Probleem: lõppematu urin, kehv sooja puhumine, ...

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Malta
Postitusi: 5
Liitunud: P Juul 05, 2009 21:44
Asukoht:
Auto:

#1

Auto turbodiisel 2,2, Saab 9-3 2001.a.
Sümptomite kompleks on mitmekesine:
mootori töötamise ajal kliima sisse-välja lülitamisega kaasneb väike vile, seisva mootoriga uriseb vahetpidamata midagi kapoti all kaassõitja-poolses servas.
Eelsoojendi käivitamisel (Manual Stardiga) hommikul soojendab üles mootori vedeliku, aga ei uha salongi soojaks, sõidu ajal ka soojeneb äärmiselt viletsalt, veetemperatuuri näidik sooja mootoriga tavalises positsioonis - keskel.
Mõni nädal tagasi sai aku ettehoiatamata järsult tühjaks, kahtlustan põhjuseks seda sama urinat, mis vaikselt voolu imeb. Peale täislaadimist ja taasühendamist oli auto mõnda aega ilma lisahäälteta, aga nüüd tundub, et see ei mõtlegi lõppeda. Ei saa akujuhet ka lahti ühendada, sest mingil seletamatul põhjusel ei suuda avada kapoti kaant - ei usu, et jääs, lihtsalt seda hooba, mida sõrmega peab lükkama, enam seal kapoti serva all ei ole. Lisaks veel, et hiljuti küsis jahutusvedelikku (aeg-ajalt ikka küsib), aga üle poole liitri puudu ei olnud.
Ja mingi kummaline hais immitseb salongi, kui seda soojapuhurit pikemalt käia lasta.

Küsiks lisaks võimalikule veale ka seda, kas peab köie otsas töökotta viima või kannatab veel paarsada kilomeetrit sõita (kaugemasse töökotta) ja mis see maksma võib minna parimal ja halvimal juhul.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

Kaassõita poolses nurgas asub eelsoojendi ahi. Pikalt see peale seisma jätmist undab? Külma ilmaga ta jääb peale mootori seiskamist natukeseks veel käima. Kuna masin on mulle tuttav siis jahutusüsteem pole veel investeeringud nõudnud ilmselt on järg selle käes.
Kui just jahtussüsteem tühi pole siis kaugema töökojani saab ikka sõita.

E: kontrollida võiks veel sirkulatsioonipumpa ja selle releed.

Lisatud failid
Malta
Postitusi: 5
Liitunud: P Juul 05, 2009 21:44
Asukoht:
Auto:

#3

Varemalt lõppes see hääl umbes veerand tunniga ära, aga viimati surises öö läbi - no põhimõtteliselt ei lõppenudki kunagi. Armatuuris hakkas ka midagi järjest kõvemini lärmama - ei pidanud vastu, viisin auto Autohalli ja ootan, millal nad helistavad ja ette loevad, mis osade tellimiseks läheb. Kui midagi selgub või päris korda saab, siis kirjutan siia, mis viga oli.
Malta
Postitusi: 5
Liitunud: P Juul 05, 2009 21:44
Asukoht:
Auto:

#4

Sain auto tagasi remondist. Vahetati mingid puksid, puhastati andurit või kontrollerit. Öeldi, et salongi ventilaatorit tuleb puhastada või vahetada, aga sooja puhumine pandi tööle. Ahju juurest tulev urin kadus jälle pärast aku lahtiühendamist iseenesest ära. Esimesel katsel -23 kraadi juures õhtul ei saanud küll vahest aru - pool tundi lasksin heateril möllata ja siis veel töötava mootoriga soojendasin oma veerand tundi, aga lõpuks pidin ikka kassetikarbiga aknaid kraapima, et midagigi välja näeks, veel veerand tundi tegin aeglaselt platsi peal ringe, enne kui julgesin tänavale keerata, sest aknad olid ikka tõsiselt jääs.
Teisel katsel polnud ka mingit edu - sõitsin külma autoga tööle. Kolmandal korral eelsoojendust tööle pannes tuli selline helitaust, nagu rakett stardiks üle pea minema - aga siis läks kliima korralikult tööle, aknad sulasid üles ja endine tubli Saab tuli tagasi - sõita oli soe ja mõnus ja ma ei kahetsenud sentigi sellest 400-st kroonist, mis ma töökotta jätsin. Ei olnud need kindlasti viimased trikid autol, aga suurem väljaminek lükkub seekord edasi.
Vasta