Vahel mõtlen,et kas logode kardinaalsem muutmine ikka on mõttekas?Aga ju selleks on vastavad keeruliste nimedega inimesed suurfirmades tööl ja siis saavad jälle igasugu sildimeistrid ja teised ametimehed tööd jne.
Ja tegelikult me harjume enamasti nende uute logodega
Lisatud failid
Brändilogo uus...Statoil.
Ma arvan, et firma graafika muutmine on iseenesest hea, eriti kui tegemist vana nimega. Muutmise tegevus ise tekitab juba ülemaailmset poleemikat....ühtedele uus visuaal meeldib ja teistele mitte. See ju kõik puhas reklaam. Satub iseenesest esikaantele. Vahetamine maksab muidugi korraliku kopika aga meie maksama selle üsna siva kinni 
Üks tuntud eesti pank muutis ju nime ja logo mõni aasta tagasi.... nüüd juba silm harjunud!
Üks tuntud eesti pank muutis ju nime ja logo mõni aasta tagasi.... nüüd juba silm harjunud!
Algselt postitas: teager
On see siseinfo, et Statoili logo muutub?
Koduleht on neil endine, uudistes ka silma ei hakanud...
terv, teager
Täitsa avalik info, http://www.e24.ee/?id=184081
mis-mis?Algselt postitas: teager
Koduleht on neil endine, uudistes ka silma ei hakanud...
http://www.statoil.com
Algselt postitas: suurmis-mis?Algselt postitas: teager
Koduleht on neil endine, uudistes ka silma ei hakanud...
http://www.statoil.com
http://www.statoil.ee/
Ei puuduta ilmselt eestlasi (veel)
terv, teager
Jah, nüüd tuli meil, et teevad ära ikkagi, Eestis st.
EDIT: Siiski, tanklates ja kohtades, kus inimene Statoiliga kokku puutub, jääb tilgakujuline logo alles.
Senine, Statoili teenindusjaamade kaudu tuttav logo jääb edaspidi kasutusele, sest selle kaubamärgi tugevus annab Statoili kontsernile tajutavat lisaväärtust. Tilgakujuline logo, mis on kasutusel alates 1972.-st aastast, jääb ka edaspidi kasutusele Statoili kontserni Energy & Retail Europe üksuses ehk jaemüügiorganisatsioonis - Statoili teenindusjaamades, õlide ja määrdeainete ning lennukikütuste valdkondades nii Skandinaavias kui Ida-Euroopas (sh Eestis).
/---/
Statoili jaemüügiorganisatsioon (sh Eesti Statoil) võtab aga Põhjatähe („the Polar star“) logo kasutusele kui tööandja kaubamärgi.
EDIT: Siiski, tanklates ja kohtades, kus inimene Statoiliga kokku puutub, jääb tilgakujuline logo alles.
Senine, Statoili teenindusjaamade kaudu tuttav logo jääb edaspidi kasutusele, sest selle kaubamärgi tugevus annab Statoili kontsernile tajutavat lisaväärtust. Tilgakujuline logo, mis on kasutusel alates 1972.-st aastast, jääb ka edaspidi kasutusele Statoili kontserni Energy & Retail Europe üksuses ehk jaemüügiorganisatsioonis - Statoili teenindusjaamades, õlide ja määrdeainete ning lennukikütuste valdkondades nii Skandinaavias kui Ida-Euroopas (sh Eestis).
/---/
Statoili jaemüügiorganisatsioon (sh Eesti Statoil) võtab aga Põhjatähe („the Polar star“) logo kasutusele kui tööandja kaubamärgi.

