Veebruaris Käärikul käimine muutis mu Saabi tagant poolt vaadates on üsna omanäoliseks. Nüüd - pool aastat hiljem - pole midagi selles osas muutunud. Ainult hommikune härmatis auto peal on asendunud hommikuse kastega.
Lisatud failid
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
See on jäljend ühest kõverast kasest kraavipõhjas, mis oli kahjuks tee poole kaldu. Oleks puu otse kasvanud, oleks stangele toetunud ja poleks midagi häda.
Stoy on muidu selline:
järsk kurv paremale, kurvis pidurdamine, kehvad kummid (M+S) -> ülejuhitavus -> parempoolne esiratas satub lume peale (muidu oli ainult suht jää) -> kagumine ots hakkab esimesest mööduma -> parem ratas jõuab lumevalli -> taguots jõuab ette, kah lumevalli, jääb peaaegu seisma -> aga kuna pagasiruum oli kraami täis, siis inertsi ikka veel jagus - vajus vaiselt kraavist alla. Mingi 4 tundi seisis kraavis ninaots väljas ja tagumik puu ja kraavipõhja vahel kinni. Õnneks oli kohalik traktorist sellistele asjadele spetsialiserunud sealkandis.
Stoy on muidu selline:
järsk kurv paremale, kurvis pidurdamine, kehvad kummid (M+S) -> ülejuhitavus -> parempoolne esiratas satub lume peale (muidu oli ainult suht jää) -> kagumine ots hakkab esimesest mööduma -> parem ratas jõuab lumevalli -> taguots jõuab ette, kah lumevalli, jääb peaaegu seisma -> aga kuna pagasiruum oli kraami täis, siis inertsi ikka veel jagus - vajus vaiselt kraavist alla. Mingi 4 tundi seisis kraavis ninaots väljas ja tagumik puu ja kraavipõhja vahel kinni. Õnneks oli kohalik traktorist sellistele asjadele spetsialiserunud sealkandis.
55581286
ee, ma pole midagi manööverdand, auto ise läks nii nagu tahtis. Oleks mingit libedasõidu kogemust olnud oleks ilmselt kõik korras...
Roostetamise kohapealt seda, et pilt on praegu sama. Luugi peal roosteplekkidest pole j'glegi. Kehvem lugu on tiiva ülemise äärega - pisut kõver luuk on sealt värvi maha hõõrunud.
Roostetamise kohapealt seda, et pilt on praegu sama. Luugi peal roosteplekkidest pole j'glegi. Kehvem lugu on tiiva ülemise äärega - pisut kõver luuk on sealt värvi maha hõõrunud.
55581286
Kas keegi on 900NG-l tagaklaasi vahetanud?
Kavatsen klaasi igaks juhuks ära võtte, kui luuki sirgeks peksma hakkan (millal iganes selle töö ette võttan...). Vaatasin, et klaas on vist ankaraami küljes ja raam kruvidega luugi küljes. Kui ma klaasi koos raamiga ära võtan, kas tagasi pannes on tarvis mingeid tihendeid ka liimida? Kas on ohtu, et mingi tihend eemaldamisega kannatada saab?
Igaks juhuks küsin veel, et ega kellelgi juhtu korralikku tagaluuki üle olema?
Plekitööd sai viimati põhikoolis tööõpetuse tunnis tehtud, rohkem nagu arvutiklaviatuuri taotud, ei julge kohe näppima haktagi...
Kavatsen klaasi igaks juhuks ära võtte, kui luuki sirgeks peksma hakkan (millal iganes selle töö ette võttan...). Vaatasin, et klaas on vist ankaraami küljes ja raam kruvidega luugi küljes. Kui ma klaasi koos raamiga ära võtan, kas tagasi pannes on tarvis mingeid tihendeid ka liimida? Kas on ohtu, et mingi tihend eemaldamisega kannatada saab?
Igaks juhuks küsin veel, et ega kellelgi juhtu korralikku tagaluuki üle olema?
Plekitööd sai viimati põhikoolis tööõpetuse tunnis tehtud, rohkem nagu arvutiklaviatuuri taotud, ei julge kohe näppima haktagi...
55581286
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii nagu sa kenasti alustasid oma auto tutvustust, võiksid ka lõpetada
siis saaks yhe auto loo

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Oh, ei siit saa mingit korralikku lugu. Eirates paremakäe reeglit kohtusin teise autoga. Inimkaotusi: 0.
Keegi võiks vihjata, mis formaalsused ma läbima pekas, et auto maha saaks kantud ametlikult. Hetkel on isegi kehtiv ülevaatus olemas
Keegi võiks vihjata, mis formaalsused ma läbima pekas, et auto maha saaks kantud ametlikult. Hetkel on isegi kehtiv ülevaatus olemas

55581286
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tohib ka oma hoovis lammutada. Mina viisin Kuusakoskisse kere kust oli ära võetud kõik mida võtta andis. Isegi tagatiivad lõikasin küljest. Kui viia ainult puhas metall sinna, on kilo hind kõrgeim. Päris nii alasti ei pea võtma, et pigimatid ka küljest kraabitud. Mina sain 440 krooni neilt, millest transale kulus 400. 
Kuusakoski saadab ise Ark-ile andmed, et masin registrist ja kohustusliku kindlustuse nimekirjast kustutataks. Selleks peavad olema kaasas reg.numbrid ja tehniline pass. Ja muidugi arve number pangas peab ka käepärast olema. Nad sulaga ei toimeta. Registrist kustutamine ei maksa midagi.

Kuusakoski saadab ise Ark-ile andmed, et masin registrist ja kohustusliku kindlustuse nimekirjast kustutataks. Selleks peavad olema kaasas reg.numbrid ja tehniline pass. Ja muidugi arve number pangas peab ka käepärast olema. Nad sulaga ei toimeta. Registrist kustutamine ei maksa midagi.
Huvitav, makstakse pleki eest, kui rauahunnik ei meenuta enam autot - ühtegi ratast pole all. Siiski tuvastatakse see metallihunnik, kui auto ning võetakse arvelt maha....
Kas ma pean mingid kerenumbrid ka külge jätma?
Kas ma pean mingid kerenumbrid ka külge jätma?
55581286