Saab 900T 8V autom. combi, 1985, ivomets (MÜÜDUD)

Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

taas tagasi õige saabi juurde.
aasta 85.autumaat
juhi uksealt roostes muidu väga heas korras kere.
läbisõit 320000 km. 8 klappi. ilma vahejahutita.peal plokisoojendus koos taimeri ja muu elektroonikaga
sisu punane plyys: pleekimata täielikult.
vaja mõningaid asju:
yhte valuvelje kapslit
soojakraani keeramise nuppu
põrandamatte

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

tagant

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#3

tüüne pill, tore et tagasi õigete saabide juurde tulid :thumb: mis aasta, kas 8v või 16v? kust said?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Aasta on siis 85 või 86 nagu näha (flatnose ja embleem kapotil). Pakun, et 8v mootor..:)
Võin pakkuda esimese velje keskelt puudu olevat katet..;) Traatvedru pead küll ise sinna sisse väänama.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#5

Mul ka 1 selline velje kapsel üle millel puudub traatvedru.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#6

classicär är specialität!



peab ikka tunnistama et tegelikult flätt molu on feisist rajum... :notworthy:

ja huvitav velg
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#7

:beer:
ristosaab
Postitusi: 156
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#8

Oled sina alles nobe, mõtlesin vennale tirida,aga kaua vist mõtlesin! Plaanisin tavalise 2,0paberid peale panna kuna endal tavaline seisab. Aga rõõm siiski,et õigesse kohta läks. Edu!
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#9

ivomets on nobe poiss,
jälle leidis uue toy,
teised vennad sama pilli jahtisid,
kuid lõpuks õnnetult järele vahtisid,
õnneks aga see on hea,
et pillil tegelt kitsas pea,
ivomets ei ulunud,
et turbo veic vist kulunud,
klassik on üle küla saab
sellest iga togugi aru saab
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

AutodNet
Classic
Selle siis järelikult.
Palju õnne! :beer:
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#11

milline on vana 3-astmelise automaatkasti ja turbomootori omavaheline koostöö? kuda modra ja turbo olukord?
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#12

Kapsel nüüd Pardi kätte toimetatud.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#13

Hind paneb ikka pead vangutama - ken müüb täpselt selliseid velgi 2700 eegu eest ning siin ivomets sai veljed (ning saabi pealekauba) 2000 eeguga.

Ojeh, järgmine kord, kui velgi vaja, siis ostan ka terve auto :P

terv, teager
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Algselt postitas: part
ja huvitav velg
Tavaline turbovelg..:) Minagi sain doonoriga sellised kaasa.
Mis puutub Ken'i müüdavatesse, siis need on tonnise alt pärit, tiba teise poldivahega. Aljoga massinale istuksid need alla ja Pardi projektile ka nüüd :P. Vanale flatnose'ile need ei istu.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

nii nyyd siia auto ametlikult minu oma ja esimesed 250 km ka läbitud!
tehtud ka tehnoylevaatus. mis kestab terve aasta ehk 07.06
remonttöödeks kulunud 5 päeva jooksul ca 45 tundi.
tehtud ära järgmised tööd:
sarniirid ja rooliotsad ylevaadatud
esipiduri klotsid mõlemalt poolt vahetatud
käsipidur reguleeritud
tagapidurid õhutatud-silindrid liigutatud
syyde reguleeritud katse eksitus meetodiga
sama ka co ja pööretega
piduripeapump vahetatud, uued mansetid pandud
turbo sisu järele uuritud- tagasi pandud
pagasnikuluuk reguleeritud ja polster kinnitatud
velgedele ilukilbid pandud- 1 veel puudu
roolivõimuõli paak kinnitatud, mis vibreeris ja tekitas koledat häält, seni kuni ma leidsin lahtiseid polte
salong puhastatud
stanged puhastatud
läbipõlenud pirnid vahettatud
kojameeste systeem remonditud ja uus tross pandud
kojameestele uued kummid muretsetud
klaasipesu reguleeritud

teha veel kiiremas korras vaja:
syytemoment paika panna stroboskoobiga
co- reguleerida ( sööturi-õhumõõtja juurest keeramine ei aita)
esiamordikad vahetada jäigemate vastu
salongivendil laagrid vahetada
soojakraan ylevaadata
katuseluuk reguleerida- kui saab?
istmesoojendused ylekontrollida
ja väiksed värviparandused teha
ja 2 auku tagarattakoopas kinni keevitada

ning mõned probleemid- kysimused:

kas 16 kaan istub selle ploki peale?
ja mis lisa asju vaja? kaan teeglt olemas. kui kellegil kõik ylejäänud asjad, siis teeks kaupa.

kuidas kätte saada soojendusmootorit?

vaja oleks bensiinipaaki käivat bensiinikoguse mõõtjat.

