Saab 96 Rally 2 1980, ivomets

Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#101

nüüdseks peale 3 päeva sai kraburaatori lõpuks peale pandud.
edasised 3 päeva lähevad regullerimiseks.
odavam oleks olnud uus osta, kui vanast si..st saia teha. aitas muidugi väga palju see, et sain remondikomplekti; aga sealt oli ikkagi üks membraan puudu.
samas kõige rohkem vaeva sai nähtud kiirenduspumba kanalite avamisega. 2 kanalit ja mõlemad täitsa umbes. ei aitand leotamione erinevate asjadega ega ka õhk. läksid skalpelli alla. pagan, mis imemögin see tekib, kui bensiin jääb sisse ja aurustub aja jooksul? boorne ja kõva ja millegiga peale viili teda kätte ei saa.

aga nüüd on kasu segukellast täiega! :headbang:

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#102

Algselt postitas: ivomets
pagan, mis imemögin see tekib, kui bensiin jääb sisse ja aurustub aja jooksul? boorne ja kõva ja millegiga peale viili teda kätte ei saa.
Vaiguks vist nimetatakse seda kraami.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#103

See värk hakkab sul ilma õhufiltrita käima nagu pruunilgi?

OT/
Ärge pange mu norimist tähele:
boor ja poor on kaks erinevat asja.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#104

krt, vaatasin seda paganama boori ja kahtlane tundus... aga ära ei arvanud, et pooriga tegu .
samas kes seda teab, mis seal se on;
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#105

Algselt postitas: suur
See värk hakkab sul ilma õhufiltrita käima nagu pruunilgi?

OT/
Ärge pange mu norimist tähele:
boor ja poor on kaks erinevat asja.

suur nüüd vähemalt tegi kindlaks, millega tegu; mina vähemalt ei teadnud. Tänud!

samas sonett kah ilma filtrita, sinna lihtsalt ei mahu midagi peale; siia peaks sobiliku leidma, kui leiab. muidu tahaks ikka filtrit küll.
aga kõiksugu takistused sisselaskes on kiiruse surm.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#106

Palju seal kapoti alla filtri jaoks ruumi on ka?
Ehk sobiks miski HD filter, need tunduvad suht õhukesed (4...5 cm) ja HD mootoril on litraazi ka natuke.

http://www.knfilters.com/harley_custom.htm
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#107

96 puhul pole probleemi, samas sonetil pole 2 sendimeetritki.
siia weberile pole lihtsalt leidnud veel; aga praegu proovin saabi originaali sinna peale istutada, et midagi näha ei oleks...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#108

rahva tungival nõudmisel sai ka õhupuhastaja peale

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#109

Kas oled jõudnud ää seadistada? Segukellaga peaks see tegevus ju tunduvalt lihtsam olema.
Ja peamine küsimus kas hakkas ka paremini edasikäima?
Jaksu veel kruttimisel
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#110

äi säädistada küll ei oska.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#111

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#112

pärast mitut nädalat sai täna taas hing sisse puhutud.
vahepeal sai auto endale uued tagumised jäigemad vedrud. sai ka uued suured ameerikamaa amordikad, aga neid praegu ei vaheta.
auto käitumine kurvides muutus soovitud suunas- jäigemaks ja ei lähe kurvis enam niipalju kreeni.

homme peaks rehvid kah saama, siis veel naelad sisse vaja panna, äkki sedakorda saab liimiga!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#113

liimitud nael ei tule nii kergesti välja kui liimimata nael, sellest sain sotti. ja vahe on ikka päris suur; seega kui võimalus rehve naelutada, siis ikka liimiga.

veel lähevad tagumised pidurid ümberehitamisele: pidurdus jõudu liiga vähe!
esmalt tulevad 15,.. silindrite asemele 19.. silindrid; ja kui neist veel vähe, siis suuremad. näiteks lada 20,6... omad, ja neil veel see kah hea, et hoiavad klotsid alati trumli lähedal...
muidu nagu vajadust ei tunne aga jääpeal esimestega piiripeal pidurdades tagumised vabalt veerevad või väga vähe võtavad.
samas kõige effektiivsem pidurdus praegusel hetkel vasaku jalaga, gaasi maha võtmata!

veel andis vemsi laiariba saba: peale mingist suurest teeaugust läbisõitmist hakkas näitama väga imelikke numbreid. samas vahepeal nagu normaalseid kah. krt ma ei tea, mis sellega teha.... vahepeal näitab ka mingieid 38 ja 40 ja.... ühesõnaga nagu ei reageeri alati gaasimuutustele. rsk!
sumps ise terve ja masina sõiduomadused ei muutunud
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#114

