle vaadata!
RootsiAeroplaan
Postitusi: 10
Liitunud: P Dets 21, 2008 16:54
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: Trionic
To RootsiAeroplaan:
Asjata vaevad end MULLE Saabide hinge-elu õpetades. Antud küsimus oli äärmiselt ebakonkreetne/laialivalguv,kaks kuud vana.Ja kuna teemaesitaja edasi ei kurtnud,ei saanud ka keegi vastates konkreetsemaks minna :conf: .

Ei maksa ennast riivatuna tunda, pole ma kedagi õpetanud.
Lihtsalt tavakasutajale on mõned asjad uudiseks, mis profile enesestmõistetavad. Ja tavakasutaja ei oska küsimust alati väga selgelt ja sirgelt esitada. Ma usun, et ka Sinu juurde on tuldud jutuga "midagi kusagil ees teeb mingisugust häält, palun parandage ära" Seega andsin oma "tagumikutunnetuse" lihtsalt sõnastatuna edasi :drive:
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#14

mul oli alguses küll väga vaikne auto,vot nüüd peale laksu on jah seda kolinat/naginat kõvasti aukudes
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Vasta