
SAAB SULETAKSE? - SAAB MÜÜDUD SPYKER'ILE!!!
Utoopiline idee , aga siiski. Eesti ostab Saabi ära. Ehitab suur suur tehas kuskil Paldiskis näiteks. Ja hakkab Saabe ehitama vaikselt. Näiteks 50 000 autosid aastas. Teeme uusi mudeleid juurde eesti disainerite ja inseneerite koostööl. Ei oleks paha , huh ? 

Ma ka kohe selle parema diili väljapressimise peale mõtlesin eile, kuid kas see Rootsi ärieetika ikka on selline? Mine tea, seesolijad teavad kindlasti kas sellele loota tasub, väheinformeeritud võivad igast spekulatsioone õhku visata.
Rootsi riik on väidetavalt Saabi, Volvot ja Scaniat ajalooliselt päris palju aidanud. Kui ikka autotootjad ise ei taha kasumit teenida, siis pole midagi parata. Tuleb pood lõpuks kinni panna.
Rootsis on tegelikult veel üks segav faktor, mis väidetavalt sai ka GM-ile saatuslikuks. Nimelt ametiühingud. Kui Eestis Elcoteq saab kiirelt reageerida majandusmuutustele, siis USAs ja Rootsis tööstused peavad kandma väga suuri kulutusi töötajate lahti laskmiseks. Aga noh kui võtta jälle Jaapanit, kus tegelikult on ühed halvemad tingimused üldse midagi toota suudab siiski kõrge elatustaseme ning kalli riigina ikka veel toota konkurentsivõimeliselt.
Aga eks see SAAB ikka kellegi poolt ära ostetakse. Normaalne oleks, kui ost toimuks oma töötajate poolt, kuid eks needki teavad kui sügavalt see firma seestpoolt mäda on.
Rootsis on tegelikult veel üks segav faktor, mis väidetavalt sai ka GM-ile saatuslikuks. Nimelt ametiühingud. Kui Eestis Elcoteq saab kiirelt reageerida majandusmuutustele, siis USAs ja Rootsis tööstused peavad kandma väga suuri kulutusi töötajate lahti laskmiseks. Aga noh kui võtta jälle Jaapanit, kus tegelikult on ühed halvemad tingimused üldse midagi toota suudab siiski kõrge elatustaseme ning kalli riigina ikka veel toota konkurentsivõimeliselt.
Aga eks see SAAB ikka kellegi poolt ära ostetakse. Normaalne oleks, kui ost toimuks oma töötajate poolt, kuid eks needki teavad kui sügavalt see firma seestpoolt mäda on.
romza
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: AntonG
Utoopiline idee , aga siiski. Eesti ostab Saabi ära. Ehitab suur suur tehas kuskil Paldiskis näiteks. Ja hakkab Saabe ehitama vaikselt. Näiteks 50 000 autosid aastas. Teeme uusi mudeleid juurde eesti disainerite ja inseneerite koostööl. Ei oleks paha , huh ?![]()
Kui selline asi toimub, siis kvalitet tuleb sama nagu ZAZ või VAZil
__In Boost We Trust__
Maakeelne nupuke ka: http://www.e24.ee/?id=192683
Algselt postitas: AntonG
Huvitav, kas uus 9-5 läheb siiski tootmisele või mitte ? Kas on teada kui palju neid uusi 9-5 on hetkel valmistatud ?
ise küsin ja ise vastan :
The all new Saab 9-5 began production this week at the Saab factory in Trollhattan according to Saab insiders as referenced on the Wall Street Journal
The timing of this was interesting, given it was the same time that the Koenigsegg Group terminated their agreement to buy Saab from GM
(ref. http://www.saabhistory.com/2009/11/26)
a saab story
Lugemiseks vahepeal, kuni suured isad Detroidis vaevad Saabi elu ja surma üle. Üks pakutud võimalusi oli ka Rootsi pannakse kinni ning tehnika müüakse hiinlastele, nii nagu oli plaanis K'seeggi diili puhul hakata vana 9-5t tootma hiinlastele hiinas...
Parem kiire lõpp kui lõputu õudus... või kuidas see oligi.
terv, teager
Lugemiseks vahepeal, kuni suured isad Detroidis vaevad Saabi elu ja surma üle. Üks pakutud võimalusi oli ka Rootsi pannakse kinni ning tehnika müüakse hiinlastele, nii nagu oli plaanis K'seeggi diili puhul hakata vana 9-5t tootma hiinlastele hiinas...
Parem kiire lõpp kui lõputu õudus... või kuidas see oligi.
terv, teager
GM pressiteade:
Kuuks ajaks edasi lükatud...
terv, teager
- DETROIT - The GM Board of Directors has received expressions of interest in Saab since the conclusion of negotiations with Koenigsegg Group AB. The Board will evaluate potential bids between now and the end of December. At that time, we will determine whether a suitable arrangement for Saab exists. If not, we will begin an orderly wind down of the global Saab business at that time.
Due to non-disclosure agreements, we will not confirm or comment on any potential transactions or other matters unless, and until, we determine that disclosure is appropriate.
Kuuks ajaks edasi lükatud...
terv, teager
Algselt postitas: AndrusFJR
Saabsunited -is räägitakse ka Spyker-ist kui ühest võimalikust huvitatust.
tänases delfis veidikene lähemalt kah...
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=27312383
Algselt postitas: teager
...Üks pakutud võimalusi oli ka Rootsi pannakse kinni ning tehnika müüakse hiinlastele, nii nagu oli plaanis K'seeggi diili puhul hakata vana 9-5t tootma hiinlastele hiinas...
Väidetavalt see on nüüd tehtud:
Ny Teknik: Old Saab 9-5 is now SOLD Saab 9-5 as BAIC buys tooling
Loodetavasti need 9-5'd jäävad ka ainult hiina siseturule. Kindlasti tuleb ka badge engineering.
terv, teager
Ei tea, kas nüüd rootslased leiavad selle raha, et Saab ikka ära osta?
http://www.logistikauudised.ee/?Article ... d6cdabf6ad
Originaal:
http://www.saabsunited.com/2009/12/reut ... wrong.html
http://www.logistikauudised.ee/?Article ... d6cdabf6ad
Originaal:
http://www.saabsunited.com/2009/12/reut ... wrong.html
Kui hiinlased ära ostavad siis pole mingit väge ega mõistuslikku põhjust, miks nad peaksid neid autosid Rootsis tootma hakkama. Kohapealne tööjõud on kordades odavam ja efektiivsem 
Hiina autotöötsus on praegu päris heal järjel, nad on ennast suurel siseturul rasva söönud ja nüüd otsivad väljundit maailmaturgudel, ainuke puududus ongi see et hiina kohalikud brändid siin ei müüks.

Hiina autotöötsus on praegu päris heal järjel, nad on ennast suurel siseturul rasva söönud ja nüüd otsivad väljundit maailmaturgudel, ainuke puududus ongi see et hiina kohalikud brändid siin ei müüks.