Algselt postitas: ivomets
veel andis vemsi laiariba saba: peale mingist suurest teeaugust läbisõitmist hakkas näitama väga imelikke numbreid. samas vahepeal nagu normaalseid kah. krt ma ei tea, mis sellega teha.... vahepeal näitab ka mingieid 38 ja 40 ja.... ühesõnaga nagu ei reageeri alati gaasimuutustele. rsk!
sumps ise terve ja masina sõiduomadused ei muutunud
Äkki põrutas kusagilt mõne juhtme lahti lihtsalt. Väheke testriga torkida vaja ehk?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#115

Algselt postitas: ivomets

veel lähevad tagumised pidurid ümberehitamisele: pidurdus jõudu liiga vähe!
esmalt tulevad 15,.. silindrite asemele 19.. silindrid;
Mine parem kohe kahe peapumba peale välja.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#116

üks varastatud fotodest reportaaz kah:

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#117

siin üks stiilinäide kah, kus peal kogu 2 sõit.

http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc

nii palju lohutuseks võin öelda, et sõit oleks nagunii pesse läind, sest lipumees oli lipuga teeääres ja üks oli vallis ja lasin kiiruse maha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#118

Kuidas sul kaamera on kinnitatud? Üsna vähehüplev pilt selle ilmselgelt mitte väga sileda raja peal. Mis kaameeraga sa võtad üldse?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#119

tegu tegelt fotokaga. ja pärnakate kombel ikka teibika salongi peegli ümber.
see variant päris hea; eelmine kord panin kõrvalistuja iste peatoe kohapeale. sedakorda ei sobinud see koht- koha lendas minema, mingi esimese hüppe järel ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#120

Kunagi kimasin ka Preludega lumeradadel. Pidurid olid super. Õppisin ka vasakuga pidurdama, a see oli raske. Vabalthingaval polnud see nii määrav, ei pea võimu hoidma. Võimsuse saabumise viivitus suht puudub. Vihastas vaid see, et paremat jalga veits vabastades, olid kohe rattad loha. Sidurgi vahest kärssas. Lõpuks sain selgeks, et lumerajal sõida suht sujuvalt, ilma kiirustamata ja ajad paranevad. Kuigi eelistaks lumerajal isegi veits paremaid tagapidureid, kui tehase omi. Valisin teised rehvid. Tagumised.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#121

enesele olen siiani leidnud 2 põhivärki, millest kinni püüaks pidada:
1. alati hakatakse pidurdama liiga vara. seega prooviks hiljem hakata.
2. ja kõige kiiremini saab edasi kui hoida rattad sirged ja gaas põhjas.
ja need on omavahel seotud.
tegelt 3 kah: valik: vaid gaas peal, või pidur peal, või mõlemad peal; mitte gaas maas ja pidur maas jne.. ühesõnaga peab olema koguaeg kiirendus, kas + või -


võimu puudus pole talvel nii määrav, pigem see, kuidas seda võimalikult paremini teele maha panna- seega libedal rajal vähemlibedate kohtade otsimine.
ja muidugi trenni teha kõvasti, et tekiks tunne, et oled autoga üks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#122

Meenus ka see, et üksi sõites, pilk kaugele ette ja sõidujälg on palju sirgem. Ninaette vahtides ainult loperdad. Tagumik ja silmad.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#123

Ivomets seljametsal on rada sees aga rööpas pidi olema ise pole veel katsetamas käinud. Nii et mis muud mul soovida kui, harjutamine teeb meistriks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#124

Algselt postitas: csn
Ivomets seljametsal on rada sees aga rööpas pidi olema ise pole veel katsetamas käinud. Nii et mis muud mul soovida kui, harjutamine teeb meistriks.

eh, ma olin üks esimesi, kes seal nüüd peal käis.neljapäev ja reede ja laupäev sai juba sõita
olin seal ennem seda kui tyybid piikidega laupäeval tulid.

ekstreemne nats on, linnavurled oma uhkete masinatega veel peale ei julge tulla, konakaid palju sõiduraja kõrval, vallid ka jäised ja mõnes kohas paksu lumekihi all on teine jää, mis vaid mõni cm paks ja selle all kuni 10 cm vett ja siis alles õige jää. seega täpselt sõita vaja :P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#125

http://www.superkross.ee/ice/

Kas võin tulla kaasaelama:beer:
Vasta