Vahetasin täna ees vasakpoolse päevatulede pirni ja pärast seda tuli displayle kiri aga kuna mul displayl pixlid osaliselt kadunud siis ei saanud rohkem aru kui Byt Batteri T F või E ja edasi tuli veel midagi millest aru ei saanud. Äkki keegi suudab aidata ja öelda milles asi.
(Automaat käigukast)Samuti mul aeg ajalt lähevad põlema mootori ja käigukasti tuli kuna vahest ei lähe elektrooniliselt käigukast P peale vaid jääb Ri peale pidama aga tegelikult vahetab ennast P peale.
Hädasti abi vaja
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
peaks siis esmalt selle vigase displei korda saama.
Sest homme kirjutab ta võib- olla uue sõnumi ja ülehomme järgmise.
Ja pikseleid vaevalt et juurde tuleb.
Nii et see puuduvate tähtede äraarvamise mäng läheb järjest põnevamaks.....
Käigukasti või misiganes "vahest" esinevate vigadega on nii, et kui see esineb piisavalt harva, siis pole ju mõtet aega raisata. Kui asi aga liiga (sageli)häirib, siis tuleks auto viia asjameeste kätte.
Foorumist võib saada pakkumisi a' la "mul oli anduri viga" või et "seda väib põhjustada kehv kontakt selektorlüliti ahelas" jne.
Ehk, noh, sihukest infi millega hädasolijal pole nagu suurt midagi peale hakata.
Sest homme kirjutab ta võib- olla uue sõnumi ja ülehomme järgmise.
Ja pikseleid vaevalt et juurde tuleb.
Nii et see puuduvate tähtede äraarvamise mäng läheb järjest põnevamaks.....

Käigukasti või misiganes "vahest" esinevate vigadega on nii, et kui see esineb piisavalt harva, siis pole ju mõtet aega raisata. Kui asi aga liiga (sageli)häirib, siis tuleks auto viia asjameeste kätte.
Foorumist võib saada pakkumisi a' la "mul oli anduri viga" või et "seda väib põhjustada kehv kontakt selektorlüliti ahelas" jne.
Ehk, noh, sihukest infi millega hädasolijal pole nagu suurt midagi peale hakata.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Vabandust.. Unustasin auto andemed kirja panna.. tegemist on siis 2000 aasta Saab 95-ga. 125 kw. Ja tegemist on tõesti kuningriigist toodud autoga...
Tegemist oli jah sign. puldi patakaga... Nagu tuli välja muud hoiatust ta displayle ei löögi mis on seotud patareiga...
Aga sellele käigukasti värgile pole siiani pihta saanud... Imelik on see et tavaliselt hakkab ta jumpsima just siis kui tugevamini gaasi vajutan. (möödasõidud jne.). Ja 5-nda käivitamis korraga kustuvad mõlemad tuled, nii mootori hoiatus tuli kui ka käigukasti.
Tegemist oli jah sign. puldi patakaga... Nagu tuli välja muud hoiatust ta displayle ei löögi mis on seotud patareiga...
Aga sellele käigukasti värgile pole siiani pihta saanud... Imelik on see et tavaliselt hakkab ta jumpsima just siis kui tugevamini gaasi vajutan. (möödasõidud jne.). Ja 5-nda käivitamis korraga kustuvad mõlemad tuled, nii mootori hoiatus tuli kui ka käigukasti.
tavaline käitumine. kui kasti ja mootori vahel kommunikatsioon ära kaob, lööb mõlemad põlema. kui 4-5 käivitamisega sama viga uuesti ei anna, kustutab tuled ära. Ilmselt muude kasti vigadega sama seis.
see tulede mitte vahetumine ja reaalne vahetumine tundub, nagu selle kulissi (ma muudmoodi ei oska seda nimetada) kala, kas miskid klemmid kahtlased. Ime, et kojulonkamise rezhiimi ei löö selle peale.
see tulede mitte vahetumine ja reaalne vahetumine tundub, nagu selle kulissi (ma muudmoodi ei oska seda nimetada) kala, kas miskid klemmid kahtlased. Ime, et kojulonkamise rezhiimi ei löö selle peale.
Käisin saabiantis õlisid vahetamas ning nii muuseas nad vaatasin ka selle vea üle... mingi andur on läbi... annab vist kuhugi signaali et käik on vahetatud ja see mis iganes värk vahetab ka elektrooniliselt... vms... ei mäleta enam...Keeruline värk see elektroonika
igastahes 3600 kr maksab... nüüd pole muud kui rootsi poole peab vaatama hakkama.. äkki leiab odavamalt... masu aeg 


