Loo peategelane on siis Saab 9-5 3,0 tid.
Lugu saab alguse eelmise nädala laupäevast. Rentisin käru ja läksin Männikule puumarketisse. Sõitsin kohale ja läksin tegin tellimuse ära ja siis oli vaja sõita lattu, et materjal peale laduda aga auto käima ei lähe (Nagu ei saaks kütust peale) peale kümmet minutit õnneks käivitus. Peale seda sõitis väga ilusti kuni eilseni. Võtsin käru ja läksin jälle sinna puumarketisse. Parkisin auto samasse kohta ja peale seda jälle käima ei läinud. Ootasin kümme minutit ja proovisin uuesti aga ei midagi. Lõpuks sai aku ka juba tühjaks ja võtsime Saabiku sleppi et ära vedada. Nii kui mäe otsa ära saime ja natuke hoogu kogunes sain käiguga poolest pöördest käima. Vahepeal uurisin töömeeste käest, ega teil siin kaameraid ei ole kuskil ja vastati, et kaamerad igal pool üleval. Siis koitis mulle selline asi, et üks tuttav ei saa käia Laagri säästumarketis autoga, kuna ei saa seal signalisatsiooni maha. Ühel teisel sõbra tuttaval oli mingi udupeen mersu mis ei lasknud juhti sisse kui ümbruskonnas oli rohkem kaameraid.
Kas on võimalik, et mingid raadiolained ajavad elektroonika segaseks?
Kus asub Saabil pukseerimisköie kinnitus ninas? Mina seda ei leidnud ja ei leidnud ka pagasisuumist mingit külgekruvitavat aasa. Riskisin ja otsisin kõige tugevama esisilla detaili kuhu külge köis panna.
Üks asi on selge. Kui ma peaksin veelkord sinna minema siis autot ma seisma ei jäta!
Imelik juhtum SAAB 9-5-ga
Kas autol on mingi lisasigna või immo peal? Mõned aastad tagasi paigaldatud gemel signalisatsioonid kah ei lasknud autot käivitada. Puldi nuppe kasutades sai aga asja üldiselt minutiga taas toimima. Põhjuseks toona olid mingid mobiilimastid.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
Minu 9-5 (1998) on pukseerimiseks lisavidin mis tuleb keerata kindlasse kohtamida muidu katab kummist kork(ees-keskel).Üritan lisada pildi raamatust.
Signa ja käivituse kohta kahjuks ei oska kaasa rääkida.
Lisatud failid
Signa ja käivituse kohta kahjuks ei oska kaasa rääkida.
Lisatud failid
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Signa ja immode mitte mahatulemisel mängib suurt rolli kõrgepingeliinid. Mu ühel tuttaval oli juhus, kui läks oma tutika Land Cruiseria vanematele külla ja tee, mis tahad auto äraminnes käima ei lähe.
Helistas teenindusse ja esimene asi mis üeldi, kas kõrgepinga liin on läheduses loomulikult oli ( 100m kaugusel), siis lükati masin mõnikümmend m eemale ja auto käivitus.
Endal oli sama juhus tonnisega, peaks küll vana masin olema, aga vot sama tundlik. Läksin Pärnamäe kalmistule matustele sinna jõudes ei läinud signa peale ,no panin lihtsalt võtmega uksed kinni. Tulin tagasi ikka sama jama arvasin, et batakas läbi läksin bussiga koju ,võtsin teise auto ,sõitsin sinna panin uued batareid, ikka mitte midagi.
Lõppkokkuvõtteks mässasin 6 tundi
ja vedasin masina treilaga koju Kodus, kui auto treila pealt maha sai olid probleemid kadunud ja signa maas:wall: Hiljem tuli välja ,et istusin pärnamäel kaabli otsas..
Helistas teenindusse ja esimene asi mis üeldi, kas kõrgepinga liin on läheduses loomulikult oli ( 100m kaugusel), siis lükati masin mõnikümmend m eemale ja auto käivitus.
Endal oli sama juhus tonnisega, peaks küll vana masin olema, aga vot sama tundlik. Läksin Pärnamäe kalmistule matustele sinna jõudes ei läinud signa peale ,no panin lihtsalt võtmega uksed kinni. Tulin tagasi ikka sama jama arvasin, et batakas läbi läksin bussiga koju ,võtsin teise auto ,sõitsin sinna panin uued batareid, ikka mitte midagi.
Lõppkokkuvõtteks mässasin 6 tundi
Vulkanus - Kas see et käima ei lähe väljendub selles, et starter ei tule taha või seda nõka-nõka häält ikka teeb?
Minul on kogemusi 9-5 puhul, et võtit keerates starter ei käivitu. Pakuti nii süütelukku kui käigu asendi andurit, aga kaldun ise ka sinna "väliste segajate" poole, sest see anomaalia kadus kohe minema saades ja ei ole kordunud.
Lukksteri puhul on küll lood natukene teised, kui "Nagu ei saaks kütust peale" ja aku saab lõpuks tühjaks. Äkki ka laoplatsil kõrgepinge kaabli otsas?
Minul on kogemusi 9-5 puhul, et võtit keerates starter ei käivitu. Pakuti nii süütelukku kui käigu asendi andurit, aga kaldun ise ka sinna "väliste segajate" poole, sest see anomaalia kadus kohe minema saades ja ei ole kordunud.
Lukksteri puhul on küll lood natukene teised, kui "Nagu ei saaks kütust peale" ja aku saab lõpuks tühjaks. Äkki ka laoplatsil kõrgepinge kaabli otsas?

-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Starter käib ikka ringi, immo katib ära bensuahela, niiet ligtsalt käima ei lähe. Muide meeldetuletuseks et saabi ei ole just tark käiata järjest, kui ikka ei lähe ,siis tuleb viga otsida ,nimel pidi DI peese minema.
Ma lohutan ennast sellega, et ma õnneks järjest ei käianud. Vaid proovisin mõneminutiliste vahedega. Peale mõnda mootori täispööret sai aru kui ikka ei käivitu.
PS. Ei leidnud enda varuratta juurest slepisvedamise konksu. Kas seda peale esinduse veel kuskilt saab?
PS. Ei leidnud enda varuratta juurest slepisvedamise konksu. Kas seda peale esinduse veel kuskilt saab?