jahutusvedelik

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
jaan50
Postitusi: 27
Liitunud: K Okt 14, 2009 22:02
Asukoht:
Auto:

#1

Tere
Vaja oleks vahetada jahutusvedelik Saab 900, 95a 2.0i. Hetkel lahja tosool sees mis -15 ära külmus. Nüüd auto soojas aga ei tea kuidas täielikult vana jahutusvedelikku kätte saada, enne uue vedeliku sissevalamist. Tänan nõuannete eest!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Täielikult ei saagi hästi.Radiaatori juhipoolses alanurgas,suunaga salongi poole on kraan.Avamiseks pikk 13 padrun(sulgemisel ära rakenda jõudu).Lase välja,mis tuleb,täida uuesti,lase mootor töösoojaks.Lase veidi jahtuda ja uuesti vedelik välja.Nüüd täida juba lõpliku seguga.
Peaks olema piisav.
jaan50
Postitusi: 27
Liitunud: K Okt 14, 2009 22:02
Asukoht:
Auto:

#3

Kas mootoriplokist ei olegi väljalaskmise võimalust? Enamus autodel on keermestatud kork. Kas Saabil see puudub?
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#4

Ise tegin samuti nii nagu eelpool öeldi.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7268
jaan50
Postitusi: 27
Liitunud: K Okt 14, 2009 22:02
Asukoht:
Auto:

#5

Keermestatud kork 19mm võtmele täitsa olemas. Välja tuli ca 1,5 l vedelikku lisaks radiaatori kogusele. Kork siis väljalaskekollektori all, käigukasti pool.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Väga tihti on malmkeere nii korrodeerunud,et korki tagasi pole võimalik keerata.Seepärast eriti ei soovitagi.
jaan50
Postitusi: 27
Liitunud: K Okt 14, 2009 22:02
Asukoht:
Auto:

#7

Väidan vastupidist! 1995 a Saabil mingit malmkeerme korodeerumist küll ei esinenud. Mootoriplokist ainuke võimalus jahutusvedeliku eemaldamiseks. Peale uuesti täitmist tuli lisada paar korda jahutusvedelikku üldkoguses ca 1,5l. Siiani asi toimib ideaalselt st soe ja jahutus toimib.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Eks sa siis väida vastupidist.Mis mul sest.Mina lihtsalt soovitasin,oma kogemustele toetudes.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#9

Njaa, teemaalgataja räägib alguses 95' aasta NG'st ja lõpus hoopis 85' aasta klassikust.

Et küsis abi NG kohta ja rakendas neid teadmisi klassikul? Ka nii võib autosid remontida :freak:

terv, teager
jaan50
Postitusi: 27
Liitunud: K Okt 14, 2009 22:02
Asukoht:
Auto:

#10

Vabandan näpuvea pärast, tegu on ikka 95a NG`ga. Aga eks parandajaid peab ka olema.
Vasta