Ei tea, kas karteripõhi on neil NGdel keevitatav või tinutatav ka või ainult vahetatav?
Augukene iseenesest visuaalse ja näpulise kaemuse põhjal tilluke, aga va vedelikku enam kinni ei pea.
Kujutage veel ette ennast laupäeval 80km kodust, perega metsas ja siis see väike auk seal karteris.
karter katki
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kunagi sai yhel volkaril asi parandatud karterit maha võtmata: ja lugu selline:
lihtsalt kukkus auto tungi pealt maha ja auk läbimõõduga 12 mm oligi olemas, sest kukkus tungi mingi poldi otsa.
sai 6mm poldile ca 3mm. ne plekk pikkuse laiusega 10 x25 kylge keevitatud ja august sisse pandud ja väljapoole kummitiheni ja suurema seibiga polt selle mutri kylge kinni.
sama systeem, millega ka plokisoojendusi pannakse. ja asi hoiab siiani.
lihtsalt kukkus auto tungi pealt maha ja auk läbimõõduga 12 mm oligi olemas, sest kukkus tungi mingi poldi otsa.
sai 6mm poldile ca 3mm. ne plekk pikkuse laiusega 10 x25 kylge keevitatud ja august sisse pandud ja väljapoole kummitiheni ja suurema seibiga polt selle mutri kylge kinni.
sama systeem, millega ka plokisoojendusi pannakse. ja asi hoiab siiani.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



NG-l tuleb poolraam koos õõtsadega alt ära võtta,midagi keerulist ei ole,aega kulub küll üksjagu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
meil töömees on parandanud ka pragudega mootoriplokke, kuhu talveks vesi sisse jäänud ja lõhki löönud. 10 min ja pragu terve ja peavad siiamaani.
tegu on kahekomponentse materjaliga. aga õlist tuleb pind eelnevalt küll puhtaks saada, vajadusel ka tulega kuumutades, et õli pooridest välja tuleks ja siis leelisega puhtaks ja siis miskit augule ette.
tegu on kahekomponentse materjaliga. aga õlist tuleb pind eelnevalt küll puhtaks saada, vajadusel ka tulega kuumutades, et õli pooridest välja tuleks ja siis leelisega puhtaks ja siis miskit augule ette.
Karteripõhi küljes on pea ilmvõimatu seda kuivaks-puhtaks saada,pidevalt tilgub ülevalt õli peale.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ikka keevitatakse ka alumiiniumi. Mu NG-l on parandatud nii.
"Alumiiniumi keevitamine toimub TIG-keevitusega. See meetod on praktiliselt ainuke kvaliteetne võimalus remontida auto õlikartereid ja muid detaile. TIG-keevitusel kasutatakse metalli kuumutamiseks ja sulatamiseks elektroodi ja metallitüki vahel põlevat elektrilist kaarleeki. Keevitamine toimub argoonikeskkonnas."
"Alumiiniumi keevitamine toimub TIG-keevitusega. See meetod on praktiliselt ainuke kvaliteetne võimalus remontida auto õlikartereid ja muid detaile. TIG-keevitusel kasutatakse metalli kuumutamiseks ja sulatamiseks elektroodi ja metallitüki vahel põlevat elektrilist kaarleeki. Keevitamine toimub argoonikeskkonnas."
Proovisin seda karterit lasta keevitada TIG-ga, aga kuumutamisel ja jahtumisel tekkivad sisepinged lõhuvad põhja edasi. Keevitad ühest kohast ära, siis käib prõks ja pragu läheb edasi. Tundub mingi väga rabe sulam olevat. Seal, kus on paksem koht põhjal sai ilusti, aga pragu liikus põhja keskosa poole, kus muutkui edasi tahtis minna.
Enamus sai küll keevitatud, aga mõned cm jäi veel pragu. Peab mõtlema, mis sellega edasi teha.
Enamus sai küll keevitatud, aga mõned cm jäi veel pragu. Peab mõtlema, mis sellega edasi teha.
Enne keevitamist tuleb umbkaudselt keevitatav ala kuumakas ajada. Kohe peale keevitamist ka kuumutada ning järgemööda jahutada, soojendades järjest vähem ja vähem.
Mugav on selleks kasutada kuumaõhu fööni.
Võib proovida!....
Mugav on selleks kasutada kuumaõhu fööni.
Võib proovida!....
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
isa sai mul uuema poolse Galandi karteripõhjaga kenasti hakkama. ei olnud hiljem mingit probleemi.