Pikemat aega painab mõte, et cabriole sobiks hästi see laugjam saba, kuidas ma sulle seletan.....tahaks need nurgad ära kaotada. Küsimus ongi nüüd selles, et kuidas sa lähed ja hakkad täiesti tervet autot lõikama. Auto on küll minu oma ja võiks ju mõelda, et teen mis tahan aga päris nii see vist ka ikka ei ole.
Kas see jutt on nüüd õiges kohas või peaks olema see teemana eraldi , seda ma küll ei oska öelda.
Veel üks asi, vaatan, Sa oled hea kuulaja, mõtlesin, et teen cabriole hardtopi.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Mul nagu oma autoga seoses pole selliseid mõtteid tekkinud, seega ehk sobiks see jutt eraldi aruteluks... ja ega ma päris täpselt aru saa, mida sa mõtled oma jutu esimese poolega 

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Pidasin silmas seda, et pakiruumiosa poleks raiutud muljega vaid sellise sujuva langusega nagu vanadel turbo aerodel ja ka tavalistel kupeedel.
Pole mingi kogenud teemaalgataja aga tasuks ehk arutleda millise piirini võiks ümberehitustega minna.
Pole mingi kogenud teemaalgataja aga tasuks ehk arutleda millise piirini võiks ümberehitustega minna.
Hollandi kokkutulekul oli mu mäletamist mööda üks punane iselõigatud cabrio (toorikuks 3-ukseline), kahjuks ei teinud pilti. Ja muidugi oli seal see 4-ukseline kollane iselõigatud cabrio - sellest peaks pilte kuskil olema küll (aga see oli vist sedaanist ikkagi tehtud...?).
EDIT: see 4-ukseline on jah sedaanist tehtud
Lisatud failid
EDIT: see 4-ukseline on jah sedaanist tehtud
Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: cabric
Pidasin silmas seda, et pakiruumiosa poleks raiutud muljega vaid sellise sujuva langusega nagu vanadel turbo aerodel ja ka tavalistel kupeedel.
Pole mingi kogenud teemaalgataja aga tasuks ehk arutleda millise piirini võiks ümberehitustega minna.
Aga tee mingi photoshop ja vaata kuidas välja kukub.
Siis saab siin arutada, kuigi mulle isiklikult tundub kogu see mõte ketserlik... klassik kabrio on väga võluv oma kandilise tagaotsaga.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sull võib isegi õigus olla, mõtlesingi enne asja kallale asumist konsulteerida. joonistasin kerele selle kaldjoone peale ja viirutasin lõigatava osa läbi ja tundus OK aga kahtlus jäi. see, et rikukuksin auto originaalsuse on kindel.
Vahest on hea kui keegi sind kahe jalaga maa peale tagasi toob.
Vahest on hea kui keegi sind kahe jalaga maa peale tagasi toob.
umbes nii ma seda ette kujutasin. üks asi tingib teise ning teine kolmanda ja ongi asi totaalselt ülekujundatud.
loobun, ei viitsi selle jampsiga enam edasi tegeleda.
valmis ka üks a piilari negatiivse kaldega variant aga lapsed hakkasid nutma kui seda nägid. jäägem siis sündsuse piiresse.
Lisatud failid
loobun, ei viitsi selle jampsiga enam edasi tegeleda.
valmis ka üks a piilari negatiivse kaldega variant aga lapsed hakkasid nutma kui seda nägid. jäägem siis sündsuse piiresse.
Lisatud failid
teisel versioonil üritasin ninaosa õhulisemaks muuta aga kindlasti muud hädad küljes...liiga kirju jne. peamine oht, et saabile isloomulik joon võib kaduma minna. silueti üritasin võimaluste piires säilitada, samas on kasutatud väga mitte margipõhiseid kujunduselemente.lihtsalt eksperimenteerimise mõttes ideede fikseerimiseks, viitsi ju kümmet varianti välja töötada, lihtsam on kuhjata kõik ühteAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
See kollane ise moditud pilt on päris äge, katuse joon langeb täpselt samamoodi nagu kere, lisaks annab kõvasti juurde tagumise akna kuju, see hokikepi kuju. Musta on ees natuke palju saanud.
Lisatud failid