EDIT:
nyydseks ka bensiininäitaja töötab
kesklukk toimib täiega - ka pagasnikule
keevitatud -värvitud uste alumised ääred
keevitatud augud tagarattakoopas
syytemoment strobo järgi paika seatud
esiamordikad vahetatud, sealhulgas puksid.
co korras ja muud gaasid kah
esituledesse uued pirnid ostetud- tuled reguleeritud
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ken
Postitusi: 180
Liitunud: K Nov 24, 2004 20:23
Asukoht:
Auto:

#16

Kui kunagi enda omaga pärnusse satun siis tulen vaatama.
EDIT:millist plaati sul sinna pagasi ruumi vaja on?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

Ivometsal on see ülemine katteplaat puudu, põhi on olemas. Ta lubas selle ise ilusti teha. Ega seal midagi rasket eriti pole.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#18

mul on üks ülemine üle
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

käisin siis eile oma uue autoga sõitmas suunaga pealinna poole.
ja muljed on vapustavad!:head:

kohe peale pärnut sõitis must mööda mingi audi, taga luugil 4,2 - mis muidugi mootori litraasi näitab.
ja maha tal mind raputada ei õnnestunud seni kuni tallinna ringteepeale keerasin.
ja kiirenduses allajäämist polnud mingit.
kohati kiirus kyyndis 170 ni tavaliselt jäi 140...160 vahele.
kiirendus 160 ni mõnus!
160 pealt edasi hakkas kiirust vaikselt koguma.
huvitaval kombel, apc mõjul vist, turboosuti langes kolmveerandi peale, kui kiirenduste alguses kenasti punase ja kollase vahel seisis.
äkki keegi teab, kuis seda timmida, et ta sealt punase algusest alla ei tule?

muidugi bensiinikuluks sain aukartustäratava numbri:
16 l/100.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#20

Algselt postitas: ivomets
äkki keegi teab, kuis seda timmida, et ta sealt punase algusest alla ei tule?
päris nullida seda väidetavalt ei saa, aga natuke pidi olukorda parandama, kui APC sees asuv takisti R42 väärtus ajada võimalikult väikseks, nt asendada R42 jupi juhtmega.
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: ivomets
kohe peale pärnut sõitis must mööda mingi audi, taga luugil 4,2 - mis muidugi mootori litraasi näitab.
ja maha tal mind raputada ei õnnestunud seni kuni tallinna ringteepeale keerasin. ja kiirenduses allajäämist polnud mingit. kohati kiirus kyyndis 170 ni tavaliselt jäi 140...160 vahele.
Sa ei mõtle ometi tõsiselt, et ta Sinu maharaputamisega tegeles? Kui mulle meeldiks kihutada ja oma tuunitud diisliga 200-ga mööda maanteed "lendaks", arvaksid vist kah kõik need, kellest mööda sõitsin, et ma üritan kedagi maharaputada:D. Kui ta oleks tahtnud raputada, oleks ta keeranud oma pideva nelikveoga korra teelt maha ja läinud sinna, kuhu ükski poolikuveoline järgi ei tule:P


Aga auto ise on kena. Just otsin oma kallimale autot. Loomulikult midagi praktilist, aga silmanurgast piilun ikka salaja jälle turbokaid, tõsi küll 99-t, aga ega selline flatnose nüüd kah eriti stiililt enam alla jää:thumb:
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#22

ei ole siin kedagist - nagunii püüdis just maha raputada - ja ülelaadimisega klassikule naljalt tuult alla ei tee:headbang:
Homer
Postitusi: 66
Liitunud: N Nov 04, 2004 20:15
Asukoht:
Auto:

#23

Ivometsa auto :drive: - 2000 eeku, audi - :freak: :P

Mul endal meeles, kui kunagi ca 10-15 aastat tagasi Mošše 402-ga (mootor 408) Scorpiost mööda sõitsin ja ai kuidas vend närvi läks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7662
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#24

ikka maha pyydis raputada.ei andnud talle asu see 20000 kroonine ront.
egas muidu naljalt me ca 100 km ei pand kiirusega yle 140 pidevalt.
ja mõned kenad möödasõidudki oli! ;) ka yhest 9-3 st millega kokkultulekut viimased minejad lahkusid , vist
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#25

kokkutulekul oli ainult 1 9-3 ja see oli Kleeri mere roheline
Vasta