Kuna tegelen ise ka natuke toitlustusega siis ka pakkuda selline varjant et pakume sooja toitu kontorisse ja koju.
Supi hind 17.-(Iga päev erinev supp ja iga päev võimalik saada ka seljankat)
Praed 38.- - 40.-(Iga päev 4 erinevat praadi)
Magustoit ja salatid 17.-
Iga nädal uus menüü ja igapäev võimalik saada ka igasugu friikartuleid koos kiiev kotleti või taoliste asjaega!
Menüü suur!
tarnijaks: www.menu.ee
Kogu info siis 53345153Enrico ja 56285325Mart
võib küsida ka U2U kaudu ning menüü saab saata mailile või tuua kohapeale ning pikemalt rääkida!
kohalikel annab ka natule hinnas rääkida:)
toidu kvaliteet
:thumb:
Muidugi aitame ka suurtemate ürituste korraldamisega: pulmad,sünnipäevad,firmapeaod jne.
Lisatud failid
Toidupakkumine tööle ja koju saabiomanikele
Meie kasutasime natuke aega antud asutuse teenuseid.
Algul tundus normaalne aga kui lõuna regulaarselt 2-3 tundi hiljaks hakkas jääma siis ei pakkunud huvi enam külma sööki süüa:bs:
Algul tundus normaalne aga kui lõuna regulaarselt 2-3 tundi hiljaks hakkas jääma siis ei pakkunud huvi enam külma sööki süüa:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Noh, ma saan sõnastusest aru, et Enrico vahendab. Äkki toob siis kiiremini kohale kaAlgselt postitas: iisak
Meie kasutasime natuke aega antud asutuse teenuseid.
Algul tundus normaalne aga kui lõuna regulaarselt 2-3 tundi hiljaks hakkas jääma siis ei pakkunud huvi enam külma sööki süüa:bs:
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2314
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ei taha küll norida personaalselt...ja ei norigi!
Kas tõesti peab kvaliteetse teeninduse jaoks juhtuma "midagi". Minu arust on esmatähtis, et firma saaks omale võimalikult palju rahulolevaid kliente ning see peab olema firma eesmärk omaette. Selle muutmiseks ei pea juhtuma mingisuguseid masu ega kriisi värke. Nagu poodidesse minekul viimasel ajal enne seda kuradi nõmedat sõna...masu..siis oli töötajaj kunigas. Seda, et klient kuningas, seda enam ei olnud. Ja seda väääga paljudes kohtades. Olgem õnnistatud, et selline kriis meie päid paitas ja asi on muutuma jälle hakanud...
Väga vabandan teema solkimise pärast aga no tuli suust välja noh...
Kas tõesti peab kvaliteetse teeninduse jaoks juhtuma "midagi". Minu arust on esmatähtis, et firma saaks omale võimalikult palju rahulolevaid kliente ning see peab olema firma eesmärk omaette. Selle muutmiseks ei pea juhtuma mingisuguseid masu ega kriisi värke. Nagu poodidesse minekul viimasel ajal enne seda kuradi nõmedat sõna...masu..siis oli töötajaj kunigas. Seda, et klient kuningas, seda enam ei olnud. Ja seda väääga paljudes kohtades. Olgem õnnistatud, et selline kriis meie päid paitas ja asi on muutuma jälle hakanud...
Väga vabandan teema solkimise pärast aga no tuli suust välja noh...


