Kuidas ühte Aerot taastati:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... unk&page=1
Päris suur töö ära tehtud, võimas.
9-3SS Aero taastamine
Tundub, et teema tegija ei ole enne selle valdkonnaga kokku puutunud.Palju hullemaidki käkke taotakse pidevalt üles.Kui vaadata avariiliste autode oksjone, siis on näha iga päev aina uusi ja uusi käkke, mis taas ja taas ära ostetakse.Mida uuem auto, seda jubedamaid pauke üles lüüakse.Leedus on terve selle-alane tööstusharu.Kui meie oksjoneid vaadata, siis just uuemad täielikult purustatud autod sinna Leedu vabrikusse sõidavadki.Iva on selles, et doonor-osad ei ole õige hinnaga ostetud ja nii tasub ka ehitamine ära.Ja arvata on, et see must Aero, mis siin näidatud teemas üleval on, ei ole ka legaalsetel juppidel üles löödud.Ükski normaalselt mõtlev autolammutaja ei lõika autot keskel niimoodi pooleks.Nii, et armatuurlaud lõigatakse pooleks.Esi- ja tagalanserone ei olnud ka tegelikult vaja selle matsu taastamiseks ja ka need olid kaasa võetud.Mis oleks varuosa müüjale jällegi puhas raha.Avanenud turvapadja pärast on väga hea armatuuri müüa.Kellade plokk ja kõik armatuuri alune on ka puhas raha.Selle armatuuri hind oleks mitte vähem, kui 5000 eeki.Lansekad vähemalt 2500 eeki tükk.Seega ei olnud see jupimüüja töö.Sest näha on, et doonor ei ole olnud avariiline ja mis kuradi mõte on tervet autot niimoodi hävitades kasumivabalt pooleks lõigata.
Seega auto maksis 2000 taala.Jupid ei maksnud midagi, kui tüüp ise jupid muretses.Kui neeger tõi, siis maksis natuke raha ka.Ja nii see asi end ära tasubki.
Aga kõik ei käi muidugi nii ja kõik taastatud autod ei ole pättide vabrikutest.Ja ma olen kindel, et siinse mfoorumi mõne kasutaja auto on veel hullemast matsust üles pekstud.See avarii ei olnud sugugi hull, et imestada.
Seega auto maksis 2000 taala.Jupid ei maksnud midagi, kui tüüp ise jupid muretses.Kui neeger tõi, siis maksis natuke raha ka.Ja nii see asi end ära tasubki.
Aga kõik ei käi muidugi nii ja kõik taastatud autod ei ole pättide vabrikutest.Ja ma olen kindel, et siinse mfoorumi mõne kasutaja auto on veel hullemast matsust üles pekstud.See avarii ei olnud sugugi hull, et imestada.
Tõin teema esile pigem tunnustuseks, töö on ilus ikkagi. Kunagi sai uuritud ühte M5, mille ajaloost selgus, et see oli sisuliselt känkrast üles ehitatud. Paraku, ilmselt mitte eriti korralikult. Samas kui korralikult tehtud, siis ma ei näe probleemi sellise masinaga sõitmisel ja eks nt. Võru autopoest saab nii mõnegi sellise masina omale osta.
Töö on kõva aga ei taha näha mida järgmine õnnetus selle autoga teeb.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nii palju kui ma lugeda viitsisin seda teemat, siis see "doonor" oli teise külje pealt laksu saanud. Mingist lammarist ostis. Algmaterjaliks oli seisvas asendis küljelaksu saanud auto.
Mõlemad autod omasid title'it "recoverable" (oli vist nii, vähemalt ei olnud totaalselt maha kantud). Kutt ise ütles, et pärast läheb ekspertiisi, mõlema auto jupid "kaasas" ja siis ekspertiis annab jälle sõiduõiguse.
Mõlemad autod omasid title'it "recoverable" (oli vist nii, vähemalt ei olnud totaalselt maha kantud). Kutt ise ütles, et pärast läheb ekspertiisi, mõlema auto jupid "kaasas" ja siis ekspertiis annab jälle sõiduõiguse.
Algselt postitas: Mario153Algselt postitas: anthillse
Töö on kõva aga ei taha näha mida järgmine õnnetus selle autoga teeb.
Mitte midagi ei tee kui detailid ilusti ära vahetati. Keevised küll naljalt järgi ei anna.
:conf: raske uskuda et laupkokkupõrges on sama tulemus mis uuel et vaevalt keevitus sellist stressi kannatab aga eks elu näitab.
