et täna nagu tulesid reguleerides kuulsin ma mingit häält mida ma ei ole ennem kuulnud - siuke just nagu laagrist oleks õli väljas ja siuke sahin või mühin oli... Samas on mul sumpsil sukk vahetamata ja seetõttu on stereo "kõvemini mängima" hakanud ja kapoti alla pole ka tükk aega asja olud et ei teagi kaua see hääl sealt on kostnud ei oska öelda. Hääl tuli siis sealt poolt kul jookseb ka rihm.
Kas mul nüüd suur mure kohe või kannatab sellega ikka mingi aeg veel sõita (eeldusel, et turbot punasele tsoonile ei aja)?
no vaatame siis homme, ma püüan sulle helistada päeval ja siis lepiks mingi aja kokku, aga kui enne aega ei leia siis 1.10 saab metsas ka kuulda, mis häält sealt kostab. õlu väljategemisel pole siiani mul probleeme olnud
1.10 istud Cyberi kõrvalistmel juba äkki:o vura homme läbi,et pärast kahetsema ei peaks,et venitasid.kurdame siis teineteisele oma saabide kurba saatust
See teine sai asendatud sellega,millelt matti võtsime koos,aga tulemus on poolik(ps.kolvi pesa pidavat olema väga kõva kihiga kaetud).Tuli andis märku jälle.Homme 7.00 panen kellad külge ja sõidan,siis paistab,kas pump,klapp,või andur:mad:
Fu...
Ma pean nädalavahetusel 600 km maha sõitma...
Kolvi pesa oli väga kõva materjaliga kaetud küll aga kolb hakkas ju peale suht jämeda liivapaberiga vägistamist ometi liikuma!!! Ja praeguseni kaob õlituli enne mootori käivitumist ära.
mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.:(
Algselt postitas: Trionic
mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.:(
Külgpinnad on ju ainult suunavad, põhitöö peaks jääma kolvipõhja kanda. Seda me oluliselt ei puutunud (ehk).
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.
Aeg on siis ikkagi lisainstrumendid paigaldada, õlirõhu manokas ja korralik boosti seier jms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
Kas otsime siis mitut plokki? Minu oma ootab Euroopas.
to Andres:esialgu käib mootor suurepäraselt,aga nüüd,kus tean,et rõhk on liiga madal,ei tahaks enam käivitada,vaid selgeks teha,mis õlipumbas/-võtturis toimub.
to Cyber:täpselt nii,järgmine ost on kelladeplokk-õlirõhk+temp. turbo manokas,
segukell.
nii...
käisin ja proovisin leida armatuurilt õlikannu kuju--- ja ma tõesti leidsin!! aga ta pole kunagi põlenud ja seepärast arvasin, et polegi olemas!;)
pole tuld- pole õli-pole probleemi!:thumb:
nyyd kysimus- kus andur asub?
kas väljalaskekollektori all käigukasti pool?
mingi imeliku systeemiga kuuskandiga kõrvalt lahtikäiv??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.