Ma ei lugenud tõesti nii põhjalikult, aga selle teise jupi-doonorauto oletatav laks pidi olema väike, kuna kõva matsuga väänab ka teise külje ära.Nagu näiteks mu hunnikus seisval Eisaa endisel tonnisel.Parema külje mats, aga vasak külg on ka kõver.Selle auto vasakpoolset külge ei saaks ka enam teise auto taastamisel kasutada.Õigemini kõike on võimalik teha, aga see on liiga töömahukas.Algselt postitas: Cyber
Nii palju kui ma lugeda viitsisin seda teemat, siis see "doonor" oli teise külje pealt laksu saanud. Mingist lammarist ostis. Algmaterjaliks oli seisvas asendis küljelaksu saanud auto.
Mõlemad autod omasid title'it "recoverable" (oli vist nii, vähemalt ei olnud totaalselt maha kantud). Kutt ise ütles, et pärast läheb ekspertiisi, mõlema auto jupid "kaasas" ja siis ekspertiis annab jälle sõiduõiguse.
Seega minu, kui lammutaja loogika ei saa lihtsalt sellest aru, miks peaks andma ilma mingi huvita hunniku väärtuslikke juppe kaasa.Ja doonor pidi ka raha maksma ja iga normaalne lammutaja tahab võimalikult palju tagasi teenida.Muidu oleks see ju mankibisnes.
Ja see arutelu teemal, et taastatud auto ei ole enam nii tugev, kui enne, ei vasta tõele.Pigem on ta isegi osaliselt tugevam.Kuna autotehastes koostatakse kered liinil, kus robotid neid tükk-haaval punktkeevitusega kokku panevad.Inimese kokku keevitades on keevitus tihedam ja tugevam, kui punktides.Ka autotehastes tehakse lisaks roboteile, veel mõned kohad inimiste poolt käsitsi üle, et tugevam jääks.Tonnisel on näiteks selleks kohaks esimese lanseroni välimise pleki ja küljeposti ühenduskoht.
Teoreetiliselt on mõne osa puhul olenevalt tööviisist võimalik tema järnev kergem deformeerumine.Näiteks, kui lanseroni mitte vahetada ja ta osadeks võtta, plekid ise sirgeks taguda ja siis uuesti kokku panna.Sel juhul ei ole ta enam nii tugev, kui originaalis.Aga selle osakaal turvalisuse mõttes on alla 0,00.. protsendi.Järgmise õnnetuse korral peavad lihtsalt paljude erinevate negatiivsete asjade kokkusattumine olema, et remondi-võtted mingit negatiivset mõju avaldaksid.See on võimalik, aga vähetõenäoline.
Ja selle tagaotsa laksuga masina saaks isegi võib-olla kergema vaevaga korda, kui selle külje-avariiga.Kui oleks doonor-kere olemas.Töö maht oleks küll vist suurem, aga lihtsam oleks seda teha.
See Aero, mida ta taastas, sai laksu parklas seistes, mitte sõidu pealt. Nagu teema lõpuks näha, siis tegelane sõidab nüüd sellega.
Selge see, et igaüks eelistab ilma laksuta masinaid, sest elektroonika jm. võib üllatusi valmistada sellegipoolest, mine tea, mis paigast ära nihkuda võis. Samas kui tüüp sai sisuliselt uue Aero 20k, siis ma saan ka aru, miks seda tasus teha.
Selge see, et igaüks eelistab ilma laksuta masinaid, sest elektroonika jm. võib üllatusi valmistada sellegipoolest, mine tea, mis paigast ära nihkuda võis. Samas kui tüüp sai sisuliselt uue Aero 20k, siis ma saan ka aru, miks seda tasus teha.
Algselt postitas: ivark
See Aero, mida ta taastas, sai laksu parklas seistes, mitte sõidu pealt. Nagu teema lõpuks näha, siis tegelane sõidab nüüd sellega.
Selge see, et igaüks eelistab ilma laksuta masinaid, sest elektroonika jm. võib üllatusi valmistada sellegipoolest, mine tea, mis paigast ära nihkuda võis. Samas kui tüüp sai sisuliselt uue Aero 20k, siis ma saan ka aru, miks seda tasus teha.
Eestlane ei saa sellest ikka eriti aru....eestlane eelistab osta kuskilt autoaiast või autoturust ja usub suu ammuli kuidas talle väidetakse olema 10 aastat vana auto läbisõiduks 150tuhat ja 100% avariivaba.
Tegelikkus on kuskil Lätis kolmest autost kokku keevitatud 500tuhat sõitnud käru.
Väga suur osa müüdavatest autodest on kas teglikult hirmsuure läbisõidu või väga korraliku pauguga.
Hästi on läinud siis kui saad väikse läbisõidu ja väikse kõksuga.

